Reply on: Sommelier #194469:
uvedené čísla a priemerné rýchlosti boli agregované štatistiky z európskych miest. Kludne sa dá uvažovať s hustotou podľa pôvodného projektu Metroprojektu z 1988, teda 8 stníc/zástavok v Petržalke. Výchádza to priemerná hustota niečo okolo 750m.
samozrejme, ze hustota je nizsia oproti elektricke - to je zakladny a elementarny rozdiel medzi nosnym a doplnkovym dopravnym systemom.
Vyberám s použitím rozumy správne a relevantné informácie a dáta.
Mike
Ako som napísal nižšie, keby boli zastávky Ostredky, ďalšia v Petržalke (a boli šotosny aj Trnávka, prípadne Cintorín Vrakuňa prestup na tbus) potom sa môžme baviť že Os vlaky z traí 120 alebo 130 z jednej do Petržalky a z druhej na hlst... ale to iba čisto hypoteticky... a od Malaciek vlaky keby išli ďalej po Nové Mesto by tým ľudia ešte možno cestovali, ale dookola do Petržalky koľko to trvá (trvalo) z hlst vlakom a koľko 93? Aj keby sme počítali nejaké zápchy z Petržalky do mesta alebo na Štefánikovej...