Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #204800:
Podla mna by este mohol byt pridany argument ze ani Praha nema v autobusovom rade trolejbusove linky ?
Reply on: MatejBA #204799:
Preco, preco, preco, preco, preco, preco, preco? Stale nikto neodpovedal na tuto zakladnu otazku: PRECO je dobre mat samostatny trolejbusovy rad? Viaceri sa tu tym ohanate, ale nikto ste neuviedli ziaden racionalny dovod PRECO je to lepsie. Vzdysatotakrobilo a vsadesatotakrobil je argument ekvivalentny k nikdysatotaknerobilo, teda neargument. Navyse vsadesatotakrobi ani nie je platny argument, kedze su mesta kde ziaden samostatny rad nemaju.

Kazdopadne zakladom je nasledovne: Precislovavat cokolvek je hlupost, ktora iba nasere ludi ktorym to ma sluzit. Tvoj napad este spolu s precislovanim tbusov precislovat aj abusy je v tomto uz totalne chory. Co tym dosiahnes okrem ponasierania ludi?

Tvrdis ze najjednoduhsie riesenie je narvat trolejbusy k sebe. Opat sa pytam preco? V com je to jednoduche a v com je vhodne? Lebo pardon, ale mne nejaka rosada s cislami liniek naozaj nepride jednoducha.

Podla mna je najlepsim a zaroven najjednoduhsim riesenim proste neriesit rozne hlupe sotonapady so samostatnymi radmi, precislovaniami a neviem akymi nezmyslami. Ludia si proste pamataju ze linka ktorou cestuju ma cislo X a nepotrebuju aby to bolo v nejakom rade.
Reply on: MatejBA #204799:
No Budapešť nie je dobrý priklad: 69 je električka, 70 trolejbus, 71 autobus, 72-83 trolebus, 84 autobus..
A Brno podobne: 25-27,29-39 trolejbus, 40 a vyššie autobus..
Reply on: 810zssk #204795:
A naco je dobre ich natlacit do abus cisiel, ked v BA su znacene zvlast? Zato, ze pri L33 sa tak urobilo, sa to ma robit globalne? Vsak pri tvojej argumentacii rovno mozeme zrusit vsetky cislovania - naco su nam? Nepostaci na displeji ciel autobusu a kadial ide?

A aj ked mas volne cisla 22, 34, 36, 38, 40, 42, 45, 46, 47, 48, 49, 60, 62, 69, 71, 72, 73, 76, 81, 85, 86, 89, 97, ako budes riesit trolejbusy a oblastne oznacovanie (povazujes to za sotovinu, ale ked raz ten system mame, tak nech ho aspon ako tak dodrziavame)? Ci chces vniest dalsi chaos nahodnym znacenim, ci ponechat niektore v 2XX a niektore v XX?

Najjednoduchsie riesenie je narvat trolejbusy k sebe (aj najprehladnejsie ci uz pre sotousov ci vlciakov). A ci uz to bude 1X (desiatkova rata je volna), alebo sa 4X busy precisluju na 2X a 3X a trolejbusy hodia do 4X, alebo sa im rovno da 1XX, to je uz jedno.

Brno to ma zvlast, Kosice to maju zvlast, Banska Bystrica, Zilina, Ostrava, Budapest, ... Tak naco sa zas hrat, ze sme najmudrejsi, a komplikovat nieco, co mame?
Reply on: Palo1987 #204797:
Hej, tak nejak to vidim aj ja 🙂
Reply on: 810zssk #204791:
Osobne si myslim, ze nie je vyznam aby trolejbusy mali samostatnu ciselnu radu, mne ako cestujucemu je uplne jedno ci mi pride na zastavku trolejbus alebo autobus, ked ide tam kam potrebujem. U elin je to ine kedze maju vlastne zastavky az na par pripadov. Ked uz sa nstolil ten trend, ze sa aj trolejbusy zaradia ciselne medzi ostatne (autobusove) linky, napr. 33 alebo 64, N72 atd, tak v tom treba pokracovat. Ked dojde k reorganizacii trolejbusovych liniek tak je to jedno kedze napr. 206 dajme tomu nepojde uplne po tej istej trase napriklad.
Reply on: mark178 #204794:
Tradicna otazka: Naco by to bolo dobre?

Preboha ludia, ak nieco navrhujete tak to aspon skuste nejako zdovodnit.
ak chcete trolejbusy niekam presävať napadá mi ešte možnosť že by mohli mať čísla 101-119, určite lepšie ako dáke blbosti
Reply on: N/A #204773:
Máš nejaký racionálny argument, prečo by tvoj návrh nemal byť považovaný za šotoušovinu? Má nejaké racionálne jadro? Fakt je Koliba alebo Mudroňka obvod 2?
A pri všetkej úcte, Košice sú možno jediné mesto na svete, z ktorého by si Bratislava v doprave nemala brať príklad absolútne v ničom.
Reply on: trolejbus6207 #204789:
Na 99% si tipnem Deltes s.r.o. a ing. Karol Kolada ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Ike #204781:
Len tazko si predstavit reorganizaciu kde by neexistovala linka napr. v trase 201ky. Ja suhlasim (ba priam preferujem) aby nove trolejbusove linky boli zaradovane do radu 20-199, dokonca aj vyrazne upravene linky by v nom mohli byt. Ale linky ktorym sa trasa nemeni (resp. meni len minimalne, napr. keby doslo k prehodeniu konecnej z NOU na NUSCH) sa nemaju co precislovavat.
Reply on: trolejbus6207 #204789:
nakreslil, krucinál, už je zo mňa dyslektik ?
Reply on: S499.1023 #204782:
keď sa chce, všetko sa dá, ale vždy je ľahšie zaujať postoj "tosaneda"

čo sa týka tej Mliekárenskej, chcelo by to fakt vidieť, ako sa točí či už 31Tr alebo NB18, na druhej strane si neodpustím poznámku - aký amatér robil projekt toho obratiska, keď ho naskreslil tak debilne, že tam majú kĺbové vozy také problémy?
Reply on: Mike #204785:
Tam je to ale dlhoročná tradícia - Kutná Bystrica je relatívne nová prevádzka a zadrôtovanie Sásovej bolo už dávno naplánované - len sa to ukázalo byť "príliš zložité" - presne ako v Bratislave.
Inak tá Budapešť ma fasSnuje obzvlášť - v rovinatej Pešti sa preháňajú trolibuszy, v kopcovitom Budíne sa plazia dýchavičné Kádáre.
Reply on: S499.1023 #204786:
Ak si myslíš, že budem reagovať na príspevok s hádavým podtónom, tak ti zaželám len pekný deň ? Posolstvo môjho príspevku je jasné, takže tento OT nemienim začať.
Reply on: Ike #204760:
No naschvál, čo znamená niekoľkomesačné státie vozidla v poveternostných podmienkach? Podľa mňa to totiž neznamená nič.
Reply on: S499.1023 #204784:
? ?

Tak podobne aj Ostrava, Budapešť.. -zatrolejovaná je ibá malá, špecifická časť mesta.
Reply on: Solider #204747:
Tak minimálne spoluvinníkom je Ing. Ohorok, posadnutý trolejovaním každej ritnej diery, hlavne aby to šlo s čo najmenej papierovaním.
BA sa o chvíľ dostane do stavu Kutnej Bystrice - na jednom konci mesta zatrolejovaná každá druhá ulica, na druhom po Fahrdrahte ani stopy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.