Reply on: Vladimír #19040:
Len pre zaujímavosť. V prípade výstavby električkovej trate cez Starý most do Petržalky by sa nová dopravná situácia riešila bez zvýšenia počtu liniek. Do Petržalky by sa mohli predĺžiť L1, 2 a 7, čím by Petržalka mala zabezpečený špičkový interval 2 min. a súčasne výborný dosah na rôzne smery:L1 --> HLAVNÁ STANICA - Obchodná - Nám. SNP - Šafárikovo nám. - PETRŽALKA
L2 --> DÚBRAVKA - Karlova Ves - Jesenského - Šafárikovo nám. - PETRŽALKA
L7 --> ŽST VINOHRADY - Špitálska - Šafárikovo nám. - PETRŽALKA
Vladimír
- vôbec nevyužívaš otočku ŽST Vinohrady - všetky vlaky musia ísť na Komisárky - v akom intervale? 2 min?
- z Rače sa na Špitálsku nedostaneš - nemáš kde logicky prestúpiť. Na Obchodnú a následne prestup na L6 (čo tiež funguje len v jednom smere) Ti nikto nepôjde
- z Jesenského môže byť max. jednosmerka pre L4, ak aj tá pôjde cez Šafko, tak trať okolo divadla môžeme rovno zrušiť...
- Ružinov sa do centra mesta vôbec nedostane
- z Hlavnej stanice neexistuje električka do centra, prestup zo západnej radiály biedny...
- Vajnorská radiála je slabá - linky majú krátke intervaly. Okrem tejto radiály nič na Špitálsku nejazdí. To aj Špitálska vymrie jak Zlaté piesky?
Inými slovami, nesúhlas...
Re #19021 neoplan: Prepáč, nerozumiem. To Ťa vôbec nevzrušuje 12 min. interval ku krematóriu??? Nebesá, pre KOHO?
Re #19022 ufo: Za linkou Karlova Ves - Zlaté piesky si stojím, lebo nevidím žiadnu inú logickú možnosť vedenia linky pri zachovaní intervalov a navrhovaného počtu liniek.
A čo sa týka Dúbravky, jak je libo: L2 a L4 až do Dúbravky a L5 po Karlovu Ves. Myslím, že s ohľadom na autobusy L34 a L83 to aj má logiku.
Re #19023: Heh... dobrý vtip