• k metru má zmysel zvážať ľudí, k električke nie. to je ten základný a zásadný rozdiel, ktorý spočíva v rýchlosti prepravy. to čo mi je neatraktívne na prestupovaní a zvážaní sa vykompenzuje rýchlosťou metra (segregovanej dopravy), čiže v cieli budem v konečnom dôsledku skôr a v prospech toho som ochotný vzdať sa komfortnu v podobe bezprestupvioej jazdy. Električka toto nespĺňa a návrh ÚP chce segregovaný NS MHD vypustiť úplne podobne ajo pojem nosného systému.
• tú koninu povedal primátor - on sám spochybnil projekt električky z dopravného aj ekonomického hľadiska. Povedal, že bez zvážania bude električka využitá maximálne na 40%. V pešej dostupnosti do 5minút a 7 minút (500 a 800 metrov) je cca 25 resp. 35% Petržalčanov. ak chceme využívať električku k výkonom blížiacim sa k plnej využiteľnosti, treba zvážať z celej Petržalky. Tak to zdôvodňujú Schlosser s Ftáčnikom.
ako to chce všetko obhájiť pred laickou aj odbornou verejnosťou zaujíma aj mňa.
inak to s tou dopravnou neodôvodnenosťou si pokašlal - ak by bola električka v trase NS MHD neodôvodnená, prečo sa potom od 70.tych rokov plánuje podzemná dráha Mimochodom, tú presadzujete ja vy, ale to je akosi v rozpore...
Tak ale v tom prípade keby v tom istom koridore išlo metro alebo vlak, tak na to aby boli využívané tak by tam bolo treba zvážať ľudí už aj z celého Brugenlandu a mošoňskej župy...
takú koninu som dlho nečítal... z celej Petržlenky sa nikdy nebudú zvážať ľudia a okrajové časti Petržlenky budú stále závislé na autobusovej doprave a kapacite mostov... a je jasné že nosný systém má k sebe naviazané linky tak, aby bola zabezpečená adekvátna dostupnosť, alebo nám chceš tvrdiť že v Prahe k metru si ľudia došlapú (ako tvrdí Vlado Dulla, najlepšie po meter a pol širokom chodníčku cez park)...
Veľmi zaujímavé bolo priznanie primátora, že na tom aby električka bola využívaná na viac ako 40%, treba zvážať cestujúcich z celej Petržalky.
Iným slovom, priznal, čo tvrdíme my aj VÚD od začiatku, že je ekonomicky aj dopravne neodôvodnená. A že dôsledkom bude ďalšia redukcia spojov, lebo aby boli ľudia ochotní cestovať najprv k električke, musíme im zrušiť priame a atraktívnejšie spoje.
Reportáž o prerokovaní zmien ÚP na STV. Čas od 44:15
Veľmi zaujímavé bolo priznanie primátora, že na tom aby električka bola využívaná na viac ako 40%, treba zvážať cestujúcich z celej Petržalky.
Iným slovom, priznal, čo tvrdíme my aj VÚD od začiatku, že je ekonomicky aj dopravne neodôvodnená. A že dôsledkom bude ďalšia redukcia spojov, lebo aby boli ľudia ochotní cestovať najprv k električke, musíme im zrušiť priame a atraktívnejšie spoje.
inak bezpecnost SMS listka naozaj zasadne pokryvkava... isteze, da sa to overit opatovnou SMS, vsetko sa da... ja mam skusenosti, ze revizor ani len nekontroluje ten kod co je v SMS, ked sa mu ukaze sprava co ma tvar ako ma mat, tak je spokojny a nebude sa zdrzovat, ide na lahsie obete...
keby si ten článok po sebe aspoň prečítali ale inak je to na zaplakanie sám som sa musel niekoľkokrát zastať zamestnanca DPB kôli agresivite spolucestujúcich
O tom úžasnom západe by som ti vedel porozprávať. Napríklad ako dvoch kolegov pobodali fetky, ktorým sa zachcelo peniazom v pokladni. Alebo ako psychicky chorý arabáš uniesol autobus aj s cestujúcimi a tri hodiny ho nútil jazdiť po kadejakých krkahájoch kým sa ho nepodarilo odzbrojiť. O niečom takom som u nás ešte nepočul.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
VLK