Prehliadli ste ale to, ze kedze filialka by bola mensia koncova staniva, koncili by tam len menej primestskych vlakov: teda tie posilove.
Takze ostali by v 1hod. intervale Os na hl.st. z NZ a TT zabezpecujuce prestupy na R/EC a ako doplnok by jazdili posilove Os na filialku prvotne pre dochadzajucich do BA.
V minulosti chceli na TrMy presmerovat vsetky vlaky, ale tak velka sranica to nebude, takze uz len z technickych dovodov to tak nebude. A tiez sa uz popri projekte spominali prestupy na hl.st. na ostatne vlaky, kt. by boli takto rozbite... takze netreba sa bat, takto by sa vyhovelo aj tym, kt. chcu na hl.st, aj tym, kt. by tam prestupovali a aj tym, kt. vyhovovalo vystup na Trnavskom myte.
Takze ostali by v 1hod. intervale Os na hl.st. z NZ a TT zabezpecujuce prestupy na R/EC a ako doplnok by jazdili posilove Os na filialku prvotne pre dochadzajucich do BA.
V minulosti chceli na TrMy presmerovat vsetky vlaky, ale tak velka sranica to nebude, takze uz len z technickych dovodov to tak nebude. A tiez sa uz popri projekte spominali prestupy na hl.st. na ostatne vlaky, kt. by boli takto rozbite... takze netreba sa bat, takto by sa vyhovelo aj tym, kt. chcu na hl.st, aj tym, kt. by tam prestupovali a aj tym, kt. vyhovovalo vystup na Trnavskom myte.
Mike
Čo je centrum? Pešia zóna - historické jadro? K nemu je bližšie hl.st. ako filiálka...
Odbremeníš račiansku radiálu, a o to viac priťažíš Krížnu (teda Vajnorskú a Ružinovskú radiálu), lebo tie davy, čo dnes cestujú na hlst. a odtiaľ do centra X13/93 po novom pôjdu na električky.. (teoreticky na 31/39)
Pre tých čo idú ďalej východným smerom (či už 61/63, alebo 201) sa v obsadenosti vozidiel od TrMýta nič nezmení..
Plus vzrastie aj zaťaženie MHD Trnavské Mýto - Hl. Stanica keďže tie prestupy medzi vlakmi budú a neviem či všetci budú môcť pohodlne prestúpiť z Predmestia na Vinohrady (zastavia tam aj EC-čka Budapest - Praha?) a plus budú odpísaní cestujúci Regiojetu ktorí by náhodou tiež chceli prestúpiť na iný Os. smer PK/SC.. alebo majú chodiť na filiálku aj všetky Rýchliky z trate 120?
Takže jediné komu by filiálka pomohla sú cestujúci čo majú zdroj/cieľ v okolí Trnavského mýta---