Reply on: Peon #189014:
V mnohých bodoch máš pravdu avšak v bode č.2 a teda aj č.6.:Ja mám predplatenú BMK od Unicredit a platím za ňu 3€ ročne + mám viazaných 5€ ako minimálny zostatok - teda podstatne menej ako platiť za bežný účet v bankách, ktoré vydávajú BMK.
BMK má pre mňa aj jednu výhodu: nemusím nosiť bankomatovú kartu + električenko kartu, keďže s BMK sa dá platiť v obchodoch.
Našťastie Unicredit dosť rýchlo po spustení predaja predplat. BMK zrušila dosť vysoký poplatok (1,5€) za dobitie karty bankovým prevodom.
Momentálne na BMK využívam jedine zľavu na električenku, nenavštevujem žiadne kultúrne ani športové strediská, ktoré majú zľavu pre platbe BMK.
Peon
Keď si už v Lamači môžem vypýtať lístok do Stupavy, znamená to teda, že vodič bude mať možnosť mi v Lamači predať lístok na úsek "Záhorská Bystrica - Stupava"?
3; Tak načo sa tie červené obludy do autobusov Slovak Lines kupovali??
Takže na účely PCL dokáže prístroj od firmy Emtest v autobusoch Slovak Lines spoznať BMK, ale ako elektronickú peňaženku nie!! Pritom práve teraz, keď ešte IDS BK nebude pre jednorázové cesty by sa to hodilo...
4; A pre tých čo používajú dopravnú kartu vydanú DPB (kde budú mať PCL pre zóny 100+101), tak u nich to bude platiť tak ako doteraz v experimentálne etape BID?
PRÍKLAD: V Lamači povie vodičovi, že ide do Stupavy a platí dopravnou kartou. Po vyzvaní od hovoriaceho strojčeka priloží kartu. Na cestovnom lístku bude správne uvedená cesta pre úsek "Lamač - Stupava", ale z kreditu na dopravnej karte sa odpočíta cestovné iba za úsek "Záhorská Bystrica - Stupava". Bude to tak?