Bútora keruje trolejbus? ?
Inaáč sztrašne sa mi páči ako všetky médiá poukazujú, že miesto trolejbusov chodia (zlé) staré Karosy. Trolejbusy boli tiež staré, to nevadilo?
Nie je to nepisane pravidlo, vodici maju oficialne stanovene ze zastavku mozu prejst, za predpokladu ze su si isti ze nikto nechce nastupit ani vystupit.
Citujem z oficialneho manualu TfL pre vodicov jednotlivych dopravcov:
"You must pick anyone waiting to board your bus
- no matter what kind of stop it is
- whether they have put their hands out or not
If there is someone waiting to board, you are expected to stop. Keep an eye for any passengers intending to board your bus. If you are sure no-one wants to get on or get off you can keep going. If in doubt, please stop."
Dobry clanok ? Som zvedavy ake dalsie parametre pribudnu: tipujem sedadla v NP, 2 hnane napravy, mozno nejake referencie od inych DP a hlavne dufam ze odpadne registracia v SR, lebo to sme potom tam kde na začiatku.
To sú kolkokrat take napísané pravidla. Londýn má pomerne poskromne Request stops, ale v podstate su vsetky na znamenie. Pokial sa nezvoni, nemava tak sa bežne nezastavuje na všetkých priechodzích zastávkach. Vodiči sa v úplnej väčšine zároveň presviedcaju, či niekto na zastávke alebo v autobuse nechce nastúpiť či vystupovať. Iná štábna kultúra, ponimanie služby a štandardy. Podobne u cestujúcich - všade sa na autobusy máva a vo všetkých sa zvoní. Naucene a pochopene. A hneď je nás viac spokojnych.
Spomínam si, že na poslednej dodanej sérii 741 Karos som dlho nevedel na čo slúži signál "zastavíme" až kým som ho neuvidel v akcii ? Viem, ze to nebolo a nieje jednoduche v ramci mesta a podniku, ale ak tam existuje akakolvek koncepcia, tak je to asi tá, že sa cestujúci učia ako v čom dávať znamenie a používať dopyt ?
Tak u solarisu sa môže stať, že začne listovať zastávky dozadu, prosi smeru jazdy ? a podľa toho potom ide celé buse, takže palubák, vnútorný transparent aj hlásenie...
žiadna technológia nie je 100%ná, ani dráhové kritérium (mal som Solaris, ktorý si hlásil ako chcel, kým som nezmenil výhradne na dverné kritérium, čo bol zase problém pri dobiehajúcich Bratislavčanoch)... GPS je asi najlepšie, ako sicher pre GPS je lepšie dverné kritérium (výpadok GPS = hlásenie podľa dverí)... v rámci mesta sú obvykle iba veľmi krátkodobé výpadky, ktoré sa dajú takto jednoducho ošetriť
Chodím na Starý most často a problémom nie je zdanlivá nedostatočná šírka lávky, ale práve rýchlosť (niektorých netolerantných) cyklistov, ktorí idú na bicykli.
asi myslis SORY so schodmi pri 3. dverach neklbove --- tam uz su domontovane BUSE 100fky normalne ukazovacie displaye -- ktore ukazuju pasmo 100 /101 spravne. v IK to zatial je na 10 / 11 lebo maju vacsi displej, v SOROCH a CC su displ. mensie a vojde sa to tam ? ?
no a to na kabine vodica bude asi 10 / 11 ako v IK alebo mozno 10_ a 10_ (to _ znamena nemozna pozicia lebo tam je to len dvojmiestne)
no uz v dpb je vsetko skoro pripravene - len ikaruse ukazuje pasmo 10 namiesto 100,
inak taka otazka - ako sa budu oznacovat tie pasma po novom na listkoch -- nemozem odskusat lebo listky nepouzivam --- to bude 0 / 1 alebo 100, // 101 90 stupnov otoveca ako napr, cislo vozu?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Luks