Jaj ten prejazd som si neuvedomil. Tak ale zasa by bolo mať zbytočné zastávky TESCO Lamač a kúsok za ňou Mokrohájsku. Prip. ju používať iba 21tkou smer Patrónka a linkou 20 a 30
Mokrohájska nemôže byť zrušená lebo obsluhuje celú sériu zariadení na Mokrohájskej ulici, ktorá je od Tesca Lamač prístupná horšie a komplikovanejšie a okrem toho obsluhuje aj školy na Dúbravskej ceste, ku ktorým by z Tebou navrhovanej zastávky Tesco Lamač museli byť dobudované chodníky..
A vôbec, ak by tam mala stáť aj 21 tak by to muselo byť po pripojení vetvy od D2 na Lamačskú cestu čiže v konečnom dôsledku by to bola dnešná Mokrohájska posunutá o pár metrov vyššie smerom k tescu...
Alebo keby sa zachádzky TESCO Lamač zrušili a namiesto toho by vznikli priamo na Lamačskej ceste. Tým pádom by sa zrušila zastávka Mokrohájska. K novým zastávkam TESCO Lamač by bol samozrejme nejaký prechod pre chodcov, prip. nadchod ako v Auparku. Potom by tam mohli zastavovať všetky linky. Na Patrónke by na voľnej plochce smer Lamač mohol vzniknúť ešte jeden obratiskový prúd alebo ako to nazvať. (Ako na Bosákovej sa plánuje) a tam by končili všetky linky zo západnej časti (aj 20 a 120) okrem 83 (34 by mohla byť zrušená, keďže po jej celej trase by išli 20+120) a k Vojenskej nemocnici by mohla byť predĺžená 84, prip. zlúčená s 83 veď aj tak z Jungmanovej na Ovsište idú spolu v závese 84+99 a obidve poloprázdne (aspoň v poobednej špičke)
Dobrý deň prajem.
Chcel by som sa opýtať dopravného podniku BA či nemá na pláne niečo s linkou 96. Pracujem na letisku a každý deň tým autobusom chodím do práce. Ráno býva strašne preplnený. Prijal by som aspoň to keby tam chodil väčší autobus, pretože teraz tam chodí ten Solaris Urbino 15 CNG. A tiež si myslím že keď príde nejaký turista na letisko a potom sa musí tlačiť v malom autobuse tak nieje veľmi nadšený. Minulý rok išiel aspoň raz za čas ten pekný veľký autobus Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity #4901 ale tento rok neviem čo sa stalo. Alebo keby ste aspoň interval zmenili z 20 minút na menej, stačilo by aj 15 minút veľmi by to podľa mňa pomohlo. Ďakujem za pouvažovanie nad tým.
Milan
Ale zas presun toho najvýznamnejšieho terminálu z Patrónky k Tescu by nebol až tak od veci... aj prostredie je to lepšie (ponuka služieb sa nevzťahuje len na dva ošťaté stánky s alkoholom), aj miesta je tam viac (napr. na ukončovanie liniek) a ani by to nebola až taká veľká časová strata pri cestovaní. Nehovoriac o tom, že pri troche snahy by sa to dalo skombinovať aj s prestupom z vlaku...
32tka v smere na DD
Z Hlavnej stanice siel na SAV na diesel. Manuálne nahadzoval sofer palice na vedenie bud na SAV niekedy az na Sokolskej. A na stahovanie palic je áno tlacitko ? . Striesky boli vzdy len na Molecke smer na DD a Pri suchom mlyne smer HS, tie 2.spominane sa potom rozpadli až ich zvesili - v čase ked už boli zrusene prejazdy 33/3 na 32/3.
Striešky boli na zast. pri Suchom Mlyne smer Kramáre a na opačný smer už neviem či na SAV alebo Sokolskej smer Kramáre... Cez. Hl.st išli na diesel.
Stiahnúť palice sa dalo hocikedy sa jazdy (zrejme na to bolo nejaké tlačidlo), veď aj obratisko na Molecke bolo ako dlho nezatrolejované.. takže tam vždy pri jazde dolu kopcom Molecovou 25Trky na L33 naštartovali pomocný agregát a palice stiahli dolu...
Keď už je reč o tých trolejbusoch, môžem vedieť, ako kedysi keď počas víkendov chodil na L32 niektorý z 6701-6706, ako vybočovali z hl. st. na Šancovú a ďalej na Pražskú? Lebo takto trolejbusová stopa nevedie.. A ešte by ma zaujímalo ako sa natrolejovávali smerom z DD na hl. st., na začiatku vedenia pri Valašskej bola "strieška"? A ešte ako sa vytrolejovávali, skrátka sa "utrhli", alebo bolo treba zastaviť? Dík
ja nemam nic proti existujucemu linkovemu vedeniu, zmeny by urcite neboli vhodne, ked uz si ludia akotak zvykli, ide tu len o diskusiu, ktorym smerom by sa mala rozvijat trolejbusova doprava v moznostiach DPB, suhlasim s bodom 3, ale ktora linka by sa podla Teba realne dala zatrolejovat cela? podla mna je najidealnejsia volba kompletna 63-ka, ale kto to zaplati? mesto urcite nie a DPB moze na taku investiciu v mizerii, v ktorej sa nachadza, zrovna zabudnut, sanca je len s pouzitim penazi EU, len ich nejako nejako ziskat
ako som uz pisal v niektorom prispevku, som proti nezmyslom typu predlzenie vedenia v Ruzovej doline k Lidlu a podobne
Ukoncovat linky pri Tescu Lamac je totalna uchylnost ak vezmeme do uvahy ze kusticek odtial je jeden z najvyznamnejsich prestupnych uzlov v meste (Patronka).
