Reply on: Petto #189520:
Škoda nech ide do čerta už a nech sa k nám nevracia už nikdy! Trolejbusy či vlaky sú absolútne na hovno. Veď tie push-pull súpravy 951+051+051, to je tragédia. S tou kapacitou to nemá na úsekoch MA-BA, NZ-BA a TT-BA v špičke šancu. Ak dokáže ZSSK povedať, že je to zvýšenie kvality cestovania tak chodia asi do práce permanentne ožratí, lebo to, že ľudia stoja jak blbí vo vlaku natlačení na dverách, tak to neviem či je kvalita teda. Tretí vložený vozeň by veľmi pomohol. A o prerábkach 263 k 951 škoda reči. Úplne to Škodovka celé podčiarkla, že za čo má tuzemský trh, keď sa spriahla so SORom. Keď už bulharom ponúkli v tendri a uspeli s karosériou Solaris, tak mohli kľudne SOR ignorovať aj na domácom trhu. Zjavne český, či slovenský pasažier nie je ani po dvoch desaťročiach čakania na nové vozidlá na úrovni hodný, aby okúsil štandard cestovania na úrovni. To už snáď nemáme serióznu tuzemskú firmu a ani seriózny DP, ktorý by vypísal normálny tender, teda česť Košiciam a Prešovu - ktoré sú (zatiaľ) dôkazom toho, že aj tam kde sú "smeráci", to ide bez koliečok, piatich dverí a doplnkovej výbavy za 0,01€.
Marek1978