Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Jaaj, tak tomu uz rozumiem, specialne situaciu v Prahe. Dakujem pekne.
Reply on: S499.1023 #193251:
To ze havarovane vozidlo odstroja a suciastky pouziju inde je samozrejmost ktoru som nemal dovod dodatocne zdoraznovat. A hej chodim na KE imhd ale o prazskej MHD som tam toho nejak vela ja nepisal. Sem tam kazdy napiseme nieco co nie je uplne presne ale s tymi detmi co trolluju Kosicke forum nemam nic spolocne. So 14T som chcel povedat to, ze naco budu opravovat 16-18 rocne T6tky ked sa vyraduju 5-7 rocne 14T.
Reply on: Sheep221 #193250:
Bože, to sú kydy. Samozrejme, že sa neopravuje 14T, ktorej oprava by bola drahšia ako nová električka. A havarovanú električku samozrejme nevyhodia ale použitełné diely sa využijú při opravách iných 14T. Mmch., nie si ty náhodou z Košíc? Tam sa teraz nakotilo dromologických odborníkov na pražskú MHD.
Reply on: t6a5iii #193247:
v prahe su elektricky spotrebny material, po nehodach sa uz neopravuju ani 14T, tam ked havaruje elektricka a poskodi sa ram alebo treba menit karoseriu tak ju vyhodia s tym sa tam nikto nebavi
Reply on: t6a5iii #193244:
3. seria bola uz natom celkom dobre, u vozidiel 1. aj 2. serie bola povymienana skoro vsetka elektronika takze boli s T6 na zaciatku problemy ale myslim ze po vychytani much su celkom spolahlive

o situacii v brne neviem no myslim ze ked rozbehali RT6N1 tak s T6 urcite vyrazny problem nemali
Reply on: t6a5iii #193247:
Áno, s vozmi T6 sa v Prahe do budúcnosti nepočíta, preto nebol voz 8671 opravený. Keby sa nehoda 7927/28 stala v Bratislave dnes, možno by sa tiež už neopravovali a keby sa nehoda 8671 stala v Prahe v 2003, tak by ju pravdepodobne opravili.
To ale stále nič nehovorí o tom, že je voz nekvalitný. Nedá sa napríklad na rozdiel od T3 vanizovať, takže skôr pôjdu nejaké T3 na vane, možno sa aj postavia nejaké vane v tvare T3 na papieroch z T6, ale nebudú sa robiť žiadne veľké opravy T6.
Reply on: S499.1023 #193245:
Tie problemy s dverami boli v textu "ale jinak taky T6 často někde zdržují se závadama - hlavně ty blbý výklopky, ty bych zakázal i u kotasek !" - znelo to ako keby to boli problemi s dverami, nie s ostrovcekmi.

A ta cast o 8671, bolo napisane ze "S vozy T6A5 se do budoucna nepočítá a proto již nebyla opravena" - ten voz mal len 12 rokov ked bol v havarii, tak znelo to ako keby bol nekvalitni voz... Bratislavske 7927-7928 boli v vaznejsej nehode nez 8671 v 2003. Ale asi to nebol taky velki problem v Prahe, ked 14Tky prichadzali.

Aj tak, dakujem za opovede.
Reply on: 810zssk #193243:
Ak mas na mysli predlozenie vo forme napisania opacneho nazoru do tejto diskusie tak asi ano.
Reply on: t6a5iii #193244:
Skúsime to rozobrať podrobnejšie - v prvom videu som nezaregistroval ani zmienku o problémopch s dverami. Napriek tomu však je to pravda - nie však kvôli dverám ale kvôli tomu, že v Brne zvýšili niektoré nástupné ostrovčeky natoľko, že na tieto miest namôžu premávať vozidlá s výklopnými dverami BODE. Mmch., bratislavské T6 3. série používajú dvere iného výrobcu - IFE.
Voz 8671 neopravovali preto, že by sa to nevyplatilo, to nemá s kvalitou vozidla nič spoločného.
Su T6A5ky tretej serie kvalitne vozy? Pocul som, ze v Brne maju casto problemy, specialne s dverami, a v Prahe po nehode vo vozovni Motol nechceli opravit voz 8671. Neviem, ci ceske mesta robili nieco insie z tymito vozmi ako v Bratislava (ina konfiguracia??), alebo nie.

Dufam ze niesom otravny s otazkami..

Komentary kde som tieto veci pocul su na tychto videach

http://www.youtube.com/watch?v=ba_B8d3ufZk
http://www.youtube.com/watch?v=_JBwkFD0YzY
Reply on: david1 #193238:
Presvedcit ta nemuseli, ale boli predlozene.
Reply on: david1 #193241:
Hneď som vedel že vyjadrenie "Kazdopadne ta stanica sa stavat bude." vychádza len a len z novinového článku.
Reply on: VLK #193240:
No ved prave ministerstvo to teraz zverejnilo ,ze chcu mat Filialku no uz iba ako regionalnu stanicu v obdobi 2014-2020 takze realne mozno 2022,kedze TEN-T pojde vrchom cez Marchegg.
Reply on: david1 #193238:
si si nejaký istý... môj názor je úplne iný a predpokladám že ministerstvo bude všetko prehodnocovať po štúdii Bratislavského železničného uzla
Reply on: david1 #193238:
Otázka je ale kedy...
Reply on: 810zssk #193233:
Určite nie .Svoje som si k tomu povedal aj ja a iny podobne ako vy . Je to len diskusia. No ziadne argumenty z vasej strany ma tiez nijako nepresvecili. To je cele. Kazdopadne ta stanica sa stavat bude.
Reply on: 810zssk #193236:
Aj keby objavili koleso, tak to bude prezentované "slovami GR" ako progresívny produkt.
Reply on: Valec #193235:
O to menej mozeme hovorit o nejakom progresivnom produkte 😉
Reply on: 810zssk #193234:
Dve či tri sezóny dozadu to platilo aj u nás.
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/vstupenka-na-slovan-aj-ako-listok-na-mhd-od-septembra/
Idea kumulovaného lístka, teda vstupenky na podujatie s dopravou prostredníctvom MHD je progresívnym produktom pre Bratislavčanov i návštevníkov mesta,” vyjadril sa generálny riaditeľ DPB a.s. Ľubomír Belfi.


Progresivny produkt ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Proste "zavedieme nieco co inde funguje desiatky rokov, ale u nas doteraz nie, takze sme progresivni" ? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.