1. Súčasné linkové vedenie je v globále ako-tak dobré.
2. Každá zmena linkového vedenia budí odpor verejnosti, a tak by k nim malo dochádzať len v prípade nespochybniteľného prínosu pre väčšinu cestujúcich.
3. Prioritou číslo jeden by malo byť trolejovanie súvislých existujúcich autobusových liniek a nie smiešnych "výhonkov" s ktorými potom nikto nevie, čo si počať a vznikajú "nutné zlá".
to je rozumny navrh, vyuzilo by sa hodne uz postaveneho vedenia,
len uz vidim tie komentare tych, ktori dochadzaju z DNV a Lamaca:
- skratenie L21, prestup pri Tescu na trolejbus
- prestup z Lamaca pri Tescu na trolejbus a podobne
potom je tu este ta poznamka Petta o nepisanom pravidle o jednej linke spajajucej MC so sirsim centrom, vzdy sa najde fura argumentov pre a proti zavedeniu trolejbusu za autobus,
jedno je iste - preferovanie ekologickej dopravy je priorita cislo 1 v MHD
Prvotná myšlienka nie je zlá, ale ľudia z DNV by Ti poďakovali, že si im zrušil priamy a rýchly spoj do mesta.
63 by mohla byť v úseku Avion - Tesco, lebo Lamač má priamy spoj do centra vo forme 30+37. Samozrejme by to chcelo drobné úpravy. Ja by som navrhol takto:
L30 - ako doteraz, ale obojsmerná zachádzka do Tesca a vynechanie Segnárov
L37 - vynechať Tesco, prestup na 63 je na Patrónke
L130 - Vojenská nemocnica - (Záhorácka - Patrónka)* - Mokrohájska - Tesco - a ďalej ako dnes po zastávku Vrančovičova a odtiaľ ako 30 na konečnú Lamač
L23 - presmerovať v Lamači z Vrančovičovej po trase dnešnej 130 k Lidlu**
L92 - okrem spojov na a zo smien skrátiť po Krematórium, resp. nechať 92 len ako smenový spoj a v ostatných časoch mať iba linku 192.
* - trasa v zátvorke nie je nutná
** - môže zostať aj v dnešnej podobe
21 skrátit po tesco skús povedať celej DNV . Rovno ta všetci ukameňujú , spália za živa , hodia do moravy . Nehajte L21 tak ako je . Najlepšia linka ktorá kedy bola len nech do nej nikto nezačne štúrať
Inač v Lamači sa nejak nevyznám ale nebolo by dobré tam zrušiť 30, 63 a 130 a dať tam linku trebars na trase Z Mosta SNP cez Patrónku, Tesco Lamač cez starý Lamač a potom ako chodia teraz linky 30+63+130 na úseku Lamač-Bakošova a ďalej cez OC Lamač ku Krematóriu
Škoda, že nieje nejaká cesta medzi hlavnou stanicou a Pražkou/Kramármi na mieste zakázaného prechodu per peších
To by sa potom dali spraviť 2 nosné linky spraviť trolejbus na trase
1.ASMN - Račianske mýto - Hlavna stanica - Pražská - Patrónka - TESCO Lamač
2. AVION - Bojnícka - Trnavské mýto - Račianske mýto - Hlavná stanica - Patrónka - TESCO Lamač
Linky by mohli jazdiť v intervale 10 min. (prekladovo Račianske mýto - TESCO 5 min.)
21 skratiť po TESCO, 63 zrušiť a namiesto nej linku 130 Lamač - TESCO. 30tku nechať 210 tiež zrušiť
Z TESCA by mohol byť civilizovaný prestupný terminál a prestupovalo by sa tam z týchto dvoj T-BUS liniek a prip. 207 a 212 na linky 20, 120, 30, 130, 21.
budem Ti oponovat - L107, L108 a L109 jazdili este dost dlho po zavedeni Trolejbusu na DH, tusim sa zrusili az v obdobi, ked sa zacalo precislovanie liniek, ale tym nie som si prilis isty...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tedomík
To by sa potom dali spraviť 2 nosné linky spraviť trolejbus na trase
1.ASMN - Račianske mýto - Hlavna stanica - Pražská - Patrónka - TESCO Lamač
2. AVION - Bojnícka - Trnavské mýto - Račianske mýto - Hlavná stanica - Patrónka - TESCO Lamač
Linky by mohli jazdiť v intervale 10 min. (prekladovo Račianske mýto - TESCO 5 min.)
21 skratiť po TESCO, 63 zrušiť a namiesto nej linku 130 Lamač - TESCO. 30tku nechať 210 tiež zrušiť
Z TESCA by mohol byť civilizovaný prestupný terminál a prestupovalo by sa tam z týchto dvoj T-BUS liniek a prip. 207 a 212 na linky 20, 120, 30, 130, 21.