Reply on: Ámos #204812:
Ja viem kvôli čomu to vzniklo alebo len vznikne. Určite nechcem 263,to som ani nenapísal ale nie je to pádny dôvod. Ale ok nechajme to tak lebo tu sa nepohneme. Ďalej tu niekto spomínal, že električka jazdí po samostatnej radiále a preto je aj v samostnatnom č. rade. Tbus jazdi tiež v samostatnej radiále, má Trolej i keď po ceste ale predsa. Nemôže ísť tam kam bus pokiaľ nie je duobus. Preto by mali byť oddelené. Salzburg má tiež oddelene tbusove linky, Mníchov mal kedysi tbus a boli v 40 rade nemiešali to hala bala. Ako som spomínal nechajme to tak už mi to je jedno lebo to nechcete niektorý pochopiť. Ja som písal menšie zlo ako to čo príde.
MatejBA
A aj ked mas volne cisla 22, 34, 36, 38, 40, 42, 45, 46, 47, 48, 49, 60, 62, 69, 71, 72, 73, 76, 81, 85, 86, 89, 97, ako budes riesit trolejbusy a oblastne oznacovanie (povazujes to za sotovinu, ale ked raz ten system mame, tak nech ho aspon ako tak dodrziavame)? Ci chces vniest dalsi chaos nahodnym znacenim, ci ponechat niektore v 2XX a niektore v XX?
Najjednoduchsie riesenie je narvat trolejbusy k sebe (aj najprehladnejsie ci uz pre sotousov ci vlciakov). A ci uz to bude 1X (desiatkova rata je volna), alebo sa 4X busy precisluju na 2X a 3X a trolejbusy hodia do 4X, alebo sa im rovno da 1XX, to je uz jedno.
Brno to ma zvlast, Kosice to maju zvlast, Banska Bystrica, Zilina, Ostrava, Budapest, ... Tak naco sa zas hrat, ze sme najmudrejsi, a komplikovat nieco, co mame?