mne je stále nejasné, prečo všade v zahraničí cez podobne urbanizované územie vedú úrovňovú električku, len BA to musí byť mimoúrovňové zaujímavé je, že napr. v Amsterdame v časti IJBURG, ktorá sa honosí, že je štvrťou bez áut (parkoviská sú iba pre návštevníkov a je ich minimum, obytné bloky nemajú garážové státia) a jazdí tam električka č. 26 prečo tam tiež neurobili rovno mimoúrovňové riešenie, ale obyčajnú úrovňovú električku... mal by si im ísť poradiť, že to robia zle
dvaja neschopaci v akcii .. zavadzaju ako sa len da.. na jednej strane tam prezentuju estakadu artmedia ako super vec, ale nepovie, ze to je len skorumpovane konanie na podnet developera, ale zamlcuju, ze zaroven odpalili mimourovnove riesenie ..
zdovodnie urovnoveho vedenia trate ako mestotvorne medzi panelakmi je na vysmech .. proste idioti ..
na 100 rokov zabetenoju nevhodne riesenie. neviem preco to volaju nosny system ? ked tam zase budu semafory bez preferencie. akurat sa zase budu financovat nefungujuce riesenia.
velka skoda ... katastrofalnu filialku nahradia este horsim riesenim elektricky v petrzalke ..
Vsetko je obsluha ? Podstatna je definicia podla vyhlasky a tam sa mi zda ze to dialkova doprava prilis nesplna.
Dojazdy 33: Ta znacka trolejbusu nezakazuje nic.
(6) K značke č B 6:
Značka Zákaz vjazdu nákladných automobilov (č. B 6) zakazuje okrem vjazdu nákladných automobilov aj vjazd ťahača prívesu, ťahača návesu a špeciálnych automobilov odvodených od nákladného automobilu alebo od autobusu; nezakazuje vjazd obytným automobilom a nákladným automobilom s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou neprevyšujúcou 3 500 kg.
Na odboceni z Viedenskej cesty na hranicny priechod Berg je zakaz vjazdu vozidlam nad 3,5 tony okrem dopravnej obsluhy.
Z vyhlasky 9/2009:
"Dodatková tabuľka s textom (č. E 12) s nápisom „OKREM DOPRAVNEJ OBSLUHY“ obmedzuje platnosť značky, pod ktorou je umiestnená, na vozidlá zabezpečujúce zásobovanie (nakládku alebo vykládku tovaru), opravárenské, údrţbárske alebo komunálne a podobné sluţby, na vozidlá s parkovacím preukazom pre osoby so zdravotným postihnutím alebo na vozidlá s osobitným označením č. O 3, na vozidlá taxisluţby a vozidlá, ktorých vodiči, prípadne prevádzkovatelia majú v miestach za značkou bydlisko, sídlo alebo garáţ; pre tieto vozidlá neplatí značka, pod ktorou je tabuľka umiestnená"
A nešlo im pri modernizácii možno práve o to? Teraz budúc chcieť postaviť širokorozchodnú a rovno tak, aby to nijako neobmedzovalo normálnu trať. Možno inžinieri nespravili chybu, ale sú to mysliace svine
No tak som niečo dopočul od jednej osoby, vraj ich vodič nevyhodil... nebolo tam veľa ľudí, jeden išiel na vlak, dvaja zavolali miestneho taxikára, a pár ľudí ostali v buse, vraj tak 5 cestujúcich. Náhrada však nevedno, kedy prišla, ale tak hádam zo Senca, lenže len pre tých pár ľudí, a na nácestných zastávkach žiadna informácia, mohli ísť domov do tepla... ? Další spoj už len o 7:16 a 10:09. ?
Ale odťahovka prišla až len na poludnie, po 7 hodinách. ?
Písal o sobote ráno takže to špička nebola. Záložné vozidlo je hádam v garážach SL Senec pri stanici. Ak nie tak ho museli vypraviť až z Bratislavy a to je taká hodinka.Každopádne ich mal nechať čakať v buse do príchodu záložáku. No Joyki nepísal či ich vyhodil.
Reč bola o konkrétnom úseku BA - Pezinok. A zrušenie jednej stanice by na ten koridor nemalo až taký vplyv, lenže problém je, že celkovo tá koridorizácia znižuje priepustnú výkonnosť. A k tomu intervalu, ako som už napísal, v súčasnosti by bol ten 15 min. interval možný, v prípade nárastu intenzity dopravy, najmä nákladnej, by to už nebolo také jednoduché.
Podľa dostupných info bolo od Jura po Pezinok iba hradlo, ale to nič nemení na tom, že súčasný systém tam interval 15 minút pri správne vytvorenom grafikone zvládne.
VLK