Co sa tyka L20 a Technickeho skla>
ja doteraz neviem pochopit, preco L22 nieje nosna medzi DNV a Dubravkou. Pretoze L20 s 15min. intervalom a este k tomu so 100% zachadzkou k SZST je absolutna krepost hodna vrazdy.
Totiz ak si dobre spominam tak volakedy L20 mala 26/30min. interval a obyvatelom Opletalovej ulice to uplne stacilo. Takze ak by do SZST zachadzal pri sucasnom intervale kazdy 2. spoj, zvysne by sa mohli pouzit na posilnenie L22, za predpokladu, ze uz konecne dakoho osvieti a uzna, ze L22 ma byt nosna a teda by premavala aj cez vikend. Tym padom by bol na L20 celodenny interval 30min. cez tyzden a cez vikend by sa tam zasa mohol tresnut ten 32min, co tam bol aj predtym. To uplne pre Technicke sklo staci. A aj pre obyvatelov sidliska DNV by to bolo velke +, pretoze by sa spravil nejaky rozumny preklad na sposob L31 a L39, pre mna, za mna aj s prejazdami. No a v koncenom dosledku by sme usetrili aj nejake tie vzkm.
Co sa Krematoria tyka> jednoznacne tam ziadnu linku netreba ani L37 ani L38...
-------------------------------------------------
Este by ma zaujimal vas nazor na L30 a jej podla mna stupidnu zachadzku na Segnare.
ja doteraz neviem pochopit, preco L22 nieje nosna medzi DNV a Dubravkou. Pretoze L20 s 15min. intervalom a este k tomu so 100% zachadzkou k SZST je absolutna krepost hodna vrazdy.
Totiz ak si dobre spominam tak volakedy L20 mala 26/30min. interval a obyvatelom Opletalovej ulice to uplne stacilo. Takze ak by do SZST zachadzal pri sucasnom intervale kazdy 2. spoj, zvysne by sa mohli pouzit na posilnenie L22, za predpokladu, ze uz konecne dakoho osvieti a uzna, ze L22 ma byt nosna a teda by premavala aj cez vikend. Tym padom by bol na L20 celodenny interval 30min. cez tyzden a cez vikend by sa tam zasa mohol tresnut ten 32min, co tam bol aj predtym. To uplne pre Technicke sklo staci. A aj pre obyvatelov sidliska DNV by to bolo velke +, pretoze by sa spravil nejaky rozumny preklad na sposob L31 a L39, pre mna, za mna aj s prejazdami. No a v koncenom dosledku by sme usetrili aj nejake tie vzkm.
Co sa Krematoria tyka> jednoznacne tam ziadnu linku netreba ani L37 ani L38...
-------------------------------------------------
Este by ma zaujimal vas nazor na L30 a jej podla mna stupidnu zachadzku na Segnare.
J
1. No rozmýšlal som aj o ponechaní L7 takže rátajme aj s ňou.
2. Zabudol som, že zrušiť zastávky Vazovova a Floriánske a zriadiť zástavku Blumentál ako prestupný bod medzi výhybkami rača - trnavské a americké - obchodná.
3. L4 som napísal, že po mostovej jesenského.
4.Ružinov sa dostane do centra s prestupom na L4 a L6 na Trnavskom alebo L7 pri blumentáli. Od zastávky Nám. SNP je pešia dostupnosť historického jadra a okolia Kamenného námestia dobrá.
5: Z hlavnej stanice k blumentálu a tam na L5, L6, L7.
6: Hovoril som o intervaloch? Nedovolím si tvrdiť aká je kde hustota prevádzky. Pravidelne sa elinami nevozím, tekže to by som nehal na ostatných, ale tá sieť 6liniek je podľa mňa postaujúca. Hlavne aby bol dobrý interval, prestup by ľuďom až tak nevadil. Samozrejme ideálne by pre nich bolo, keby im pred bránou stál voz, ktorý ich bez zastavenia a zadarmo odviezol do práce, však to nejde
Papyr: jasne, že vozy by nemali byť hrdzavé, ale tu bola otázka:"ak by ste mali tú možnosť s čím by ste v DPB začali?" Ja si myslím, že hrdza na busoch to nie je, hlavne keď sa chystajú nejaké tie megadodávky busov a trolov.
Takže posledná systémová chyba DPMP (nákup citybusov) je odstránená?