ano moze a stava sa to a nic s tym nenarobis.
narozdiel vsak od tohto pripadu su chyby na elektrickovej trati napravitelne a trat sa da rozbit a polozit znovu. A to mal DPB ziadat.
Prepáč, ale to je taký istý argument, ako keby pôrodník rodičom oznámil, že "Vaše dieťa počas pôrodu zostalo veľmi dlho v pôrodných cestách. Má trvale deformovanú dutinu lebečnú, aj chvíľu nedýchalo, bolo trošku viac bez kyslíku, takže bude debilom až do smrti!" Aj to sa počas pôrodu proste môže stať...
Planujem Navštívíř gmunden jeho električku + aj lokalnu drahu t Gmundenu do vorsdorfu(či ako sa volá)viete mi prosím poradiť či tam neexistuje nejaký IDS alebo niečo aby som mal ten lístok výhodný?
Ak chces spiatocny listok SK-Rakusko (pri trase nad cca 200 km na rakuskom uzemi co je aj tvoj pripad) je vzdy najvyhodnejsia kupa CityStar spiatocneho listka v pokladni ZSSK. Vyhodou je uplna flexibilita a neviazanost na ziadny vlak co v pripade (aj tak drahsich) akciovych ponuk OEBB neplati. Ak mas Junior Rail Plus alebo Klasik Rail Plus tak dostanes este dodatocnu 10% zlavu.
S tym teda ze ak chces ten listok uz od BA tak ti ho budu vediet poslat len postou, ale zrejme najvyhodnejsie bude skombinovat jeden listok pre trasu Vieden-Gmunden (kupeny na bahn.de, pripadne mozno na oebb.at) a potom Wien Ticket pre trasu BA-Vieden (kupeny u ZSSK na pokladni), kedze bezna medzinarodna tarifa je podstatne vyssia ako cena Wien Ticketu.
Uplne hocijaky asi nie, ale ICE by nemalo byt problem - hoci pravdepodobne by bolo cenovo vyhodnejsie aj pohodlnejsie ak by si si to proste kupil na bahn.de.
ad Mostova:
rozchod 994mm to je nieco, co sa pocas stavby proste moze stat.
Co je vsak obrovsky problem je, ze DPB to preberie a nereklamuje. Toto je snad ten najvacsi dosledok korupcie v DPB. Kedze je vsetko podmaznute, tak odhodlanie prebrat stavby, vozidla, sluzby bez zavady neexistuje. A ak aj existuje na nizsich poziciach je vzdy zastavene vrchnostou. Lebo ved 10% uz je vo vacku.
Skoro ako v Karlovej Vsi, len ten rýchlostník návestí dvojnásobok. Asi by tam mali vyslať Ing. Tretie Skupenstvo Vody, aby im vysvetlil, že taká reťazovka je nesmierne škodlivá a vysoko poruchová. Navyše okolie trate trpí nedostatkom trakčných, osvetľovacích a ďalších nezmyselných stĺpov...
Jeden rozdiel som tam však našiel. Prierez trolejového drôtu je viditeľne menší ako na trati trvalej.
Geometria oblúku sa však javí dokonalá, čo by sa v DPB nestalo, vis major Mostová >Jesenského so "záporným rozšírením" -6 mm a hodnotou rozchodu 994 mm...
13:43 je vidno uzatváranie tunela Sitina. Celkom som prekvapený (milo) disciplinovanosťou vodičov. Našli sa aj polovodiči, ale väčšina zareagovala adekvátne.
Výjazd hasičov k požiaru autobusu 2825 od 5:28. Na videu je zachytených pár sekúnd požiaru vozidla ako k nemu prichádzajú. https://www.youtube.com/watch?v=WMmSSzuWD1o Samotný zásah nie je zachytený keďže tie videa monitorujú najmä cestu k zásahu a to ako vodiči nevidia záchranárske vozidlá a pchajú sa im do cesty. ? Možno to niekoho zaujme. ?
Ike