Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nie, ICE vlaky v Rakusku nevyzaduju ziadne priplatky.
Diky vsetkym, a teda na ICE netreba mat nejaku specialnu miestenku alebo listok?
Bratislava-Gmunden spiatocny CityStar 46.40 EUR, dalsie osoby uz len polovica ?
Reply on: mrkvakj #204649:
Ak chces spiatocny listok SK-Rakusko (pri trase nad cca 200 km na rakuskom uzemi co je aj tvoj pripad) je vzdy najvyhodnejsia kupa CityStar spiatocneho listka v pokladni ZSSK. Vyhodou je uplna flexibilita a neviazanost na ziadny vlak co v pripade (aj tak drahsich) akciovych ponuk OEBB neplati. Ak mas Junior Rail Plus alebo Klasik Rail Plus tak dostanes este dodatocnu 10% zlavu.
Reply on: 810zssk #204652:
Dokonca aj bežná vnútroštátna rakúska tarifa je oveľa vyššia ako Wien Ticket. ?
Reply on: 810zssk #204651:
S tym teda ze ak chces ten listok uz od BA tak ti ho budu vediet poslat len postou, ale zrejme najvyhodnejsie bude skombinovat jeden listok pre trasu Vieden-Gmunden (kupeny na bahn.de, pripadne mozno na oebb.at) a potom Wien Ticket pre trasu BA-Vieden (kupeny u ZSSK na pokladni), kedze bezna medzinarodna tarifa je podstatne vyssia ako cena Wien Ticketu.
Reply on: mrkvakj #204649:
Uplne hocijaky asi nie, ale ICE by nemalo byt problem - hoci pravdepodobne by bolo cenovo vyhodnejsie aj pohodlnejsie ak by si si to proste kupil na bahn.de.
Reply on: BigMac #204647:
ad Mostova:
rozchod 994mm to je nieco, co sa pocas stavby proste moze stat.

Co je vsak obrovsky problem je, ze DPB to preberie a nereklamuje. Toto je snad ten najvacsi dosledok korupcie v DPB. Kedze je vsetko podmaznute, tak odhodlanie prebrat stavby, vozidla, sluzby bez zavady neexistuje. A ak aj existuje na nizsich poziciach je vzdy zastavene vrchnostou. Lebo ved 10% uz je vo vacku.
Viemi niekto poradit ci sa da na pokladniciach ZSSK kupit hocijaky medzinarodny listok.
Konkretne potrebujem na trase BA-Gmunden aj s vlakom ICE

Diky
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/8147/rekonstrukcie-elektrickovych-trati-v-osle-27-12-2014.html?#117625-Zrekonstruovana-elektrickova-trat-umoznuje-aj-konvencnym-elektrickam-dosahovat-rychlost-az-70-km-h

Skoro ako v Karlovej Vsi, len ten rýchlostník návestí dvojnásobok. Asi by tam mali vyslať Ing. Tretie Skupenstvo Vody, aby im vysvetlil, že taká reťazovka je nesmierne škodlivá a vysoko poruchová. Navyše okolie trate trpí nedostatkom trakčných, osvetľovacích a ďalších nezmyselných stĺpov...
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/8147/rekonstrukcie-elektrickovych-trati-v-osle-27-12-2014.html?#117644-Docasna-elektrickova-trat-vyzera-na-povrchu-na-nerozoznanie-od-trvalej

Jeden rozdiel som tam však našiel. Prierez trolejového drôtu je viditeľne menší ako na trati trvalej.
Geometria oblúku sa však javí dokonalá, čo by sa v DPB nestalo, vis major Mostová >Jesenského so "záporným rozšírením" -6 mm a hodnotou rozchodu 994 mm...
Reply on: luky133 #204644:
13:43 je vidno uzatváranie tunela Sitina. Celkom som prekvapený (milo) disciplinovanosťou vodičov. Našli sa aj polovodiči, ale väčšina zareagovala adekvátne.
Výjazd hasičov k požiaru autobusu 2825 od 5:28. Na videu je zachytených pár sekúnd požiaru vozidla ako k nemu prichádzajú. https://www.youtube.com/watch?v=WMmSSzuWD1o Samotný zásah nie je zachytený keďže tie videa monitorujú najmä cestu k zásahu a to ako vodiči nevidia záchranárske vozidlá a pchajú sa im do cesty. ? Možno to niekoho zaujme. ?
Reply on: Petto #204638:
Vsak tie uz su davno vyradene, sa presne podla predpovedi do pol roka rozpadli. 😉

Inak ked sa ta hmotnost spomina, sranda ze nikto nespomenul tonu navyse Citelis vs Urbanway.
Reply on: luky133 #204637:
Len aby nove vedenie neobnovovalo na konci uz aj prve petrzalske nepodarky 42xx ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.