Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #194466:
Môžeš predĺžiť ľubovolné S0 - S10000000 do Petržalky, pointa bude vždy rovnaká a to že pri súčasných pomeroch t. j. stanice Nové Mesto, ÚNS (zabité) a Petržalka by tým cestovalo minimum ľudí...
Ako som napísal nižšie, keby boli zastávky Ostredky, ďalšia v Petržalke (a boli šotosny aj Trnávka, prípadne Cintorín Vrakuňa prestup na tbus) potom sa môžme baviť že Os vlaky z traí 120 alebo 130 z jednej do Petržalky a z druhej na hlst... ale to iba čisto hypoteticky... a od Malaciek vlaky keby išli ďalej po Nové Mesto by tým ľudia ešte možno cestovali, ale dookola do Petržalky koľko to trvá (trvalo) z hlst vlakom a koľko 93? Aj keby sme počítali nejaké zápchy z Petržalky do mesta alebo na Štefánikovej...
Reply on: 810zssk #194464:
Soto myslienka dna: Ale zas kebyze sa predlzi S20 do petrzalky (a nasledne S30/40 smer trnava z Noveho mesta [alebo S20 po Nove mesto a S30/40 do Petrzalky]) tak by na Novom meste vznikol pekny prestupny terminal (S20/S30 ci S40 [alebo ake cisla]/Regio Jet) regionalnych liniek (a je odtial aj priama linka do centra, kusok odtial linka na letisko a pri troche snahy by sa tadial mohla viest primestska doprava [a este v idealnom svete by to tam pekne zrekonstruovali ala Senec]). A aj by mozno chodilo viac ludi vlakom [este kebyze sa vybuduje nejaka zastavka v petrzalke pre vlaky] a aj -niekto- by bol spokojny, ze mu do petrzalky znova zaviedli vlak ?
Reply on: Andreas.Papak #194463:
Mizivá obsadenosť.
Ako vyhliadková šotojazda s M131 cez víkendy za špeciálne cestovné 3€? možno... ale ako bežná doprava veľmi ťažko... možno keď sa dobudujú ďalšie zastávky ako napr. Ostredky (a ako scifi Mladá Garda, Petržalka - Černyševského (prípadne pri EUBA)...)
Reply on: Andreas.Papak #194463:
Ach, tak, vnutrostatnu myslis 🙂 No bolo to slabo vytazene. Na jednej strane je pravda ze tam bolo malo spojov, takze ludia to moc nevyuzivali, na druhej strane na obranu ZSSK treba povedat ze presmerovat viac regionalnych vlakov do Petrzalky nie je velmi dobra cesta (rozbitie linky). A zas robit cisto mestske vlaky na uvedenej trase je nezmysel.
Reply on: MatejBA #194462:
Áno, to som myslel. Hlavná stanica-nové mesto-petržalka by podľa mňa nebolo od veci...
Reply on: 810zssk #194461:
On asi mysli medzi Petrzalkou - UNS - Nove Mesto. Mam pocit, ze to zrusili pre nezaujem cestujucich.
Reply on: Andreas.Papak #194460:
Vsak tam jazdia vlaky z Viedne.
Prečo bola vlastne zrušená osobná vlaková doprava do Petržalky?
Reply on: david1 #194458:
BA sa vyčerpalo za 13 rokov, BL je už v tretine a to sa používa len 3 roky. Aj to svedčí o geometrickom raste počtu áut v bratislavských uliciach.
Reply on: Marcelllooo #194457:
No a priepustnost bude ,len a len horsia. Áut ročne pribúda niekoľko tisíc zo značkou BL. Na juhu Petržalky máš skoro hotový komplet Slnečnice + je v pláne Južné mesto.To ,že je dnes relatívne dobre priepustná Petržalka o pár rokov nebude platit. Cielová doprava bude vždy na ľavom brehu Dunaja a tam to už moc možností na rozširovanie ciest nie je.

Riešením je momentálne jedine kolajová doprava. Momentálne električková a časom aj vlaková.To že je v centre relatívne pomalá je fakt no na radiálach je to už relatívne ok. /okrem Dúbravky/.Kedže Petržalská bude najnovšia tak neverím ,že nebude budovaná s preferenciou pre električky. No samozrejme netreba očakávať že sa bude prehánať po trati 70km/hod. Podla mňa je však zle navrhnutá prvá etapa a jej ukončenie po Bosákovu ul. Mali to stavať aspoň po Romanovu ul. s ukončením niekde pri Kauflande.
Reply on: david1 #194456:
68 je jeden zo štvorlístka mnou najčastejšie využívaných busov (68, 83, 95, 96). "vláčiky sa niekedy tvoria aj na 95-ke.

Správne si podotkol, že sa takáto skutočnosť môže objaviť v špičke, kedy je časový rozdiel medzi odchodom z konečnej zástavky 3 až 5 minút. To je dostatočne malý časový úsek, aby vďaka organizácii dopravy vznikol vláčik. Stačí, ak prvý autobus chytí z Trnavského mýta na každej križovatke červenú a druhý na každej druhej a tretí má všade zelenú - potom sa približne v priesotre Miletičovej naozaj môžu takto stretnúť. Nestáva sa to však vždy a nesledoval som ani ako často. Za posledný mesiac som sa s tým stretol raz na 68 a raz na 95.

