v princípe s tým skracovaním 83 po Dostihovú a zrušením 94 nejaký zásadný problém nemám. V skutočnosti ho de facto využívam. Smerom do mesta idem prvým autobusom (zväčša skôr príde 95) na Vlastenecké nám. a odtiaľ tým, čo ide ako prvé ďalej (88, 84, 83, resp. 92). V opacnom smere vlastne tiez. Takze pre mna osobne by to az taky rozdiel nebol. moje skusenosti tiez hovoria, ze 83 byva plnsia a vytazenejsia ako 84, ktorá býva zväčša od SAV do Petržalky skoro prázdna. Len hovorim, ze zmysluplnejsie a racionalnejsie je ponechat 83, lebo v Petrzalke obsluzi viacej ludi ako 84 a ide k vyznamnejsiemu cielu.
84 sa dakedy zriadila ako ucelova posiova studentska linka, ktorá jazdila ako expresný spoj od Ekonomickej univerzity na Pražskú, kde sú internáty EU.
Určenie grafikonu však treba robiť tak ako sa patrí a to určite nebudem babrať niekomu do remesla. Povedal som len svoju skúsenosť a názor. Možno sú aj lepšie rozloženia.
P.S. Roberto - môžeš pls. vysvetliť bližšie ako sa ušetrili 4 busy zriadením 84? Ď.
84 sa dakedy zriadila ako ucelova posiova studentska linka, ktorá jazdila ako expresný spoj od Ekonomickej univerzity na Pražskú, kde sú internáty EU.
Určenie grafikonu však treba robiť tak ako sa patrí a to určite nebudem babrať niekomu do remesla. Povedal som len svoju skúsenosť a názor. Možno sú aj lepšie rozloženia.
P.S. Roberto - môžeš pls. vysvetliť bližšie ako sa ušetrili 4 busy zriadením 84? Ď.
david1