Ukoncovat linky pri Tescu Lamac je totalna uchylnost ak vezmeme do uvahy ze kusticek odtial je jeden z najvyznamnejsich prestupnych uzlov v meste (Patronka).
1. Súčasné linkové vedenie je v globále ako-tak dobré.
2. Každá zmena linkového vedenia budí odpor verejnosti, a tak by k nim malo dochádzať len v prípade nespochybniteľného prínosu pre väčšinu cestujúcich.
3. Prioritou číslo jeden by malo byť trolejovanie súvislých existujúcich autobusových liniek a nie smiešnych "výhonkov" s ktorými potom nikto nevie, čo si počať a vznikajú "nutné zlá".
to je rozumny navrh, vyuzilo by sa hodne uz postaveneho vedenia,
len uz vidim tie komentare tych, ktori dochadzaju z DNV a Lamaca:
- skratenie L21, prestup pri Tescu na trolejbus
- prestup z Lamaca pri Tescu na trolejbus a podobne
potom je tu este ta poznamka Petta o nepisanom pravidle o jednej linke spajajucej MC so sirsim centrom, vzdy sa najde fura argumentov pre a proti zavedeniu trolejbusu za autobus,
jedno je iste - preferovanie ekologickej dopravy je priorita cislo 1 v MHD
Prvotná myšlienka nie je zlá, ale ľudia z DNV by Ti poďakovali, že si im zrušil priamy a rýchly spoj do mesta.
63 by mohla byť v úseku Avion - Tesco, lebo Lamač má priamy spoj do centra vo forme 30+37. Samozrejme by to chcelo drobné úpravy. Ja by som navrhol takto:
L30 - ako doteraz, ale obojsmerná zachádzka do Tesca a vynechanie Segnárov
L37 - vynechať Tesco, prestup na 63 je na Patrónke
L130 - Vojenská nemocnica - (Záhorácka - Patrónka)* - Mokrohájska - Tesco - a ďalej ako dnes po zastávku Vrančovičova a odtiaľ ako 30 na konečnú Lamač
L23 - presmerovať v Lamači z Vrančovičovej po trase dnešnej 130 k Lidlu**
L92 - okrem spojov na a zo smien skrátiť po Krematórium, resp. nechať 92 len ako smenový spoj a v ostatných časoch mať iba linku 192.
* - trasa v zátvorke nie je nutná
** - môže zostať aj v dnešnej podobe
21 skrátit po tesco skús povedať celej DNV . Rovno ta všetci ukameňujú , spália za živa , hodia do moravy . Nehajte L21 tak ako je . Najlepšia linka ktorá kedy bola len nech do nej nikto nezačne štúrať
Inač v Lamači sa nejak nevyznám ale nebolo by dobré tam zrušiť 30, 63 a 130 a dať tam linku trebars na trase Z Mosta SNP cez Patrónku, Tesco Lamač cez starý Lamač a potom ako chodia teraz linky 30+63+130 na úseku Lamač-Bakošova a ďalej cez OC Lamač ku Krematóriu
Škoda, že nieje nejaká cesta medzi hlavnou stanicou a Pražkou/Kramármi na mieste zakázaného prechodu per peších
To by sa potom dali spraviť 2 nosné linky spraviť trolejbus na trase
1.ASMN - Račianske mýto - Hlavna stanica - Pražská - Patrónka - TESCO Lamač
2. AVION - Bojnícka - Trnavské mýto - Račianske mýto - Hlavná stanica - Patrónka - TESCO Lamač
Linky by mohli jazdiť v intervale 10 min. (prekladovo Račianske mýto - TESCO 5 min.)
21 skratiť po TESCO, 63 zrušiť a namiesto nej linku 130 Lamač - TESCO. 30tku nechať 210 tiež zrušiť
Z TESCA by mohol byť civilizovaný prestupný terminál a prestupovalo by sa tam z týchto dvoj T-BUS liniek a prip. 207 a 212 na linky 20, 120, 30, 130, 21.
budem Ti oponovat - L107, L108 a L109 jazdili este dost dlho po zavedeni Trolejbusu na DH, tusim sa zrusili az v obdobi, ked sa zacalo precislovanie liniek, ale tym nie som si prilis isty...
ja do toho zasa tolko nevidim, neviem, kolko sa da vylobovat, pre mna za mna by mohlo byt zatrolejovane cele mesto, som trolejbus pozitiv ?
otazkou zostava, kto by jazdil, ci DPB ma dost vodicov na trolejbusy a este dalsia dost dolezita vec - kam narvu tych 50 klbakov, ktore pocas dvoch rokov dorazia do BA + dalsich 30 kratkych vozov...
pri konci ery komancov(1989) bolo v BA 20 Sanosov - 18 na Hrobonke, 2 na Trnavke, cca 60 9Tr-iek, cca 50 14Tr-iek a obe vozovne boli narvane, potom v 91-om prislo 50 14Tr-iek a museli sa vyradit vsetky 9Tr-ky, aby sa popratali do vozovni, dufam, ze teraz taku blbost neurobia, ze by mohutne zacali vyradovat sice stare, ale este stale pojazdne vozy
Ale ved zelene projekty ti EU rada financuje vid Hrobonka a Patronka. Ide o to kolko budes lobovat za dane projekty. Taka Mlynska dolina ma ovela vyssi potencial ako nejake zobojsmernenie Patronky ci Hrobonka len kvoli dojazdom/vyjazdom.
Ruzova dolina je nezmysel len v tom zmysle, ze naozaj ideme cerpat EU fondy na par metrov novej trate.
AVION , Mlynska a Brnianska s TESCO Lamač mali ist ako prve na lobing.
aj to je mozna varianta, k tomu by stacilo zatrolejovat len dva useky - Brnianska-Patronka a Patronka-Tesco Lamac, cize by hrozil jeden prestup + spomalenie na trolejovom useku, kedze L21 nestoji na kazdej zastavke...
co sa tyka dalsieho rozvoja trolejbusov, ja osobne by som asi najrealnejsie videl nahradu L63 po Tesco Lamac, predsa len by nemuseli tahat vela noveho vedenia, len ked si predstavim, kolko by to asi stalo, tak sa obavam, ze Belfi a spol na to peniaze nenajdu a EU nam vsetko nezaplati ?
trolejbus6207