To ze havarovane vozidlo odstroja a suciastky pouziju inde je samozrejmost ktoru som nemal dovod dodatocne zdoraznovat. A hej chodim na KE imhd ale o prazskej MHD som tam toho nejak vela ja nepisal. Sem tam kazdy napiseme nieco co nie je uplne presne ale s tymi detmi co trolluju Kosicke forum nemam nic spolocne. So 14T som chcel povedat to, ze naco budu opravovat 16-18 rocne T6tky ked sa vyraduju 5-7 rocne 14T.
Bože, to sú kydy. Samozrejme, že sa neopravuje 14T, ktorej oprava by bola drahšia ako nová električka. A havarovanú električku samozrejme nevyhodia ale použitełné diely sa využijú při opravách iných 14T. Mmch., nie si ty náhodou z Košíc? Tam sa teraz nakotilo dromologických odborníkov na pražskú MHD.
v prahe su elektricky spotrebny material, po nehodach sa uz neopravuju ani 14T, tam ked havaruje elektricka a poskodi sa ram alebo treba menit karoseriu tak ju vyhodia s tym sa tam nikto nebavi
3. seria bola uz natom celkom dobre, u vozidiel 1. aj 2. serie bola povymienana skoro vsetka elektronika takze boli s T6 na zaciatku problemy ale myslim ze po vychytani much su celkom spolahlive
o situacii v brne neviem no myslim ze ked rozbehali RT6N1 tak s T6 urcite vyrazny problem nemali
Áno, s vozmi T6 sa v Prahe do budúcnosti nepočíta, preto nebol voz 8671 opravený. Keby sa nehoda 7927/28 stala v Bratislave dnes, možno by sa tiež už neopravovali a keby sa nehoda 8671 stala v Prahe v 2003, tak by ju pravdepodobne opravili.
To ale stále nič nehovorí o tom, že je voz nekvalitný. Nedá sa napríklad na rozdiel od T3 vanizovať, takže skôr pôjdu nejaké T3 na vane, možno sa aj postavia nejaké vane v tvare T3 na papieroch z T6, ale nebudú sa robiť žiadne veľké opravy T6.
Tie problemy s dverami boli v textu "ale jinak taky T6 často někde zdržují se závadama - hlavně ty blbý výklopky, ty bych zakázal i u kotasek !" - znelo to ako keby to boli problemi s dverami, nie s ostrovcekmi.
A ta cast o 8671, bolo napisane ze "S vozy T6A5 se do budoucna nepočítá a proto již nebyla opravena" - ten voz mal len 12 rokov ked bol v havarii, tak znelo to ako keby bol nekvalitni voz... Bratislavske 7927-7928 boli v vaznejsej nehode nez 8671 v 2003. Ale asi to nebol taky velki problem v Prahe, ked 14Tky prichadzali.
Skúsime to rozobrať podrobnejšie - v prvom videu som nezaregistroval ani zmienku o problémopch s dverami. Napriek tomu však je to pravda - nie však kvôli dverám ale kvôli tomu, že v Brne zvýšili niektoré nástupné ostrovčeky natoľko, že na tieto miest namôžu premávať vozidlá s výklopnými dverami BODE. Mmch., bratislavské T6 3. série používajú dvere iného výrobcu - IFE.
Voz 8671 neopravovali preto, že by sa to nevyplatilo, to nemá s kvalitou vozidla nič spoločného.
Su T6A5ky tretej serie kvalitne vozy? Pocul som, ze v Brne maju casto problemy, specialne s dverami, a v Prahe po nehode vo vozovni Motol nechceli opravit voz 8671. Neviem, ci ceske mesta robili nieco insie z tymito vozmi ako v Bratislava (ina konfiguracia??), alebo nie.
Dufam ze niesom otravny s otazkami..
Komentary kde som tieto veci pocul su na tychto videach
No ved prave ministerstvo to teraz zverejnilo ,ze chcu mat Filialku no uz iba ako regionalnu stanicu v obdobi 2014-2020 takze realne mozno 2022,kedze TEN-T pojde vrchom cez Marchegg.
Určite nie .Svoje som si k tomu povedal aj ja a iny podobne ako vy . Je to len diskusia. No ziadne argumenty z vasej strany ma tiez nijako nepresvecili. To je cele. Kazdopadne ta stanica sa stavat bude.
david1