Skúsime to rozobrať podrobnejšie - v prvom videu som nezaregistroval ani zmienku o problémopch s dverami. Napriek tomu však je to pravda - nie však kvôli dverám ale kvôli tomu, že v Brne zvýšili niektoré nástupné ostrovčeky natoľko, že na tieto miest namôžu premávať vozidlá s výklopnými dverami BODE. Mmch., bratislavské T6 3. série používajú dvere iného výrobcu - IFE.
Voz 8671 neopravovali preto, že by sa to nevyplatilo, to nemá s kvalitou vozidla nič spoločného.
Su T6A5ky tretej serie kvalitne vozy? Pocul som, ze v Brne maju casto problemy, specialne s dverami, a v Prahe po nehode vo vozovni Motol nechceli opravit voz 8671. Neviem, ci ceske mesta robili nieco insie z tymito vozmi ako v Bratislava (ina konfiguracia??), alebo nie.
Dufam ze niesom otravny s otazkami..
Komentary kde som tieto veci pocul su na tychto videach
No ved prave ministerstvo to teraz zverejnilo ,ze chcu mat Filialku no uz iba ako regionalnu stanicu v obdobi 2014-2020 takze realne mozno 2022,kedze TEN-T pojde vrchom cez Marchegg.
Určite nie .Svoje som si k tomu povedal aj ja a iny podobne ako vy . Je to len diskusia. No ziadne argumenty z vasej strany ma tiez nijako nepresvecili. To je cele. Kazdopadne ta stanica sa stavat bude.
Už z dvoch či troch zdrojov som počul, že tá trať zas nie je až v takom zlom stave a možno sa na ňej opätovne začne jazdiť do doby, kým nezačne výstavba na stanici.
ale vieš čo ani nie ? mňa to s tým zberom tiež napadlo, ale skôr si myslím, že dostali rozkaz preskúmať či sa tie koľajnice ešte nedajú na niečo použiť niekde inde.. a dispečeri len dozerali na to či si svedomito plnia svoju úlohu
810zssk