1. no predsa preto, aby to ludia nestihli zaplatit do tych par dni ked je pokuta nizsia.
2. nie som si isty ci je blokovanie oznacovacov po prihlaseni revizora viazane na zatvorenie dveri. zazil som odchod z konecnej, ked bol oznacovas zablokovany tak do 5 sekund od odchodu...
2b. ak aj ano, tak to nespravi, lebo jeho ulohou je vybrat co najviac pokut (rovnako to robia aj policajti)...
3. kedze sme na Slovensku tak mas kur*a zaplatit pokutu nie? co si to dovolujes vyhovarat sa na nefunkcnost oznacovaca?
1; Rozumiem správne, že na Olejkárskej ul. sa nachádza predajňa DPB a na inom mieste sa tam nachádza doplatková pokladňa, ktorej otváracie hodiny sú o dosť kratšie? Prečo taká byrokracia
2; Stále sa stáva, že niektorí revízori zablokujú označovače skôr ako po 15 sekúnd od zatvorenia dverí? Ak áno, zaznamenáva to palubný počítač? Pri dokazovaní takého konania by to snáď nebolo tvrdenie proti tvrdeniu...
Ak revízor vidí, že si naraz označuje lístok viacero ľudí a nemajú šancu to všetci stiihnúť do 15 sekúnd, má možnosť označovače zablokovať neskôr?
3; V prípade, že označovač označí cestovný lístok nečitateľne (napr. v prípade, že mu dochádza atrament), máte niekto skúsenosti ako sa to má riešiť? Má vodič kompetenciu niečo s tým spraviť (napr. vydať cestujúcemu bezplatne neoznačený lístok, ktorý si cestujúci označí v inom označovači)? To sa inak asi ťažko dokazuje ak cestujúceho s takým lístkom kontroluje revízor až po prestupe v inom vozidle...
Tak veď Delfi má určite niekoho v tlačiarni, to sa inak vysvetliť nedá... ale keď som videl tú schému, tak mi skoro oči vypadli, po 2 rokoch konečne nová ☺ . Ale X13 je tam po "strarom"...
Tak oznam je samozrejme potrebný, ale či je potrebné do každej zastávkovej vitríny primagnetovať aj veľkú samolepku so schémou električkových liniek, o tom už dosť pochybujem.
Znovuotvorenie tunela bolo treba verejnosti oznamiť, to je v poriadku. Ale venovať tomu až polovicu nástenky na každej zastávke? Tých zastávok sú stovky, takže to nebol lacný špás. A ešte k tomu prirátaj 800 vozidiel. Ale keď DPB vďaka svojej podnikateľskej činnosti na to má, nech míňa ...
Sú aj na zastávkach v MČ kde električky nejazdia, takže zrejme všade. Čo mňa však prekvapilo je, že napriek tomu, že sa DPB na webe chválil svojou novou mapou liniek MHD, na zastávkach je nová verzia (máj 2013) starého dizajnu.
Máš pravdu, nové mapy električkových liniek sa objavili veľmi promptne. Predpokladám, že sú aj na autobusových zastávkach v Petržalke či v Rusovciach alebo v Mariánke, ktoré sú ďaleko od električkovej siete. Alebo tam nie sú?
toldo
2. nie som si isty ci je blokovanie oznacovacov po prihlaseni revizora viazane na zatvorenie dveri. zazil som odchod z konecnej, ked bol oznacovas zablokovany tak do 5 sekund od odchodu...
2b. ak aj ano, tak to nespravi, lebo jeho ulohou je vybrat co najviac pokut (rovnako to robia aj policajti)...
3. kedze sme na Slovensku tak mas kur*a zaplatit pokutu nie? co si to dovolujes vyhovarat sa na nefunkcnost oznacovaca?