mozno nejaka docasna zmena pocas vystaby TT. inak na CSU konecne vyznacili prechod od nastupista 39 k nastupistu 139. Akurat je tak od ruky, ze dost pochybujem, ze ho niekto niekedy aj vyuzije...
Na Patrónke v smere z Lamača sa dá otočiť na svetelnej križovatke naspäť. Šípky na semafore otočili o 90° doľava aby dosiahli efekt a je to aj na ZDZ návesť pred križovatkou. Neviete mi povedať aký to má význam? Veď k Vojenskej nemocnici sa dá otočiť normálne na príslušnej križovatke. Jediné, čo ma napadlo, je MHD alebo IDS
pozri sa - je to zmysluplné, má to logiku, uľahčilo by to situáciu a pomohlo hromadnej doprave - tým pádom je jasné, že genetický odpad z "kdi" to nepovolí .... ?
Inak k tej L50 pred križovatkou Tomášikova-Vajnorská ma napadlo, že ten autobus by nemohol prejsť na priecestí trate cez Tomášikovu na el. trať, a až po Polus ísť po nej, a naopak? Bolo by treba menšie úpravy minimálne semafora smerom na OD Slimák, a nejako vyriešiť zchádzanie z trate smerom na Aupark, ale keby sa chcelo, dalo by sa ?
mne to skor pride komicke, ako mozu niektori ludia zacat rozoberat protipovodnove hradenie, ktore nas ma chranit pred vodou... ?
to bol dovod, preco tam ludi policia nepustala uz
Momentálne bude veľmi zaujímavý aj súd DPB vs. SME. Tam by som chcel veľmi vidieť, že ktoré mestá DPB predostrie ako mestá sledujúce 5 dverový trend ? Dúfam, že na to súdne pojednávanie bude môcť prísť aj verejnosť, lebo túto komédiu si nechcem nechať újsť rozhodne. Ak sa vyberá vstupné tak dávam 10,01 € (symbolického 0,01€ vieme za čo ? ). Mimo to tiež chcem vidieť ako DPB dokáže, že články SME mali vplyv na rozhodnutie primátora, ministra dopravy, ÚVO a dokonca na samotných ľudí v Bruseli. Nech je ako chce SME dobré na domácom trhu, tak pochybujem, že je mienkotvorným denníkom v Bruseli, to ho DPB predceňuje myslím. ?
Len aby to nebolo ako s tým vtipom, že : Chlapík volá do SHMÚ naštvaný a hovorí :"Vy idioti, už tretí deň vynášam vo vedrách to vaše polojasno z pivnice!" ?
Jeden postreh na margo opatrení polície na nábreží. Príde mi úplne komické ak je zakázané sa priblížiť k pevnému múru, či stene nadstavenej na bližšie ako 3-4m, zatiaľ čo k zábradliu (!!!) cez ktoré Dunaj pretečie ako nič, ktoré sa ťahá od Lafranconi po Most SNP, kde chýba iba 30-40cm k vyliatiu Dunaja na nábrežie je prístup úplne voľný ? Takže ak ešte Dunaj dá 30-40cm, tak za tie betónové bariéry pretečie cez to zábradlie a máme ho behom dňa aj na Šafku ak neprestane stúpať.
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=10838&secid=1
- Technické předpisy totiž neumožňují, aby měl trolejbus současně dieselagregát i klimatizaci, protože by dosahoval příliš velkého zatížení náprav (25tr/26tr/27tr)
nemaju niektore z novych trolejov pre blavu mat dieselat a aj klimatizaciu???
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
skeli