Raz som išiel 95 zo Strečnianskej a pri Technopole som potreboval prestúpiť na 83. Keď sme čakali na semaforoch na zelenú pri ľavom odbočení, 83 akurát prišla na zastávku a za chvíľu odišla. Keď 95 zastavovala pri technopole, 83 stála už na Bradáčovej. Napriek tomu som bez problémov prestúpil z 95 na 83 na Nám. Hraničiarov. A to bolo okolo 10tej, kedy boli cesty relatívne málo vyťažené. Dôvodom boli dva semafory, na ktorých 83 chytila červenú a 95 zelenú.
Reply on: Marcelllooo #194450:
Asi ňou moc necestuješ.Zápchy máš na Košickej. Tvoria sa na nej "vláčiky" v špičke ,keď idú aj tri za sebou.
Reply on: Martin Fundárek #194442:
Zase omyl (ak nie úmyselné zavádzanie), Martin.

Mňa opakovane v priebehu 7 rokov na niekoľkých domových schôdzach splnomocnilo celkovo 64 vlastníkov bytov, čo je 58,18% všetkých vlastníkov, teda sa jedná jednoznačne o nadpolovičnú väčšinu.

V danej veci (teda zelený central park, nie 4-prúdovka a kvalitná električka) ma podporuje aj vyše desaťtisíc Petržalčanov.

V danej veci sa, Martin, podporujeme aj vzájomne, nakoľko sme 14. júna podpísali spoločnú verejnú výzvu...
Reply on: Martin Fundárek #194447:
• Moje plagáty som si všimol aj ja sám. Môžem len znovu zopakovať, že ja som si žiadnu kampaň sám nerobil. Uvedené musel rozlepiť niejaký môj fanúšik, ktorý ma chcel podporiť (grafické spracovanie som mal na svojej stránke, pre tých, čo ma chceli podporiť a zrejme sa niekto taký našiel.)
• S Norou Mojsejovou som chcel presadiť predovšetkým viacej prvkov priamej demokracie vo verejnom živote.
Reply on: drink #194445:
záleží od spôsobu akým sa light rail buduje. môže mať bližšie ak o k električke tak aj k metru.
Reply on: Martin Fundárek #194443:
Primátor mesta na verejnom prerokovaní priznal to, čo my tvrdíme od roku 2006 - že električka je dopravne a ekonomicky neodôvodnená a že v dôsledku jej realizácie sa dopravná obsluha v Petržalke zhorší.

Ing. Schlosser zároveň priznal aj to, akým spôsobom prebieha dopravné inžinierstvo v meste - stretnú sa zástupcovia mesta so zástupcami investora Petržalka city a hľadajú to, čo obom najviac vyhovuje a potom sa to snažia pretlačiť aj napriek odporu verejnosti.

Verím tomu, že takéto priznanie nebolo cieľom tejto prezentácie, ale presne toto zaznelo.
Reply on: Martin Fundárek #194444:
Prázdny pojem, bezobsažný pojem. Taký, ako je politika súčasného vedenia mesta, prázdna a bezobsažná, ktorá má vyvolať iba zdanie korektnosti a zákonnosti.

Ak to prejde v takomto znení, budem naďalej tvrdiť, že električka nie je nosným systémom MHD a budem tvrdiť, že v Petržalke sa nedá postaviť v centrálnom koridore už vôbec nič lebo:
• územný plán vypúšťa pojem nosného systému založeného na segregovanej dráhe
• platné územné rozhodnutia na metro rátajú so segregovanou rýchlodráhou

Budem zároveň tvrdiť, že toto vedenie mesta nemá jasnú víziu a aj tie, ktoré boli ruší a snaží sa z tohto mesta spraviť chaos, len aby sa mohli presadzvoať rôzne krátkodobé projekty a developerské zámery.

Martin, ak toto je to, čo je Vašim zámerom a názorom, potom ste ma sklamali. Myslím, že Vy osobne ste sa už poučili, že takéto praktiky sú obojsečné a že už boli použité raz aj proti Vám.
Reply on: david1 #194441:
má to svoje ale:
• voči zápcham trolejbus ozaj imunitu nemá, ale konkrétne 68 na zápchy nejak extra netrpí. Zápchy sú vecou organziácie dopravy.
• voči zápcham však nie je imúnna ani plánovaná električka, nakoľko má ísť o úroňové riešenie a v centre sa zapáaja do existujúceho električkového systému.
• priemerná rýchlosť klasickej električky v meste je 17km/h, autobusu 20km/h a segregovaného systému okolo 45 km/h.

Bratislava potrebuje segregovaný nosný systém. To sa navrhuje z územného plánu vypustiť.
Reply on: kecho #194433:
Áno, to sedí.

Akým spôsobom sa to vylučuje s mojim pôvodným tvrdením, že nie som členom žiadnej strany a nemám žiadneho šéfa ani šéfku?
Reply on: MatejBA #194432:
vytrhávanie z kontextu:
Môj výrok: "Ja mám právne aj morálne právo zastupovať obyvateľov Petržalky a vlastníkov bytov na Rovniankovej 14 v zmysle schválených uznesené domových schôdzí, ktoré podporilo celkovo 64 rôznych vlastníkov, čo je výrazne nadpolovičná väčšina. "

Tvoje tvrdenie vytrhnuté z kontextu: "Ja mám právne aj morálne právo zastupovať obyvateľov Petržalky"

Odpoveď nájdeš v pôvodnom výroku.

Vyše desaťtisíc Petržalčanov v petícii podporilo stanoviská Rovniankovej 14, nakoľko petícia požaduje všetko to, čo požadujeme aj my.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.