Reply on: david1 #193146:
No to som si myslel, že všetky osobáky od TT a SC. (120 a 130). To je cca 4 vlaky za hodinu v špičke a 2 v sedle..(Pre takú frekvenciu os vlakov budovať novú podzemnú stanicu...?) Tým pádom by sa to pokračovanie vlakov zo 110 na 120/130, čo bolo úspešne zavedené, zrušilo.. (čo až tak nevadí, veď máme push pully a tých ľudí z jednej strany mesta na druhú nebolo až tak veľa, tak sa presunú späť do MHD..)
Tie rýchliky som sa pýtal iba pre istotu...
Mike
Čo je centrum? Pešia zóna - historické jadro? K nemu je bližšie hl.st. ako filiálka...
Odbremeníš račiansku radiálu, a o to viac priťažíš Krížnu (teda Vajnorskú a Ružinovskú radiálu), lebo tie davy, čo dnes cestujú na hlst. a odtiaľ do centra X13/93 po novom pôjdu na električky.. (teoreticky na 31/39)
Pre tých čo idú ďalej východným smerom (či už 61/63, alebo 201) sa v obsadenosti vozidiel od TrMýta nič nezmení..
Plus vzrastie aj zaťaženie MHD Trnavské Mýto - Hl. Stanica keďže tie prestupy medzi vlakmi budú a neviem či všetci budú môcť pohodlne prestúpiť z Predmestia na Vinohrady (zastavia tam aj EC-čka Budapest - Praha?) a plus budú odpísaní cestujúci Regiojetu ktorí by náhodou tiež chceli prestúpiť na iný Os. smer PK/SC.. alebo majú chodiť na filiálku aj všetky Rýchliky z trate 120?
Takže jediné komu by filiálka pomohla sú cestujúci čo majú zdroj/cieľ v okolí Trnavského mýta---