Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yolis #193915:
Vajnory majú priame spojenie z Hl.st. Ak si zabudol máte tam stanicu. ?
Reply on: Peta.Boo #193893:
rozumnym smerom pre koho? najdem hned dvadsat ludi, ktori budu tvrdit ze trasa 34 nebola rozumna ani nahodou. Cestujuci by mali pochopit, ze jedinou idealnou dopravou pre nich je vlastne auto, a pokial chcu vyuzivat hromadnu dopravu, musia ratat s urcitymi obmedzeniami. kazdeho zaujima jeho vlastnac ast, prirodzene (sama si to priznala).
To, že podľa vás sú príjmy z cestovného dostačujúce na prevádzku bohatého vozového parku v dopbnropm stave, k tomu sa nejdem ani vyjadrovať. Sa čudujem, že to ešte nemáme troch súkromníkov, keď to tak fasa vynáša!
Reply on: Peta.Boo #193898:
nie. tebe proaste vadí, že ti zrušili priamy spoj. Zlúčenie dáva logiku veľmi dobrú.
Reply on: Peta.Boo #193883:
Okrem toho nie ste jediní na svete...často chodím na hlavnú stanicu z Vajnorskej a tá tiež priame spojenie nemá a všetci to zvládajú.
Reply on: MatejBA #193913:
Okrem toho 4 vozy na L133 len 2 hodiny rano vs 16 vozov na 34+84 "cely den". Kde asi usetris viac? 🙂 (okrem toho rano davaju na 133 najvacsie vraky co najdu vo vozovni)
Reply on: Peter6607 #193912:
Myslis si ze ten 15 ci 20 minutovy interval by zachranil L34?

Okrem toho vsetci nutia cestovat v elektricke KV a DD odkedy si pametam. A zrazu ja som ten zly, ked to navrhujem niekomu inemu? 🙂
Reply on: MatejBA #193897:
Ty ju nútiš trpieť cestu v električke, ale sám si ju neznesieš na DD. Zrušiť 133 a z nej abusy na 34. ?
Reply on: gejza #193886:
Problém v 201/202 v rannej špičke je v neskutočnej bravčovosti vodičov ? , česť výnimkám. 201 je však aj napriek tomu z DH k prestupným uzlom najrýchlejšia.
Reply on: Peta.Boo #193895:
Ja som naopak spokojný. Aspoň je o priamy spoj do centra viac.
Reply on: david1 #193866:
Okolo nášho domu chodí nočák a dá sa normálne spať, teda tvoj argument o budení 1 autobusom je blbosť.
Reply on: Peta.Boo #193901:
Je pravda že čím viac prestupov, tým horšie. Bývam na Dlhých Dieloch a aby som nemusel 3 krát prestupovať do práce chodím pešo na elektr.(linka 9)do oblasti Ružinova a potom zasa 10 min.pešo. Neviem čo máš proti električke, je to super dopravný prostriedok. Ide to pekne plynule, až na svetlá(semafor). Určite by som nemenil za autobus či trolejbus, tie stoja v zácpach. Je pravda že občas zmeškám do práce kvoli tomu že osobné auto si zaparkuje na koľajniciach, či skončí v koľajisku, alebo ignoruje električku a sposobí nehodu. Ale je pravda že pri ceste z Dúbravky za zast.Dolné krčace večne vylietavajú auta na koľajnice a prevrátia sa(to dokonca už aj za sucha) a potom zablokujú električky aj na 2 hod. Proti bezohladnej jazde vodičov osobných áut asi nepomože nič. Tu by som navrhoval postaviť zábrany na ľavej strane vozovky, aby auto po náraze do zvodidiel(ktoré tam niesú) blokovalo IBA cestnú dopravu a nie električky.
Reply on: MatejBA #193903:
Linka č.4 chodí dosť plná, zato linka č.5 chodí totálne prázdna to je pravda(smer do mesta). Aspoň v úseku Dúbravka- Obchodná, ďalej neviem. Pokiaľ v smere do Dúbravky 5ka niekoho vezie tak je to len preto že ide pred linkou 4. Inak cez víkendy 5ka vozí oba vzduch(úsek Obchodná-Dúbravka).
Reply on: Marek1978 #193865:
Ak som dobre videl, tak ten slavny jukebox ma na palube voz 1824...
Reply on: MatejBA #193903:
len aby sa tej 132 niekto nechytil ?
Reply on: MatejBA #193903:
vidim , ze "slovom 2" je slusny preklep ... (ale tak snad sa pochopi, co som myslel)
Reply on: Peta.Boo #193901:
"Stacilo by, ak by chodili namiesto kazdych 5 kazdych 7-8 minut a usetrili by sa tie vozy."

