Miest so zvýšenou frekvenciou takýchto cestujúcich je v BA viac a zo žiadneho z nich sa len kvôli tomu nebudujú expresné linky do centra a pod. Som za aby tam zastavovali linky do rôznych smerov a aby boli na každej z nich garant. nízkopodlažné spoje, ale je hovadina kvôli tomu brzdiť nosnú linku z DNV, keď k nej existuje súbežná. Proste pôjdu busom, kt. má o dve zastávky viac, nič sa im zato nestane
Treba si ale uvedomit charakter zastavky Mokrohajska, najma s ohladom na zvysenu frekvenciu cestujucich s obmedzenou schopnostou pohybu.. preto som za to aby na Mokrohajskej stalo vsetko co tade ide, v tomto pripade je podla mna tlak na priame spojenia na mieste.
Mokrohájska je predsa dostatočne spojená s centrom aj L30, 34 a 83, nie? L34 navyše obsluhuje (okrem Krížnej a AS) tie isté prestupné uzly ako L21, len popri tom stojí všade. Takže by sa to zastavovanie L21 na Mokrohájskej fakt mohlo zrušiť...
Mozno hej, otazne ale je ci nebude chybat spojenie NOU-Patronka... lebo zas nejaka celotyzdenna 211 by bola jemne nadbytocna, najma v situacii kedy sa len tak zvladaju / nezvladaju vypravovat existujuce t-bus linky.
To by museli komplet nanovo vystavať trať pre pojazd busov. Najväčšie meškanie je skôr na Tomašikovej smer Slimák. Tam by bolo vhodné povoliť MHD odbočiť do ľava na Vajnorskú aj z pravého pruhu. Teraz sa to prechádza na 3-4 cyklus celú rannú a poobednú špičku.
Pokial viem tak plan je ze vystupiste 43 (pripadne konciacich Lajnsov) sa presunie na zastavku Patronka smer mesto a obrat bude prebiehat v krizovatke. Takze mozno to uz zacinaju pripravovat. Treba povedat ze konecne, toto malo byt zavedene uz 100 rokov.
mozno nejaka docasna zmena pocas vystaby TT. inak na CSU konecne vyznacili prechod od nastupista 39 k nastupistu 139. Akurat je tak od ruky, ze dost pochybujem, ze ho niekto niekedy aj vyuzije...
Na Patrónke v smere z Lamača sa dá otočiť na svetelnej križovatke naspäť. Šípky na semafore otočili o 90° doľava aby dosiahli efekt a je to aj na ZDZ návesť pred križovatkou. Neviete mi povedať aký to má význam? Veď k Vojenskej nemocnici sa dá otočiť normálne na príslušnej križovatke. Jediné, čo ma napadlo, je MHD alebo IDS
pozri sa - je to zmysluplné, má to logiku, uľahčilo by to situáciu a pomohlo hromadnej doprave - tým pádom je jasné, že genetický odpad z "kdi" to nepovolí .... ?
Inak k tej L50 pred križovatkou Tomášikova-Vajnorská ma napadlo, že ten autobus by nemohol prejsť na priecestí trate cez Tomášikovu na el. trať, a až po Polus ísť po nej, a naopak? Bolo by treba menšie úpravy minimálne semafora smerom na OD Slimák, a nejako vyriešiť zchádzanie z trate smerom na Aupark, ale keby sa chcelo, dalo by sa ?
TeBeCe