Reply on: Marek1978 #189005:
Len ma zaráža posledná veta v článku:Nový tender však už pôjde podľa pravidiel, ktoré tento mesiac narýchlo pretlačil minister vnútra Robert Kaliňák (Smer). Ak napríklad vopred požiadajú Úrad pre verejné obstarávanie o odobrenie podmienok súťaže, žiadne námietky už tender nepribrzdia.
čiže ako to chodi na Slovensku: podplatim Janka Hraška alebo skupinu na UVO , on/oni mi odobria tender a šmitec , mozeme mat aj 1 ponuku a coze ze bude 10 mil. € za vozidlo
Peon
Keď si už v Lamači môžem vypýtať lístok do Stupavy, znamená to teda, že vodič bude mať možnosť mi v Lamači predať lístok na úsek "Záhorská Bystrica - Stupava"?
3; Tak načo sa tie červené obludy do autobusov Slovak Lines kupovali??
Takže na účely PCL dokáže prístroj od firmy Emtest v autobusoch Slovak Lines spoznať BMK, ale ako elektronickú peňaženku nie!! Pritom práve teraz, keď ešte IDS BK nebude pre jednorázové cesty by sa to hodilo...
4; A pre tých čo používajú dopravnú kartu vydanú DPB (kde budú mať PCL pre zóny 100+101), tak u nich to bude platiť tak ako doteraz v experimentálne etape BID?
PRÍKLAD: V Lamači povie vodičovi, že ide do Stupavy a platí dopravnou kartou. Po vyzvaní od hovoriaceho strojčeka priloží kartu. Na cestovnom lístku bude správne uvedená cesta pre úsek "Lamač - Stupava", ale z kreditu na dopravnej karte sa odpočíta cestovné iba za úsek "Záhorská Bystrica - Stupava". Bude to tak?