Reply on: MatejBA #194466:
Môžeš predĺžiť ľubovolné S0 - S10000000 do Petržalky, pointa bude vždy rovnaká a to že pri súčasných pomeroch t. j. stanice Nové Mesto, ÚNS (zabité) a Petržalka by tým cestovalo minimum ľudí...Ako som napísal nižšie, keby boli zastávky Ostredky, ďalšia v Petržalke (a boli šotosny aj Trnávka, prípadne Cintorín Vrakuňa prestup na tbus) potom sa môžme baviť že Os vlaky z traí 120 alebo 130 z jednej do Petržalky a z druhej na hlst... ale to iba čisto hypoteticky... a od Malaciek vlaky keby išli ďalej po Nové Mesto by tým ľudia ešte možno cestovali, ale dookola do Petržalky koľko to trvá (trvalo) z hlst vlakom a koľko 93? Aj keby sme počítali nejaké zápchy z Petržalky do mesta alebo na Štefánikovej...
david1
Riešením je momentálne jedine kolajová doprava. Momentálne električková a časom aj vlaková.To že je v centre relatívne pomalá je fakt no na radiálach je to už relatívne ok. /okrem Dúbravky/.Kedže Petržalská bude najnovšia tak neverím ,že nebude budovaná s preferenciou pre električky. No samozrejme netreba očakávať že sa bude prehánať po trati 70km/hod. Podla mňa je však zle navrhnutá prvá etapa a jej ukončenie po Bosákovu ul. Mali to stavať aspoň po Romanovu ul. s ukončením niekde pri Kauflande.