Chcem sa poďakovať vodičovi 2640 za statočný boj s vozidlom na L75/4 o 16:30 od Tomášikovej smer Čiližská. Na Tomášikovej mu 4x skapal motor - pri každom zastavovaní, už som čakal, že nás vyloží na Gagarinovej kvôli prestupu na trolejbusy, ale šťastne to dotiahol až na konečnú. Hrdinský výkon ☺ btw 2640 nefungujú posledné dvere ?
Možno že zmena niektorých komponentov spôsobili odlišné zvuky výzbroje TV3 u košických T6A5-iek a u každých iných T6A5-iek. U bratislavských, brnianskych, pražských a myslím že aj ostravských je zvuk výzbroje pri rozbehu podobný zvuku rozbehu Peršingu (lokomotíve radu 163) t.j. ako keby preskakoval. U košických je to systém podobný električke 14T (rozbeh a brzdenie je presne opačné), ale je to zvuk, ako pri brzdení každých iných T6A5-iek. ? ?
Od pristavenia 7085 do ústredných dielní do sprevádzkovania to trvalo 7 rokov. Samotná rekonštrukcia trvala menej a sprevádzali ju rôzne problémy nie len technického charakteru. Preto tak dlho.
T6A5 možno niekedy na začiatku premávky menili výzbroje, neskôr ak, tak zrejme už iba kvôli vyššej úspore elektriny. Ale pokiaľ viem tak z Krasňan je to najspoľahlivejší typ električky.. myslím T6 všeobecne. Neviem či speciálne I. II alebo III. séria má nejaké špecifiká oproti iným, čo by ju robilo menej spoľahlivejšou.
Dovod, preco som sa pytal na 7085, je lebo je to experiment ako T3 Mod a T3AS, a tie su casto odstavene, tak som chcel vediet, ze ci je to Pravda o 7085. A este to, ze modernizovanie trvalo 7 rokov.
T6A5 je najspolahlivejsi? Super... Som cital na tejto stranke ze potrebovali mat elektricke vyzbroje vymenene, to asi bolo len pre prvu seriu?
V princípe sa o žiadnom type z Tebou menovaných nedá povedať že by bol nespoľahlivý. Možno najmenej spoľahlivý je T3M (výzbroj TV1), najviac T6A5.. K2G je iba jedno vozidlo a to bolo dostavené pár mesiacov pre rekonštrukciu kúrenia. Teraz už vyše týždňa opäť premáva a tuším spoľahlivo.
A krasne je aj skratenie prevadzky L22 (samozrejme nezmyselne precislovanej na 120, ved preco ludom neskomplikovat orientaciu) o hodinu. To by samo o sebe este problemom nebolo, lebo z nej spravili totalne zbytocnu linku, ale dost by ma zaujimalo co je za nezmysel ten prazdninovy cestak. Preco cez prazdniny jazdi o 20 minut kratsie a hlavne preco ma pocas spicky zrazu len tak v jednom pripade predlzeny 20' takt na 30' (pricom potom zas nasleduje 20')
Mimochodom dalsia vec, vobec netreba data nahravat na viac krat.. ak je vyluka, nie je potrebne povodne data mazat, uplne staci vylukove sluzby oznacit inymi cislami poradi.. napr. vylukova varianta poradia 1 by bola oznacena /51, vdaka comu by mohli byt sucasne v PP vsetky data.
No a pozeram nove CP, okrem toho ze cela ta nova organizacia je zla tak este aj potichu skratili premavku L20 zrusenim doterajsieho spoja o 23:20 z Tesca. Fantasticke, velka vdaka DPB!
Aj minulý týždeň pri odklone L9 z N.Mesta svietila na paneli stále zastávka Seleziáni. Od Trnavského mýta po napojení na stálu trasu sa spustilo hlásenie zastávok. Fakt myslím že pri električkách a trolejbusoch nie zase tak vela alternatívnych trás pre výluky ,aby to nemohlo byť nahraté v palubákoch. Ešte ma iritovali vylepené CP L3 no jazdila L11. Jedine boli vymenené terčiky.
"Ja by som tiez ako normalny cestujuci dal automaticky sietovy, na ktory som bol zvyknuty a viac by som neriesil..."
Ani keby od teba pýtalo sumu v stovkách €? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
No a pozeram nove CP, okrem toho ze cela ta nova organizacia je zla tak este aj potichu skratili premavku L20 zrusenim doterajsieho spoja o 23:20 z Tesca. Fantasticke, velka vdaka DPB!