Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #192866:
Trať na ulici Pri suchom mlyne a K Železnej studienke bola dnes úspešne vykotvená, takže priestor na tieto špekulácie tým pádom zanikol. 211 treba, ale cez Patrónku, aby sa na ňu odniekiaľ aj dalo prestupovať.
Reply on: Majo #192860:
Tak ale bolo by vhodne, aby tam nieco jazdilo (i ked to je len moj soto nazor) a 211 je idealna - spaja Vojenku, Kramare a Onkologicky, nie je to linka, ktora by zachranila pocet cestujucich (ktory je asi potrebny) a ma "len" polhodinovy interval. Okrem toho od Vojenskej pojde na kramare 212, takze aspon trochu by to malo inu trat, kym by sa neurobilo precislovanie a reorganizacia liniek 🙂
Reply on: Peon #192836:
Keď pred 10 rokmi zaviedli JFN Kartu (dnes Sommerticket), tak som tade často chodil cez prázdniny, a medzi DNV a Marcheggom slovenský sprievodca kontroloval slovenské lístky vždy. Preto si to tak dobre pamätám, lebo nebolo možné ísť z Viedne cez Marchegg bez toho, aby som si predtým kúpil lístok od hranice po Bratislavu. Ak si dobre pamätám, podstata problému vlastne bola, že vo vlaku nebolo možné od sprievodcu kúpiť lístok od hranice, a preto v takom prípade bola podľa predpisov automaticky pokuta 800 Sk. Predpokladám, že nejak dohovoriť sa so sprievodcom by bolo možné, ale radšej som to nikdy neskúšal.
Mimochodom z Petržalky už vtedy chodili čisto Rakušania, takže tam sa úsek po hranicu sa riešil cestovaním na šedo, len raz sa mi stalo, že mi rakúsky sprievodca chcel nanútiť lístok od hranice po Petržalku, ale nakoniec po mojom nezáujme to nechal tak 😃
Reply on: Ámos #192812:
Ospravedlňujam sa nášmu polyhistorovi za neskoršiu reakciu, dovolil som si byť na dovolenke.
1) Samozrejme, môžeš a ja mám právo k tomu zaujať akýkoľvek postoj.
2) Preto, že to je, dohnané do extrému, to isté ako keby si navrhoval, že po Panónskej sa bude jazdiť na zelenú a zo Ševčenkovej na červenú. Už mnoho desiatok krát tu bolo popísané, prečo sa v Rakúsku blikajúca zelená používa a aké odlišnosti v legislatívnom rámci u nás spôsobujú jej nezmyselnosť, tak to nebudem opakovať. Budeme po blikajúcej zelenej zavádzať ešte pomaly a rýchlo blikajúcu zelenú a pomaly a rýchlo blikajúcu žltú, prípadne jednu červenú a dve červené? Zatiaľ čo električky nemajú medzi voľnom a stoj nič a vyprázdňovacie časy dementi, programujúci semafory, nezohľadňujú?
3) Ja mám taký istý názor na teba, takže sme si kvit.
Reply on: matel #192826:
Nič mi neprišlo.
Reply on: Ike #192856:
Trolejový materiál z ulice Pri Suchom mlyne nemožno v prípade znesenia použiť už na stavbu žiadnej inej trate, lebo by sa vzápätí rozpadol.
Reply on: boxcar #192859:
Čo palubovka, ale schody. Inde pochopili, že pri prudkom zabrzdení si je na ne lepšie sadnúť na zadok ako potenciálne zletieť dolu po hlave a ich smerovanie je opačné - za priestorom pre vodiča. Takto to už vážne asi ani na tie výhliadkové autobusy nepredajú ?
Reply on: MatejBA #192857:
A vyhla by sa aj prípadným cestujúcim na Patrónke. ?
Reply on: Ike #192856:
Pochybujem, že by sa dal ten 30-ročný trolej po zvesení ešte niekto znovu použiť. Jedine, ak na balkánsky (nejako to drží) spôsob.
Reply on: Ike #192856:
Mohla by sa tade tahat 211 - vyhla by sa pripadnym zapcham na Patronke.
Reply on: Dave177 #192855:
Nebolo by lepšie ho zniesť a použiť na výstavbu inej trate, prípadne spojky? Mnoho starších tratí nemá v BA paralelnú trasu, tak neviem, aký význam bude mať paralelná trať pre najnovšiu,
Reply on: toms #192854:
Pre prípad výluky...
Ahojte,

mam dotaz - k comu bude sluzit trolej. trat na ulici Pri suchom mlyne po ukonceni vystavby trate na Patronke?
Reply on: Ike #192852:
kúrenie funguje efektívne aj DPB teraz ?
Reply on: Dave177 #192851:
A v lete funguje efektívne kúrenie
Reply on: Solider #192850:
U nás im funguje klíma len v zimných mesiacoch, resp. keď vonku je zima ?
Reply on: stevo #192848:
U nás im permenetne nejde klíma a vlasy si z toho netrhajú.
Reply on: stevo #192848:
chcelo by to viac sukromnych dopravcov na nasich tratiach
Cesi sa inak snazia pracovat na sluzbach zakaznikom. Ked im nejde klima, odporucia zakaznikom radsej ist ku konkurencii, pripadne vracaju polovicu z listka ? ? ?
http://ekonomika.idnes.cz/jancuruv-regiojet-ma-problemy-s-klimatizaci-fm3-/eko-doprava.aspx?c=A130728_093252_eko-doprava_hv

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.