Ano to je vsetko pravda co si napisal. Ale len dve veci:
Ktory podnik dava akekolvek premie ked je v hlbokej strate v milionoch € (cize v desiatkach milionov korun) Asi len ten v statnych (mestskych) rukach.
Co z toho vsetkeho co si napisal ma realnu zasluhu Zachar. To, ze sa za neho urobilo nove linkovanie. To bola jeho idea, alebo niekto z nadsencov prisiel za nim a presvedcil ho. Spolupraca s imhd.sk? Hej to je take KDHcke. Vlastnu stranku nedokazem obhospodarovat na urovni, tak z cudzej roboty si urobim cnost.
Ja osobne si myslim, ze prave za Zachara nastal najvacsi upadok MHD v Bratislave, za Zahradnika bol doprava zneuzivana na politicke ciele a samozrejme tunelovana, bratislavskou skupinou SDKU (reprezentovana napriklad panom co zabezpecil vyhodny predaj zajazdovej sekcie DPB, ktoru najprv odclenili a potom potichu predali) Ved uz len taky predaj Recaru za Zahradnika mal podobne parametre.
Ani jeden z predchodcov neriesil predchadzajuce straty konsolidaciou pomerov v podniku, ale len ziadanim vyssej dotacie. Ved podme sa porozpravat o skladovom hospodarstve a hodnote nepouzitelnych ND na skladoch. Vratane suciastok na ŠMky ak sa nemylim.
nechcem kazit radost, ale toto bude sluzit len zamienka na to, aby sa nemuselo nic robit s elektrickou na hlavnu stanic do roku 2016. ballo sa toho chyti. vysledok bude, ze nebude nielenze trat po stefanikovej, ale ani po stefanovicovej, ktora sama o sebe a v pripade mimourovnoveho krizeina so sancovou by bola viac ako dostacujuca.
je to len minanie energie a penazi, namiesto toho aby sa robili ci uz radiala k mlynkym nivam/prievozska, alebo prepojenie cez dunajsku ..
z hlavnej stanice uz koridor mame a docela dobry, tahat to cez stefanikovu s tolkymi semaformi bude hlupost.. ale nevadi, dalsi dovod pre magoriat, aby len prezentovali plany ..
a fakt sa dokazem stavit, ze v roku 2016 nebude z tohto planu nic. tak ako mi vysla predpoved, pred skoro 8mimi rokmi tu na fore, ze elektricka v petrzalke nebude ani po tom co zvolia znovu durkovskeho ani len zacata do konca jeho obdobia
Neviem, či zálohu ale Orangeways predal všetky tie ich pôvodne oranžové zájazďáky (vraj vysoké náklady ne prevádzku.. alebo servis?) a teraz si požičiavaju všeliaké hajtry od najrôznejších súkromníkov v Maďarsku a na Slovensku..
810zssk