1.) Petrzalka nema inu alternativu ako Dubravka (elektricky)
2.) Dubravka ma PRAZDNE elektricky, kde budu
a.) Nove vozy
b.) Rekonstruovana trat
pricom Dubravka ma iba 32 000 obyvatelov a 9 liniek (v podstate 10 s L35) z toho 2 prazdne elektrickove linky s obrovskou kapacitou. Petrzalka ma 4x viac ludi a 18 liniek (20 s L801 a L901) a vozia ju iba autobusy. Vidno ten rozdiel?
3.) Pre par minut teraz budu Dubravcania davat navrhy ako pokaslat MHD inde, pretoze im nejazdia 2 (slovom 2) priame spoje na 1 miesto? Okrem toho asize ked sa postavi elektricka do Petrzalky, budu aj reorganizovat spoje v Petrzalke.

PS: Ja sa na Namestie Franca L. nedostanem tiez priamo. Bude mi to trvat bud 25 minut L32 a nasledny pesi presun z Hlavnej (alebo nastup na nejaky spoj na Hlavnej) ci ist opat na 2-3 prestupy ( http://goo.gl/NKns2A ). A tiez kvoli tomu teraz nebojujem za linku L132 na trase Kuklovska - Molecova - Lafranconi - Zochova - Nam. F.L. - Racianske myto - Hodzove nam. a spat. A dubravka ma naozaj na vyber - ist priamo a cestovat dlhsie alebo ist a prestupit. Ale 2 priame linky boli dlhodoba kravina.
Reply on: Peta.Boo #193901:
o akých majiteľoch DPB trepeš? majiteľom DPB jeho 100% akcionárom je mesto Bratislava a to veľa peňazí vo vreckách nemá
Reply on: MatejBA #193897:
No ja som chodievala na zo Svantnerovej na Nam.F.Liszta za 15 minut (http://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/34/smer/Racianske-myto/zastavka/Svantnerova/314573228070.html?d=20130817), niekedy aj skor, pretoze 34 isla casto praveze rychlejsie ako mala a do 20 minut som uz bola na Racianskom kedze spod stanice uz toho chodi dost na Racko..A hlavne mi nejde o Racko, ale to, ze som odtial mohla ist rovno dalej bez prechadzania na ine zastavky. Keby som isla L5, musim prechadzat cez 2 semafory a este asi 200 metrov na zastavku smerom na Trnavske myto, co zase zdrzi cca 4-8 minut podla cervenej/zelenej. Urcite by bolo rozumnejsie nizky pocet vozov nahradit kupou novych (ked uz chces kupovat tie elektricky), kedze cestovne je stale vyssie a penazi je urcite dost, len asi vo vreckach majitelov DPB. A ked aj nie, L95 a L94 chodia cez den kazdych 5 minut (http://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/95/smer/Stare-Mesto-Safarikovo-namestie/zastavka/Sintavska/629146008608.html a http://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/94/smer/Stare-Mesto-Vazovova/zastavka/Holicska/629145698323.html). Stacilo by, ak by chodili namiesto kazdych 5 kazdych 7-8 minut a usetrili by sa tie vozy. Casto chodim L94 v tom case (14-18) a byva celu cestu poloprazdna. Takze tam treba setrit vozy, nie na 34. Ved okrem Holicskej ma L94 rovnaku trasu ako L93 po Zochovu a potom ide navyse len dve zastavky - Nam.1.maja a Vazovova, na ktore by mohli ludia vyuzit L31 a L39.
No ak by sa vyriesila ta rychlost, kazovost elektriciek a klima v nich, samozrejme budem nimi rada chodit, ale teraz fakt pokial nemusim, nechodim. Mam tak zlu skusenost, ze skoro vzdy ked nou idem, nieco sa pokazi alebo havaruje/vykolaji sa niektora pred nami a stravim v nej pol hodinu, takze sa im naozaj vyhybam, ako sa da. Nehovoriac o tom hluku co robia. No uvidime co prinesie ta oprava v Dubravke, ktora sa planuje. Vraj by to aspon v tom useku malo zrychlit cestovanie, kedze momentalne tam maju max.povolenu rychlost 10km/h, co je polutovaniahodne.
Reply on: 487376 #193896:
Ak si kúpite PCL cez internet dnes, lístok vstúpi do platnosti až zajtra. Je to kvôli databáze, ktorá registruje kúpu PCL cez internet v 24h cykloch, údaje potom prechádzajú do systému a nahrávajú sa revízorom do čítačiek kariet.
Reply on: Ike #193889:
Chodim na UK pri Zimnom stadione a nepotrebujem spoj od domu k skole/praci! To by musela aj uzasna L35 chodit castejsie ako 2x za hodinu v spicke alebo aspon dlhsie ako do 18:41, kedze brigadujem do 19tej a musim kvoli tomu, ze nechodi prechadzat cca 8 minut peso na najblizsiu zastavku. Ja som nic take nepisala a uz asi 3.krat pisem, ze mi nejde o prestupy navyse, chodim aj piatimi, ked treba a vobec sa nestazujem na to, ale na to, ake nelogicke je zlucenie 34 a 84! Suhlasim, ze MHD je o prestupovani, ale nie o 15-minutovom cakani alebo opakovanom prechadzani zo zastavky na zastavku..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.