Od pristavenia 7085 do ústredných dielní do sprevádzkovania to trvalo 7 rokov. Samotná rekonštrukcia trvala menej a sprevádzali ju rôzne problémy nie len technického charakteru. Preto tak dlho.
T6A5 možno niekedy na začiatku premávky menili výzbroje, neskôr ak, tak zrejme už iba kvôli vyššej úspore elektriny. Ale pokiaľ viem tak z Krasňan je to najspoľahlivejší typ električky.. myslím T6 všeobecne. Neviem či speciálne I. II alebo III. séria má nejaké špecifiká oproti iným, čo by ju robilo menej spoľahlivejšou.
Dovod, preco som sa pytal na 7085, je lebo je to experiment ako T3 Mod a T3AS, a tie su casto odstavene, tak som chcel vediet, ze ci je to Pravda o 7085. A este to, ze modernizovanie trvalo 7 rokov.
T6A5 je najspolahlivejsi? Super... Som cital na tejto stranke ze potrebovali mat elektricke vyzbroje vymenene, to asi bolo len pre prvu seriu?
V princípe sa o žiadnom type z Tebou menovaných nedá povedať že by bol nespoľahlivý. Možno najmenej spoľahlivý je T3M (výzbroj TV1), najviac T6A5.. K2G je iba jedno vozidlo a to bolo dostavené pár mesiacov pre rekonštrukciu kúrenia. Teraz už vyše týždňa opäť premáva a tuším spoľahlivo.
A krasne je aj skratenie prevadzky L22 (samozrejme nezmyselne precislovanej na 120, ved preco ludom neskomplikovat orientaciu) o hodinu. To by samo o sebe este problemom nebolo, lebo z nej spravili totalne zbytocnu linku, ale dost by ma zaujimalo co je za nezmysel ten prazdninovy cestak. Preco cez prazdniny jazdi o 20 minut kratsie a hlavne preco ma pocas spicky zrazu len tak v jednom pripade predlzeny 20' takt na 30' (pricom potom zas nasleduje 20')
Mimochodom dalsia vec, vobec netreba data nahravat na viac krat.. ak je vyluka, nie je potrebne povodne data mazat, uplne staci vylukove sluzby oznacit inymi cislami poradi.. napr. vylukova varianta poradia 1 by bola oznacena /51, vdaka comu by mohli byt sucasne v PP vsetky data.
No a pozeram nove CP, okrem toho ze cela ta nova organizacia je zla tak este aj potichu skratili premavku L20 zrusenim doterajsieho spoja o 23:20 z Tesca. Fantasticke, velka vdaka DPB!
Aj minulý týždeň pri odklone L9 z N.Mesta svietila na paneli stále zastávka Seleziáni. Od Trnavského mýta po napojení na stálu trasu sa spustilo hlásenie zastávok. Fakt myslím že pri električkách a trolejbusoch nie zase tak vela alternatívnych trás pre výluky ,aby to nemohlo byť nahraté v palubákoch. Ešte ma iritovali vylepené CP L3 no jazdila L11. Jedine boli vymenené terčiky.
"Ja by som tiez ako normalny cestujuci dal automaticky sietovy, na ktory som bol zvyknuty a viac by som neriesil..."
Ani keby od teba pýtalo sumu v stovkách €? ?
Dat tam jednoduchu a jasnu volbu pre PCL MHD BA bez komplikovaneho vyberu zon. Vacsina ma v prdeli cely IDS, tak to proste nepotrebuje, a chce len celosietovy pre MHD BA. Ja by som tiez ako normalny cestujuci dal automaticky sietovy, na ktory som bol zvyknuty a viac by som neriesil...
Áno zobrazovalo... ale v prípade tej 212 sa líši iba jednou zastávkou a pred konečnou sa dá navoliť odklon..
V prípade 204 je tiež zmena iba pri konci takže smer by mal byť Vojenská nemocnica (podľa výluky) s ručným prepísaním cieľa na Valašská a pri Suchom Mlyne by sa dal odklon... je mi jasné že toto je komplikované..
Tiež je mi jasné že v takom Brne nahrávali do palubákov výlukové trasy aj keď iba na víkend a k tomu ešte aj špeciláne hlásenie do vozov na poslednej zastávke riadnej trasy pred výlukou že pozor voz ide výlukovou trasou a pre dopravu do pôvodného cieľa chodí náhradný bus atď.. a to všetko kvôli výluke..
Na druhej strane v Ostrave som videl výluku trvajúcu viac týždňov CP zmenené, hlásenia aktualizované ale transparenty pre všetkých vozoch ukazovali pôvodné nevýlukové ciele... a aj zboku sa scrollovala celá trasa bez výluky..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Roberto