tr3mp: No to by bolo asi lepšie tá 137.
Vladimír: Znovu a ešte raz ti píšem. Viem, že by to ľudia pochopili, som si istý, že áno. Aj som za to aby linka 37 zostala 37 a niektoré jej poradia by zachádzali ku K, ale ak to nevieme presadiť v takom znení, tam musíme vymyslieť iné. Avšak názor na riešenie 37 a 38 máme rovnaký.
Trubo, Andy: Ja už mám dlhšie pocit, že sa niečo deje. Už aj napríklad podbíjanie Rače, či spojazdnenie Ik435 atď.
Andrej (Anndy008): No ja by som začal na vedúcich postoch, ale nie vyhadzovom. To nie je riešenie, lebo to nie je v tom, že v histórii prijali na dané posty neschopných ľudí. Som si istý, že väčšina z nich je scopná, avšak nemajú ciel, chuť iniciatívu. Im je treba dať jasné ciele, čo sa do kedy musí stihnúť atď. Pracovať treba na všetkých postoch vo všetkých oblastiach a hneď. Ak by som sa teraz stal generálnym, tak idem
na 1 kolónu aby mi ukázali 7085, že prečo, idem
na 4. kolónu aby mi ukázali prečo, idem
na 3. kolónu aby mi ukázali interiér vozov, že prečo, idem
na 2. kolónu a hrobonku aby mi ukázali takisto interiér vozov, že prečo.
išiel by som za vrchármi (s niekym kto sa do toho vyzná, aby im vysvetlil ako je to v súčasnosti zlé a ja sa ich spýtam prečo,
idem za zastávkármi a sa ich spýtam prečo?
Išiel by som za technikmi a spýtal sa na hlásenie v K2S, SORoch a na buse, že prečo?
A išiel by som za KK aby mi ukázal disketu, ktorú som mu dal, že či ju už otvoril a prečo nie?
Vladimír: Znovu a ešte raz ti píšem. Viem, že by to ľudia pochopili, som si istý, že áno. Aj som za to aby linka 37 zostala 37 a niektoré jej poradia by zachádzali ku K, ale ak to nevieme presadiť v takom znení, tam musíme vymyslieť iné. Avšak názor na riešenie 37 a 38 máme rovnaký.
Trubo, Andy: Ja už mám dlhšie pocit, že sa niečo deje. Už aj napríklad podbíjanie Rače, či spojazdnenie Ik435 atď.
Andrej (Anndy008): No ja by som začal na vedúcich postoch, ale nie vyhadzovom. To nie je riešenie, lebo to nie je v tom, že v histórii prijali na dané posty neschopných ľudí. Som si istý, že väčšina z nich je scopná, avšak nemajú ciel, chuť iniciatívu. Im je treba dať jasné ciele, čo sa do kedy musí stihnúť atď. Pracovať treba na všetkých postoch vo všetkých oblastiach a hneď. Ak by som sa teraz stal generálnym, tak idem
na 1 kolónu aby mi ukázali 7085, že prečo, idem
na 4. kolónu aby mi ukázali prečo, idem
na 3. kolónu aby mi ukázali interiér vozov, že prečo, idem
na 2. kolónu a hrobonku aby mi ukázali takisto interiér vozov, že prečo.
išiel by som za vrchármi (s niekym kto sa do toho vyzná, aby im vysvetlil ako je to v súčasnosti zlé a ja sa ich spýtam prečo,
idem za zastávkármi a sa ich spýtam prečo?
Išiel by som za technikmi a spýtal sa na hlásenie v K2S, SORoch a na buse, že prečo?
A išiel by som za KK aby mi ukázal disketu, ktorú som mu dal, že či ju už otvoril a prečo nie?
Turbo
Ja musim tiez pochvalit DPB. Akosi som si vsimol, ze zacali cistit vozy. Predvcerom som sa viezol v 7929+7930, vcera 7602+7610 a zadne vozne niekto vycistil! Tie cmarance normalne niekto umyl. Len dufam, ze to nebol vodic. Ked sa to bude cistit pravidelne, tak to tie susnave decka skor ci neskor prejde, ked zistia ze ich vytvory tam dlho neostali... Len nech to cistia dalej a hlavne na vozoch, ktore dostanu novy nater (aj vnutri) a dolezite je aby to cistili cerstve, teda este v ten den, vtedy to ide urcite lepsie dole ako ked sa to necha tyzden zaschnut. Tak im drzim palce, konecne sa robi nieco za moje cestovne, s cim plne suhlasim.