Pri zastavke ZOO 31,39 by bola taktiez zabetonova trat pre auta, "slepe ukoncenie trate" pre 30T namiesto vacsieho parkoviska pri konecnej tam bravurne vojde. Len to by v Autoslave nepreslo pravdepobodne
Je to riadne sci-fi a hlavne si treba položiť otázku, či by úžitok z toho bol hodný nákladov a či by nebolo lepšie investovať verejné prostriedky do VHD inak (napríklad aj výstavbou iných tratí, kde úžitok bude hodný nákladov). Mlynská dolina by bol ťažký oriešok aj z hľadiska technického aj z hľadiska vlastníckych práv. A to nehovorím o určite potrebnej klopenej estakáde ponad diaľnicu, niekoľkých kríženiach s cestnou komunikáciou a skutočnosti, že dve izolované jednosmerné trate výrazne zvýšia náklady v porovnaní s klasickou. A posledný faktor, ktorý možno bude trochu nekorektný; nebolo by to možno ani politicky priechodné ani populárne z hľadiska volebných preferencií budovať trať pre kvantum ľudí, ktorí v BA nemajú trvalý pobyt. Myslím si, že trolejbus je veľmi vhodný kompromis a vzhľadom na trať na Dlhých dieloch aj potrebný.
a keby bola trat vedena pri tom koryte toho potoka a chodniku, prekrizila by tu odbocku na dialnicu a v krizovatke by sa dostala na St.grunty z tej spojnice medzi nadjazdom a cestou?
Malo obojsmernych ? obojsmernych 30T bude 30 ks, s tym ze len v 1.faze budu jazdit do Petrzalky a taku scifi L10 na trase CSU - HS co takmer kopiruje celu L31 okrem TrMy a RacMyby stacilo aj 6-7 ks pri int. 8 min.
hah, ja som to mal skoro rovnako ? len 207 normal v tej trase co dnes v hustejsom intervale (z toho klbove poradia len po/z Budkovej) a 212 zrusit...a ak by na 204 boli klby v lepsom intervale, tak 205 len po Zimak ?
Chápem budúci čas tvojho príspevku, no moja osobná skúsenosť je taká, že napriek neustálemu opakovaniu v médiách som sa od júna neúmyselne (t.j. nevyhľadal som spoj) viezol v novom trolejbuse asi trikrát. A najviac ma vytáča, ako každý deň vidím vo Vozovni Hroboňova stáť niekoľko nových kĺbov na vzduchu pod vplyvom poveternostných podmienok so závejmi snehu a ľadu vo výzbroji, zatiaľ čo staré 14Tr a 15Tr spinkajú v garážach, alebo jazdia. Ako vlastník osobného motorového vozidla viem, čo niekoľkomesačné státie vozidla v poveternostných podmienkach znamená a preto mám ako daňovník podozrenie, že s mojim príspevkom do príslušného rozpočtu nebolo narábané s odbornou starostlivosťou ? Viem, že toto nie je miesto na riešenie a viem aj o problémoch prečo to tak je, len ti chcem trocha napraviť zbytočný optimizmus.
Osobne pochybujem, že električková odbočka na CSU by bola lacnejšia ako zatrolejovanie po Zochovu, ale reálne nevidím ani jedno, na trať bez obratiska bude málo obojsmerných električiek.
31/39 tam by sa skor hodila odbocka pre elektricky ( CSU bez obratiska ) s obsluhou len 30T a nejakou kratsou trasou HS- Obchodna - tunel - CSU. Stale to vide lacnejsie ako zatrolejovat cele nabrezie ci uz na Kollarko alebo k AS MN. K blbosti typu L68 ako trolejbus sa vyjadrovat radsej ani nebudem
Nové linkové vedenie môže byť aj od zajtra, ale nikto ho ešte nevymyslel. Verzia, ktorá bola vo februári 2012 prezentovaná na imhd, má viacero nedostatkov. Možno aj kvôli nim nebola schválená. Osobne odporúčam z predmetného návrhu realizovať len 46, 47, 62, linku 204 ponechať v pôvodnej trase s kĺbovými vozidlami, na 47-ke kĺbové vozidlá, okrem toho len posilnenie intervalu v špičke na 201/202 a 204/205. Linka 149 tak nebude potrebná a linky 64 a 206 si nevyžadujú systémový interval, ktorý by bol na tieto linky zbytočne silný.
MHD v kopcoch opäť s problémami (od 21:30)
Z dôvodu nepredvídaného sneženia sú opäť nezjazdné komunikácie na Dlhých dieloch a v Lamači, preto linky 32 33 30 a 63 nepremávajú, resp. premávajú s meškaním a po skrátených trasách.
S meškaním premávajú aj linky 203 a 207 v okolí Palisád a Mudroňovej ulice.
si robíte srandu???!!!! nepredvídaného snezenia??? .... o 13:05 som dával príspevok, že bude snezit...dufam, ze to bolo myslené ironicky? ? ?
btw...uz asi tri dni je v predpovedi, že malo dnes snezit...
Osobne nevidím logiku v zatrolejovaní linky 68, teda kvôli jednej linke zatrolejovávať taký dlhý úsek v Petržalke. Osobne by som Petržalku riešil čisto električkou a busmi.
Je pravda, že zatrolejovanie liniek 32 a 63 by malo byť prioritné. Inak možno by nebolo úplne od veci zatrolejovať potom aj linku 30. Ďalej myslím, že ešte stále nie je zatrolejovaná odbočka z hlavnej stanice smerom na Hroboňovu.
Ja osobne by som staré trolejbusy všetky nevyraďoval, jednak uvidíme ako budú funkčné tie nové a druhak nie sú všetky až v takom zlom stave, že by ešte chvíľu neposlúžili, aspoň do času nutných opráv pre možnosť prejazdu NP vozov.
Ehm