Ja len nechcem, aby sa zopakoval prípad prešovských Ľubotíc, kde kvôli "prehľadnosti" premávajú tri linky, ktorých trasa sa líši v úplných detailoch.
Ver mi, že ľudia by zachádzku pochopili. Keď celé roky vedeli odlíšiť spoje L47, ktoré šli po Dostihovú dráhu a tie, čo končili na Kutlíkovej, budú vedieť rozlišovať aj spoje zachádzajúce ku Krematóriu od tých, ktoré k nemu nezachádzajú.
Vladimír: Jo sorry, reagoval som prehnane, ale za celým tým mojim nápadom s 37K je presvedčenie DPB, že by ľudia zachádzku nepochopili. Ale novú linku pohopia. Ono v podstate ide o rovnakú linku. Veď je to obdobné ako keď niekto nastupuje na Račku a chce ísť na ŽST Vinohrady. Ide mu tam 3, 5, 7, 11 ale v podstate je to na danom úseku jedna linka s daným intervalom.
Neoplan: Avšak táto babenka mala nohy tak, že je bolo vidieť časť vonkajšieho pohlavného ústrojenstva, takzvané veľké pysky. Ale aj pohľad na pekný zadoček v bielych gnohaviciach a tangách spríjemní cestu.
ja som zase videl v jednej 5ke babenku, ktora mala bedraky, a uplne brutalne jej bolo vidno tangy (opriela sa nimi o soferove dvierka), a ten (neviem ci ne nahodou KLF?[NIEEE NEZABIJAJ MAAAAA]) na nu furt kukal. Hovorim, stastie ze sa viezla len tri zastavky, na tejto trase (3 zastavky) sme presli na cervenu, skoro zrazili dve babky a takmer presvihli zastavku Nám.Biely Kríž... tá keby sa mu zadockom lepila na kabinu cele kolo, tak dojte k nejakej tragedii, tomu ver. Heh, uchyl sofer...
Ak sa náhodou môj názor nezhodne s Tvojim, nemusíš ma hneď obviňovať z podobnosti s DPB. Ja len vychádzam z toho, že cestujúcemu je vždy pohodlnejšie pri ceste domov nazerať do jedného CP ako do dvoch CP. Spoje L37K by mali byť riadne obsiahnuté v CP L37 s tým, že zachádzka ku krematóriu by bola označená značkou, napríklad samotným písmenom K. Liniek má byť čo najmenej.
Vladimír: A prečo by som mal zmagoriť Záhorskú Bystricu. Mne ide z Dvorov domov 93, 94 a 59. Keď mi príde jeden z nich tak nastúpim. Presne tak by to bolo na trase liniek 37 a 37K. Či by prišla jedna alebo druhá linka, odvezie ma to tam istam. Máš postoj ako DPB. Ľudia by to nepochopili.
Daniel: Ak už jednu bezkontaktnú čípovú kartu máš, tak si nemusíš kupovať ďalšiu. Nahrajú ti údaje do tej, ktorú máš. Bezkontaktná karta je veľmo dobrá vec, hlavne keď máš na nej nahraný kredit, osobné údaje hlavne tie zdravotné a tak. U nás sa to ešte len rozbieha, ale bude to lepšie.
Tomáš: Číslo neviem, ale buď 95 alebo 93. Spýtam sa ti snád ešte dnes.
Precitaj si tento clanok a povedz mi, ci to tiez tak vidis. Ak ano, tak budem rad. Lebo za ten clanok ma ludia v DPB a na Magistrate nemaju radi, aspon niektory. Ale pravda je bohuzial taka...
Tym co byvaju v Cunove a nemozu sa dostat v meste do voza poradim:
Odvezte sa na Jasovsku linkou 93 a tam prestupte na L91 a mate po probleme s plnymi vozmi. Viem, ze sa vam tym cestovanie predlzi, ale take su zakony fyziky. Dlhsia trasa=dlhsie cestovanie.Dufam,ze zacnu platit aj v DPB a ja nebudem musiet cestovat pol hodinu taky maly kusok z Jasovskej do mesta.
To co tu citam je fakt strasne.len som sem zabludil bo dom z roboty idem ze kuk kedy mi to ide.A toto citam.FUJ.Takze moj nazor na dpb. "Kvalita prepravy 0 bodov.V lete horuco (niektory soferi ece aj kuria), v zime kosa jak svina. Co sa soferov tyka, jazdia ako s prasatami. Autobusy, eliny aj trolejbusy su 100 rokov pred opicami.Ale ceny sa zvysuju stale.ZACO?V zahranici by ste nemali sancu s takymi cenami v porovnani so sluzbami.
ja by som vazny zaujem mal. sice hned nasledujuca Andyho reakcia #18838) ma len utvrdila v dojme, ze moje naivne (dez)iluzie este len nestihli byt znicene osobnym kontaktom s funkcionarmi dpb, ale aj tak si myslim, ze by to stalo za pokus. lebo diskusia o tom, ci je vhodnejsi text "pøíští zastávka" alebo piktogram oznacniku je zhola irelevantna, ked nam buse v bratislave bude ukazovat to iste nic ako doteraz...
