Reply on: VLK #194259:
• k metru má zmysel zvážať ľudí, k električke nie. to je ten základný a zásadný rozdiel, ktorý spočíva v rýchlosti prepravy. to čo mi je neatraktívne na prestupovaní a zvážaní sa vykompenzuje rýchlosťou metra (segregovanej dopravy), čiže v cieli budem v konečnom dôsledku skôr a v prospech toho som ochotný vzdať sa komfortnu v podobe bezprestupvioej jazdy. Električka toto nespĺňa a návrh ÚP chce segregovaný NS MHD vypustiť úplne podobne ajo pojem nosného systému.• tú koninu povedal primátor - on sám spochybnil projekt električky z dopravného aj ekonomického hľadiska. Povedal, že bez zvážania bude električka využitá maximálne na 40%. V pešej dostupnosti do 5minút a 7 minút (500 a 800 metrov) je cca 25 resp. 35% Petržalčanov. ak chceme využívať električku k výkonom blížiacim sa k plnej využiteľnosti, treba zvážať z celej Petržalky. Tak to zdôvodňujú Schlosser s Ftáčnikom.
ako to chce všetko obhájiť pred laickou aj odbornou verejnosťou zaujíma aj mňa.
eripmav
dosial to moc vyuzivane nebolo... dosial... este zopar takych clankov treba...
http://www.sme.sk/c/6930124/cierni-pasazieri-vedia-jazdit-na-jeden-sms-listok.html
inak bezpecnost SMS listka naozaj zasadne pokryvkava... isteze, da sa to overit opatovnou SMS, vsetko sa da... ja mam skusenosti, ze revizor ani len nekontroluje ten kod co je v SMS, ked sa mu ukaze sprava co ma tvar ako ma mat, tak je spokojny a nebude sa zdrzovat, ide na lahsie obete...