POZOR POZOR!!!
Dosla ku mne informacia, ze vraj sa od vcera vypisuje konkurz na riaditela 4. sekcie Magistratu. Pozna niekto z Vas niekoho vhodneho???
Zeby sa zacalo vedenie mesta nozaj snazit o nejaku zmenu? Mam mat pocit, ze im na doprave zalezi? Asi ano.
Takze isty sudruh Mesacnik uz konci... To je dostatocny dovod k radosti! Staci uz iba dostadit spravneho na jeho miesto...
(dakujem ze info Renate)
Si:
To ty si pisal tie clanky do pravdy? Lebo je tam podpisany dajaky "si".
Dosla ku mne informacia, ze vraj sa od vcera vypisuje konkurz na riaditela 4. sekcie Magistratu. Pozna niekto z Vas niekoho vhodneho???
Zeby sa zacalo vedenie mesta nozaj snazit o nejaku zmenu? Mam mat pocit, ze im na doprave zalezi? Asi ano.
Takze isty sudruh Mesacnik uz konci... To je dostatocny dovod k radosti! Staci uz iba dostadit spravneho na jeho miesto...
(dakujem ze info Renate)
Si:
To ty si pisal tie clanky do pravdy? Lebo je tam podpisany dajaky "si".
Vladimír
Čo sa týka obsluhy krematória, mne osobne sa pozdáva myšlienka práve tých vybraných zachádzok L37. L49 by som s L38 nezlučoval. Po výstavbe stopy od Vojenskej nemocnice by napr. L212 mohla jazdiť obojsmerne cez Patrónku a tak zabezpečiť kapacitné spojenie Patrónky a Kramárov.
--
Na otázku, čo by som, ak by som mohol, začal v DPB okamžite riešiť, odpoviem z pohľadu dopravnej prevádzky, ktorá je mne bližšia ako technická.
V prvom rade by som sa priklonil k okamžitému PLNÉMU sfunkčneniu informačného systému BUSE. Vybratím toho najvhodnejšiehio z Prahy, Ostravy a Brna by som vyťažil z neho maximum.
Ako ďalšie vec na programe by istotne bola výrazná reorganizácia linkového vedenia električiek spojená s výraznou redukciou počtu liniek a úmernýmzahustením intervalov na linkách zvyšných. Po dlhých úvahách som dospel k optimálnemu počtu liniek električkovej dopravy - 7 (teda takmer polovica dnešného počtu).
Oba avrhované kroky by mali značný prínos ku kvalite cestovania a súčasne by DPB stáli minimum peňazí.