Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #191453:
mozno nejaka docasna zmena pocas vystaby TT. inak na CSU konecne vyznacili prechod od nastupista 39 k nastupistu 139. Akurat je tak od ruky, ze dost pochybujem, ze ho niekto niekedy aj vyuzije...
Na Patrónke v smere z Lamača sa dá otočiť na svetelnej križovatke naspäť. Šípky na semafore otočili o 90° doľava aby dosiahli efekt a je to aj na ZDZ návesť pred križovatkou. Neviete mi povedať aký to má význam? Veď k Vojenskej nemocnici sa dá otočiť normálne na príslušnej križovatke. Jediné, čo ma napadlo, je MHD alebo IDS
Reply on: Andreas.Papak #191451:
pozri sa - je to zmysluplné, má to logiku, uľahčilo by to situáciu a pomohlo hromadnej doprave - tým pádom je jasné, že genetický odpad z "kdi" to nepovolí .... ?
Inak k tej L50 pred križovatkou Tomášikova-Vajnorská ma napadlo, že ten autobus by nemohol prejsť na priecestí trate cez Tomášikovu na el. trať, a až po Polus ísť po nej, a naopak? Bolo by treba menšie úpravy minimálne semafora smerom na OD Slimák, a nejako vyriešiť zchádzanie z trate smerom na Aupark, ale keby sa chcelo, dalo by sa ?
Reply on: mbc3245 #191435:
Podla mňa tam proste nedajú klímu a (ne)bude ?
Reply on: skeli #191448:
?
Reply on: Troleják #191447:
To neviem,asi čakali na túto povodeň a nepodarilo sa.Dunaj ho nerozobral,tak ho budú musieť rozobrať sami ?
a ešte by ma zaujmalo že kedy zrekonštruujú starý most ?? Dik za odpoveď ?
http://evidencia-dopravcov.eu/photo.php?from=all&id=28945

Aj v SAD Poprad majú niečo podobné čo my - "Pusť ma prosím" 🙂
Reply on: mbc3245 #191435:
Aj toto sem treba dať, aby sme to mohli potom porovnať s našimi cenami:

"Trolejbus 26Tr stojí 10,89 mil. korun (bez DPH), cena trolejbusu 27Tr činí 14,02 mil. Kč (bez DPH). "
Reply on: dis-organ-ized #191436:
mne to skor pride komicke, ako mozu niektori ludia zacat rozoberat protipovodnove hradenie, ktore nas ma chranit pred vodou... ?
to bol dovod, preco tam ludi policia nepustala uz
Reply on: luky133 #191441:
Nie je to skor tym ci to ta naprava aj unesie ? Ale zase až tak veľa rozdielov medzi SR a ČR v tech.normach nie je tipujem.
Reply on: dis-organ-ized #191440:
No ak bude moct ist verejnost, tak si berem 1 den dovolenku a idem tiež 😃
Reply on: mbc3245 #191435:
A máme rovnaké technické predpisy na zaťaženie nápravy trolejbusu ako v ČR?
Reply on: Petto #191439:
Momentálne bude veľmi zaujímavý aj súd DPB vs. SME. Tam by som chcel veľmi vidieť, že ktoré mestá DPB predostrie ako mestá sledujúce 5 dverový trend ? Dúfam, že na to súdne pojednávanie bude môcť prísť aj verejnosť, lebo túto komédiu si nechcem nechať újsť rozhodne. Ak sa vyberá vstupné tak dávam 10,01 € (symbolického 0,01€ vieme za čo ? ). Mimo to tiež chcem vidieť ako DPB dokáže, že články SME mali vplyv na rozhodnutie primátora, ministra dopravy, ÚVO a dokonca na samotných ľudí v Bruseli. Nech je ako chce SME dobré na domácom trhu, tak pochybujem, že je mienkotvorným denníkom v Bruseli, to ho DPB predceňuje myslím. ?
Reply on: mbc3245 #191435:
Stavim, ze ak vyhra SkodoSOR, tak to do tej pseudokaroserie natlcie aj klimu ci ten fen aj agregat a na 1.jazde na vytlku sa to cele rozpadne.

A ano maju mat vsetky vozidla klimu. Aj tych 15 ks solo vozidiel s agregatom.
Reply on: Petto #191437:
Len aby to nebolo ako s tým vtipom, že : Chlapík volá do SHMÚ naštvaný a hovorí :"Vy idioti, už tretí deň vynášam vo vedrách to vaše polojasno z pivnice!" ?
Reply on: dis-organ-ized #191436:
30-40 už neda. Uz kulminuje.
Jeden postreh na margo opatrení polície na nábreží. Príde mi úplne komické ak je zakázané sa priblížiť k pevnému múru, či stene nadstavenej na bližšie ako 3-4m, zatiaľ čo k zábradliu (!!!) cez ktoré Dunaj pretečie ako nič, ktoré sa ťahá od Lafranconi po Most SNP, kde chýba iba 30-40cm k vyliatiu Dunaja na nábrežie je prístup úplne voľný ? Takže ak ešte Dunaj dá 30-40cm, tak za tie betónové bariéry pretečie cez to zábradlie a máme ho behom dňa aj na Šafku ak neprestane stúpať.
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=10838&secid=1
- Technické předpisy totiž neumožňují, aby měl trolejbus současně dieselagregát i klimatizaci, protože by dosahoval příliš velkého zatížení náprav (25tr/26tr/27tr)
nemaju niektore z novych trolejov pre blavu mat dieselat a aj klimatizaciu???

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.