Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Max #191033:
Mňa by to tiež mrzelo, i keď treba počúvať aj argumenty pre linku Šulekova - Koliba.
Reply on: AAA #191030:
Sčasti máš pravdu, ale pre objektívnosť zase ani súčasnou 207 až po Novohradskú alebo Páričkovu nechodí viac ľudí ako 203 z oblasti Mudroňovej/Palisád na Šancovú či Kolibu.
Reply on: TeBeCe #191045:
By ma zaujímalo na akom mieste v tom náročnom testovaní obstáli ďalšie modely. Hlavne tie, ktoré prevádzkujeme v BA. ?
Reply on: TeBeCe #191045:
Pche, Bratislava chcela 240 novych klbovych autobusov! ? To ze tender pokaslali, je vec druha ?
Uz sa pomaly moze zakladat firma, ktora kupi vyradene viedenske autobusy a vyhodne ich prenajme nasmu DP ?
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=8782&secid=7
Reply on: Rubber38 #191039:
Samozrejme ze sa da nieco urobit. Napriklad tbusy by mohli mat povolene vyuzivat na odbocenie pruh urceny pre priamy smer (co aj tak pouzivat budu). V kombinacii s tym jemne ubrat z chodnika kde by sa nasledne zrusilo to divoke parkovanie co tam je. Jednoduche.
Reply on: Max #191019:
Neviem co je na 203 reprezentativne, ale kedze to jazdi Hrobustov tak podla mna nic ? Podla mna je navyse vhodne aby linka z Koliby koncila na Sulekovej, nedochadzalo by k prenasaniu vypadkov (ze ked sa nejazdi napr. okolo Uradu vlady tak odpadne obsluha Mudronovej).
Reply on: Max #191035:
Myslíš túto veľmi zle naprojektovanú križovatku?

http://goo.gl/maps/T4JXx ,
kde má v prvom rade prednosť trolejbus 64 ktorý ide na Prokopa, potom vodič z pararelnej komunikácie popri Brnianskej (lebo pri rovnocenných cestách je prednosť sprava) a všetkým musí dať prednosť vodič idúci z Patrónky po Brnianskej na Prokopa?

Áno, to je dementná križovatka. Zo skúseností IAD pozorujem, že sa jazdí presne naopak. Už som sa parkrát snažil vynútiť si prednosť podľa značenia (kontrolovane) a skončilo to trúbením a prostredníkom.
Reply on: Solider #191040:
No hej, to je pravda. L204 by ale v takom prípade mohla ísť až po Valašskú. Podľa mňa to je síce trochu zbytočné, ale v plánoch na nové linkovanie sa uvádza nová L147 NOÚ - Valašská. A vzkm by ostali prakticky rovnaké či už by L204 chodila k Vojenskej nemocnici alebo na Valašskú. Minimálne do realizácie trate Patrónka - TESCO Lamač, potom by sa L204 mohla presunúť tam... Ale to má ešte čas
Reply on: Rubber38 #191032:
L204 by nemohla chodiť k NŮSCH, lebo potom by neplatilo to, čo si napísal v predchádzajúcich príspevkoch, čiže by nebolo spojenie nemocnice s jej spádovou oblasťou. To je podľa mňa nepriechodné. L209 je vymyslená dobre, tam zrejme ani to oslabenie v sedle z 12 na 15 minút v oblasti Klenová nebude prekážkou. To, že sa nebude dať prekladať s 204, no bohužiaľ škoda, že tak dementne postavili NÚSCH aj s tým zbytočným obratiskom, ale pri Nemocnici Kramáre obratisko nie je.
Reply on: AAA #191037:
No, ale s tým sa nič nedá robiť, lebo tam nezmestíš BUS pruh ani nevylúčiš IAD. Bohužiaľ, v špičke by asi vznikali isté meškania. Ale keď je to únosné napr. na L34/83 v smere z mesta do Dúbravky (tam tiež ide každý autobus s iným meškaním) tak by sa to snáď dalo vydržať ako daň za spojenie Patrónky s Kramármi, resp. mi nenapadá lepšie riešenie
Reply on: Max #191033:
Áno škoda by to z tohto hľadiska bola, ale podľa mňa je MHD pre cestujúcich a nie šotoušov. Na druhej strane 217 Valašská - RD tiež existuje minimálne 25 aj viac rokov, takže zas zrušíš toto tradičné spojenie. ?
Reply on: Rubber38 #191034:
Lenže problém je, že ten odbočovací pruh je skoro celé dni plný IAD.
Reply on: Rubber38 #191032:
OK, keby to vyslo, tak kludne aj int. 6 a 12 min. To s tymi 16timi som dal len ako priklad. Zavisi to od vozov a vozokm.
Ja by som asi radsej videl 2tr.linky ku nemocnici Kramare. Aj ked tam jazdi zase 32, lenze s 12metrovym vozom a nie je to v preklade s 212tkou...
Reply on: AAA #191031:
Ano, nejaka preferencia by sa tam fakt ziadala, ale pochybujem, ze by to niekoho z kompetentnych trapilo. Ja sa celkom desim toho, ako tam v rannej spicke s klbakom krizujem tri pruhy...
Podobne ako je to pri vychadzani L64 z Hrobonky dolava - tam to mozno niekto zacne riesit az po prvej neprijemnej nehode, pricom na vine bude urcite vodic Tbusu, lebo porusil predpisy...
Reply on: AAA #191031:
No, tento problém by sa vyriešil, keby že sa križovatka nastaví tak, aby sa po odbočení od Vojenskej nemocnice na Lamačskú stíhala zelená na odbočení na Kramáre aj s prestojom na zast. Patrónka, nechala by sa rezerva napr. 30-40 sekúnd a hotovo, netreba ani preferenciu. Spoj by stál pred semaforom len pár sekúnd, aj to len v prípade že by prirýchlo odišiel z Patrónky
Reply on: AAA #191030:
Ved dobre, ja som to myslel tak, ze ta linka je turistom znama a vyuzivana, netvrdim, ze sa vozia z koliby na Butorovu... Len by ma to mrzelo - subjektivne - kedze ide o dlhorocne spojenie - linka (2)13...
Reply on: Max #191029:
L204 by mohla chodiť k NÚSCH, aby nebola L209 tak blbo rozdelená. Inak celkom fajn, len na Trnávke by sa zhoršil interval, i keď kapacitne by to asi kĺby utiahli. Lenže ti vzniká problém s tým, že interval 16 minút nevychádza do hodiny, teda bude odchádzať zakaždým inak. Skôr by som to riešil 7,5 min. intervalom L208 a 15 min. intervalmi 209 a 204. No fakt je že 15 min. interval nie je až tak lákavý.
Reply on: Max #191029:
Preklad s tou 212 je hlúposť pokiaľ sa neurobí preferencia na ľavom odbočení z Lamačskej na Kramáre, keďže zväčša nikdy sa tadiaľ neprejde na 1 cyklus a cyklus na Patrónke trvá vyše 1 minútu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.