Skoro ako v Karlovej Vsi, len ten rýchlostník návestí dvojnásobok. Asi by tam mali vyslať Ing. Tretie Skupenstvo Vody, aby im vysvetlil, že taká reťazovka je nesmierne škodlivá a vysoko poruchová. Navyše okolie trate trpí nedostatkom trakčných, osvetľovacích a ďalších nezmyselných stĺpov...
Jeden rozdiel som tam však našiel. Prierez trolejového drôtu je viditeľne menší ako na trati trvalej.
Geometria oblúku sa však javí dokonalá, čo by sa v DPB nestalo, vis major Mostová >Jesenského so "záporným rozšírením" -6 mm a hodnotou rozchodu 994 mm...
13:43 je vidno uzatváranie tunela Sitina. Celkom som prekvapený (milo) disciplinovanosťou vodičov. Našli sa aj polovodiči, ale väčšina zareagovala adekvátne.
Výjazd hasičov k požiaru autobusu 2825 od 5:28. Na videu je zachytených pár sekúnd požiaru vozidla ako k nemu prichádzajú. https://www.youtube.com/watch?v=WMmSSzuWD1o Samotný zásah nie je zachytený keďže tie videa monitorujú najmä cestu k zásahu a to ako vodiči nevidia záchranárske vozidlá a pchajú sa im do cesty. ? Možno to niekoho zaujme. ?
Ale veď ide o úplne iný typ: je ťažší o niekoľko stoviek kilogramov kvôli spevnenému rámu, má zamykacie okná, je klimatizované a má predsa kamery a moderný informačný systém a samozrejme toto vedenie spoločnosti tak obnovilo vozový park ako nikdy žiadne! ? ?
všetkým diskutujúcim želám príjemné prežitie Vianočných sviatkov, tým vodičom, ktorým vyšli na sviatky služby, prajem veľa trpezlivosti a rýchle ubehnutie šichty ?
Tie dopytové tlačidlá svietia aj z vonka na zeleno samozrejme. Ak sú dvere blokované, nesvieti nič, a ak dôjde k náhlemu privretiu /k čomu nedôjde, pretože funguje fotobunka/ alebo ak stlačia dopyt aj vnútri aj vonku, otvoria sa na 2 cm, svieti na červeno, pípa iným tónom a opäť sa zatvorí.
Dvere sa blokujú len pred štartom, alebo rýchlosťou - v prípade posunovania, odstavenia, ale to je individuálne, závisí od rušňovodiča - pri odstavení.
RegioJet IC súpravy aj strela nocuje na odstavnom.
Posunovači, vozmajstri a iny obsluzny personal by už mali patriť ZSSK.
Co viem, tak kryte kolaju su este na Novom meste, kde sa robi udrzba vagonov a servis vagonov, hlavne lehatka z nocnych vlakov tam vidiet.
Regiojet odstavuje vo dvore ako vedu kolaje do muzea, taktiez mali odstavnu kolaj v DS a do Komarna chodili len na obrat maximalne nocovali 2 supravy na stanici. Netusim ako to maju teraz a kde maju ICcka.
Slovenska strela kym chodilo pendolino bola na odstavnom, predpokladam ze aj teraz tam je.
JVL netusim.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BigMac
Jeden rozdiel som tam však našiel. Prierez trolejového drôtu je viditeľne menší ako na trati trvalej.
Geometria oblúku sa však javí dokonalá, čo by sa v DPB nestalo, vis major Mostová >Jesenského so "záporným rozšírením" -6 mm a hodnotou rozchodu 994 mm...