Podľa dostupných info bolo od Jura po Pezinok iba hradlo, ale to nič nemení na tom, že súčasný systém tam interval 15 minút pri správne vytvorenom grafikone zvládne.
Snazim sa zisti ktory spoj bude historicky prvy zaradeny v IDS BK (okrem liniek DPB, kedze tie jazdia nonstop).
Zatial sa zda ze to bude spoj 2 linky 102402 o 3:50 z Rohoznika do Bratislavy. Viete niekto o niecom skorsiom?
a) musi to jazdit v kladivka
b) prvy odchod zo zastavky v okrese Malacky, alebo Bratislave musi byt pred 3:50
c) dopravcom musi byt ZSSK, RJ, alebo SL (nie SLE)
Taká pikoška z rána:
Autobus Slovak Lines, ktorý má odchod o 5.06 od nás, nejako ostal na zastávke stáť. Vodič oznámil vadu, v treskúcej zime -13,9 °C honem presunúť sa na vlak (15 min z dolného konca), alebo domov, keďže ďalší autobus príde len o 7.16 hod. Náhrada predpokladám bola, ale ktovie kedy a pre koho vôbec.
Odťahovka Slovak Lines-u prišla po 12:00. Dovtedy autobus blokoval úzku hlavnú cestičku a samozrejme zastávku pre tie 3 autobusové spoje oboch dopravcov do toho poludnia. ?
aby si nebol prekvapeny, iste casti bratislavy stale nemaju kanalizaciu poriadne poriesenu, napriklad ani prievoz
ale k teme, faktom ozaj je, ze po rekonstrukcii trate bratislava raca - trnava sa dost rapidne znizila jej priepustnost a to nie len kvoli sv. juru, to by bol najmensi problem.. ale prilis dlhe useky, neni tam poriadne ETCS ... a malo vyhybni... cize problem je tam dost, plus aj nakladna doprava. ten koridor je docela fail
Rozdiel medzi REX200 OeBB a REX120 ZSSK zlozeny z plesnivych B a Bdt je dost fatalny.
Bratislava-Pezinok ak nebude 15 minut v spicke, tak to bude stale nezaujimave. Busy a ZSSK si nadalej veselo konkuruju a vyzera ze aj budu (dnes cakat 30 minut po ujdenom vlaku na dalsi cestou z prace domov si moze malokto dovolit, prvy co ide berie).
No, na Slovensku osobakom resp. REXom 200 km/h? Nie nie, aj ked ide gorila s ETCS na rychliku, dokonca aj vozne su, to sa nesmie. Len IC vlaky su tie prave a najrychlejsie :(((
15 min sa tam (minimalne teoreticky) da... A ak bude terba, medzi Racou a Sv. Jurom (pevne verim) nebude problem dobudovat jedno aut. hradlo... 160 zase nie je tak malo, len vyuzit to moze len zopar goril s ETCS. Je skor na zamyslenie preco ostatne rychliky, ale aj osobaky, resp. REX-y, nemozu ist aspon tych 140, ked mame HDV alebo jednotky ktore to zvladnu...
Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale modernizovať železnicu na 160 km/h je ako keby som sa ako primátor Bratislavy tešil, že dokončujeme kanalizáciu. 160 bolo málo už pred 20 rokmi. O tom, že HV a vagónov schopných ísť tou rýchlosťou máme toľko čo prstov na ruke ani nehovorím. ten 15 min. takto to len zabil ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider