To mi silne pripomina RJ CZ..a ich CZE na voznoch. Masina prejde UD alias stahovacka, klima sa vypne a vo vlaku vedrooo. Dodnes to RJ CZ nevyriesil + volajake divne spravanie klimatizacie + kopu vyhovoriek, lebo vonkajsia teplota, lebo cidlo, lebo nemoznost nastavenia, lebo medved. RJ SK obdobne, lebo cidlo, lebo vela ludi, lebo nemoznost nastavenia... Zaujimave, ze na zapad od nas to ide, pocitam, ze aj v tbusoch ?
Podľa tejto reportáže chce DPB staré trolejbusy predať s tým, že vozidlá v najlepšom stave si ponechá ako rezervu (zrejme mysleli novostavby a posledné kusy po GO). ?
Pán Belfi nás chce presvedčiť, že v dnešnej dobe neexistuje klimatizácia, ktorá by si nevedela poradiť s teplotou +33°C ako tomu bolo dnes. 25 rokov sa budeme pozerať ako nás v lete zaskočia teploty, ktoré nezvládne klíma na trolosoroch ?
Ak sa nejedná o klimatizáciu, vyrobenú pre vozidlá elektrickej trakcie, tak to bude pomerne problematické. Klimatizácia totiž SPRÁVNE reaguje na krátky výpadok napájenia neobnovením činnosti, aby kompresor nebežal proti natlakovanému systému.
A to všetko vyriešim nastavením VÝSLEDNEJ teploty na automatickej klimatizácii na napr. 23 stupňov. Potom bude aj v preplnenom trolejbuse v intraviláne Sofie, idúcom na juh, aj v ľudoprázdnom trolejbuse v Landskrone, idúcom na sever, 23 stupňov.
Lenže plynové zbrane "takyto" už dovolené nosiť majú, pretože sú voľnopredajné každému od 18 rokov. A vôbec sa pri ich kúpe nemusia doprosovať dovolenia od zamestnávateľa. A už duplom nie teba.
Mikimaus