Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #192812:
Ospravedlňujam sa nášmu polyhistorovi za neskoršiu reakciu, dovolil som si byť na dovolenke.
1) Samozrejme, môžeš a ja mám právo k tomu zaujať akýkoľvek postoj.
2) Preto, že to je, dohnané do extrému, to isté ako keby si navrhoval, že po Panónskej sa bude jazdiť na zelenú a zo Ševčenkovej na červenú. Už mnoho desiatok krát tu bolo popísané, prečo sa v Rakúsku blikajúca zelená používa a aké odlišnosti v legislatívnom rámci u nás spôsobujú jej nezmyselnosť, tak to nebudem opakovať. Budeme po blikajúcej zelenej zavádzať ešte pomaly a rýchlo blikajúcu zelenú a pomaly a rýchlo blikajúcu žltú, prípadne jednu červenú a dve červené? Zatiaľ čo električky nemajú medzi voľnom a stoj nič a vyprázdňovacie časy dementi, programujúci semafory, nezohľadňujú?
3) Ja mám taký istý názor na teba, takže sme si kvit.
Reply on: matel #192826:
Nič mi neprišlo.
Reply on: Ike #192856:
Trolejový materiál z ulice Pri Suchom mlyne nemožno v prípade znesenia použiť už na stavbu žiadnej inej trate, lebo by sa vzápätí rozpadol.
Reply on: boxcar #192859:
Čo palubovka, ale schody. Inde pochopili, že pri prudkom zabrzdení si je na ne lepšie sadnúť na zadok ako potenciálne zletieť dolu po hlave a ich smerovanie je opačné - za priestorom pre vodiča. Takto to už vážne asi ani na tie výhliadkové autobusy nepredajú ?
Reply on: MatejBA #192857:
A vyhla by sa aj prípadným cestujúcim na Patrónke. ?
Reply on: Ike #192856:
Pochybujem, že by sa dal ten 30-ročný trolej po zvesení ešte niekto znovu použiť. Jedine, ak na balkánsky (nejako to drží) spôsob.
Reply on: Ike #192856:
Mohla by sa tade tahat 211 - vyhla by sa pripadnym zapcham na Patronke.
Reply on: Dave177 #192855:
Nebolo by lepšie ho zniesť a použiť na výstavbu inej trate, prípadne spojky? Mnoho starších tratí nemá v BA paralelnú trasu, tak neviem, aký význam bude mať paralelná trať pre najnovšiu,
Reply on: toms #192854:
Pre prípad výluky...
Ahojte,

mam dotaz - k comu bude sluzit trolej. trat na ulici Pri suchom mlyne po ukonceni vystavby trate na Patronke?
Reply on: Ike #192852:
kúrenie funguje efektívne aj DPB teraz ?
Reply on: Dave177 #192851:
A v lete funguje efektívne kúrenie
Reply on: Solider #192850:
U nás im funguje klíma len v zimných mesiacoch, resp. keď vonku je zima ?
Reply on: stevo #192848:
U nás im permenetne nejde klíma a vlasy si z toho netrhajú.
Reply on: stevo #192848:
chcelo by to viac sukromnych dopravcov na nasich tratiach
Cesi sa inak snazia pracovat na sluzbach zakaznikom. Ked im nejde klima, odporucia zakaznikom radsej ist ku konkurencii, pripadne vracaju polovicu z listka ? ? ?
http://ekonomika.idnes.cz/jancuruv-regiojet-ma-problemy-s-klimatizaci-fm3-/eko-doprava.aspx?c=A130728_093252_eko-doprava_hv
Reply on: 810zssk #192846:
Tak naposledy som tade išiel asi 2 roky dozadu? A nejako častejšie asi 4 roky dozadu..
V smere do Ba keďže naša osádka nastupuje už na Marcheggu tak kontrolovala hneď odtiaľ. Opačným smerom tých čo pristúpili v DNV..
Reply on: Mike #192845:
Kedy to bolo? Lebo svojho casu som tu trasu chodil niekolko krat za tyzden a v zivote sa mi to nestalo, tak ma to dost prekvapuje. Ani neviem co a naco by tam kontroloval co nemoze medzi DNV a hlavnou.
Reply on: Peon #192836:
Ja som na rozdiel od 810 ZSSK zažil dosť často slovenského sprievodcu ako kontroloval medzi Marcheggom a DNV.. ale nie vždy, zvyčajne medzi DNV a hlst.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.