nemohli by sa ludia, co uz v dpb aspon ake-take kontakty maju, pokusit nieco v tomto smere urobit? lebo som si takmer 100% isty, ze keby som im poslal mail ja, tak ho ani len necitaju a rovno poleti do kosa.
alternativa by bola poziadat o potrebnu dokumentaciu priamo firmu buse, kupit dajaku pcmcia flash kartu aj za vlastne, to uz teraz stoji par supov (aspon ja osobne sa teda na skladanie kablov podla ich specifikacii urcite necitim, ale mozno su na tomto fore zdatnejsi hardwaristi), diverzne sa dohodnut s nejakym vodicom, nabehnut s notebookom priamo do vozidla, buse v nom preprogramovat a dufat, ze si to niekto vsimne a veci sa zacnu hybat spravnym smerom no nic, toto bol uz fakt naivny ulet...
ale aj tak si myslim, ze by stalo za pokus skusit sa s dpb dohodnut aspon v tomto smere. ved, preboha, ich to nic stat nebude a len z toho budu mat uzitok... alebo ich bytostne uraza, ze to, co nie su schopni nastavit sami, by sa mohlo podarit nejakym par ludom uplne odinakadial?
Idem si vybaviť novu bezkontaktnu kartu - jednu
čipovu mam, čo ma stala nemale peniaze. Kto zase
vymyslel, že musia byť nove karty, ktore si plati
zakaznik? (160,-Sk + 6,-Sk obal - to nie je málo).
Asi si veľmi nepomôžem, ale aspoň zo seba dám
tu najväčšiu zlosť. Dopravný podnik si s nami
robi čo chce a vlada im to odklepne. Keby sa
radšej pozreli, ako sa tam hospodári. Možno by sa
dalo pár milionikov ušetriť na rozumnejšie veci
(oprava autobusov, ciest atď.)
Mám pocit, že hádžem hrach na stenu. Poznáte to??
Majte sa pekne.
Podľa mňa by mali byť odchody L37 aj 37K v jednom CP. Takto vyhovieš "krematoristom", ale zmagoríš Záhorskú Bystricu.
Re #18844 Jano: Jané, ja som len mal z Tvojho príspevku pocit, že nemáš záujem o viac informácií z BUSE. Vieš, ľudia by chceli od DPB všeličo. Ale ak výrazná zmena k lepšiemu sa neudeje, aj keď to DPB nestojí vôbec nič, len ochotu chcieť, to zaráža...
Re #18848 Kirenka: Veď a to tom je reč. Píšeš, že tie dediny majú byť radi, že majú toľko spojov, aj keď odtiaľ vezie veľmi málo ľudí. Inými slovami sa dá povedať, že obyvatelia Rusoviec a okolia sa môžu tešiť svojim intervalom len vďaka Petržalke. A to veľmi ekonomické nie je, ak kvôli chvíľkovej napráskanosti (Nový most - Jasovská) ide spoj zbytočne v ďalšom mnohokilometrovom úseku (Jasovská - Čunovo).
Spojenie Jasovskej s centrom ozaj nie je závideniahodné, ak nepočítame L91. V tomto príprade by ozaj stálo za myšlienku zriadiť buď ďalšiu podvetvu L91 označenú L291 na trase Nový most - Panónska - Jasovská - Žehrianska, alebo viesť nejaký expres najrpv po Panónskej a potom cez tú cestnú spojku prejsť na Vyšehradskú a po Betliarskej na Jasovskú. Trochu obdobne kedysi jazdila L123, tuším.
Viem, že Marianum je reklamný názov. Len som sa pýtal, prečo to DPB premenoval, keď mu názov zrazu vadí. Pretože určite nepremenuje zastávku akokoľvek, len keď to niekto zaplatí. (Vieš si predstaviť, že by premenovali napríklad zastávku Televízia na "Al-Kajdá Target", ak by nejaký Ali cvakol 30 litrov?)
To, že ťa tetuška v KVC presvedčila na rozdelenie CityStaru OBB a TCV 75% SBB v bode Feldkirch(GR) je chválihodné, ale odporúčam Ti trvať na Buchs SG = rakúsky CityStar platí takmer vždy až do prvej pohraničnej stanice druhej krajiny(napr. Brennero v Taliansku). Nehovorím, že ušetríš tisíce, ale aj stovka-dve potešia .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Ver mi, že ľudia by zachádzku pochopili. Keď celé roky vedeli odlíšiť spoje L47, ktoré šli po Dostihovú dráhu a tie, čo končili na Kutlíkovej, budú vedieť rozlišovať aj spoje zachádzajúce ku Krematóriu od tých, ktoré k nemu nezachádzajú.