Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: aquila #188062:
mne je stále nejasné, prečo všade v zahraničí cez podobne urbanizované územie vedú úrovňovú električku, len BA to musí byť mimoúrovňové ❓ zaujímavé je, že napr. v Amsterdame v časti IJBURG, ktorá sa honosí, že je štvrťou bez áut (parkoviská sú iba pre návštevníkov a je ich minimum, obytné bloky nemajú garážové státia) a jazdí tam električka č. 26 prečo tam tiež neurobili rovno mimoúrovňové riešenie, ale obyčajnú úrovňovú električku... mal by si im ísť poradiť, že to robia zle
Reply on: 810zssk #188059:
"komunálne a podobné služby" - tam sa imo kľudne DPB a SL dajú zaradiť
http://www.tvba.sk/home/aktualne-o-starom-moste/

dvaja neschopaci v akcii .. zavadzaju ako sa len da.. na jednej strane tam prezentuju estakadu artmedia ako super vec, ale nepovie, ze to je len skorumpovane konanie na podnet developera, ale zamlcuju, ze zaroven odpalili mimourovnove riesenie ..

zdovodnie urovnoveho vedenia trate ako mestotvorne medzi panelakmi je na vysmech .. proste idioti ..

na 100 rokov zabetenoju nevhodne riesenie. neviem preco to volaju nosny system ? ked tam zase budu semafory bez preferencie. akurat sa zase budu financovat nefungujuce riesenia.

velka skoda ... katastrofalnu filialku nahradia este horsim riesenim elektricky v petrzalke ..
Reply on: Ike #188060:
Vsetko je obsluha ? Podstatna je definicia podla vyhlasky a tam sa mi zda ze to dialkova doprava prilis nesplna.

Dojazdy 33: Ta znacka trolejbusu nezakazuje nic.
(6) K značke č B 6:
Značka Zákaz vjazdu nákladných automobilov (č. B 6) zakazuje okrem vjazdu nákladných automobilov aj vjazd ťahača prívesu, ťahača návesu a špeciálnych automobilov odvodených od nákladného automobilu alebo od autobusu; nezakazuje vjazd obytným automobilom a nákladným automobilom s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou neprevyšujúcou 3 500 kg.
Reply on: 810zssk #188059:
Tak je to obsluha. Podľa mňa hej. Aj keď možno by som očakával, že tam obsluhu aj spravia, nie len prejdú 🙂

a čo toto a dojazdy L33 do Vozovne Hroboňova http://goo.gl/maps/NWEJ2 ? ?
Na odboceni z Viedenskej cesty na hranicny priechod Berg je zakaz vjazdu vozidlam nad 3,5 tony okrem dopravnej obsluhy.

Z vyhlasky 9/2009:
"Dodatková tabuľka s textom (č. E 12) s nápisom „OKREM DOPRAVNEJ OBSLUHY“ obmedzuje platnosť značky, pod ktorou je umiestnená, na vozidlá zabezpečujúce zásobovanie (nakládku alebo vykládku tovaru), opravárenské, údrţbárske alebo komunálne a podobné sluţby, na vozidlá s parkovacím preukazom pre osoby so zdravotným postihnutím alebo na vozidlá s osobitným označením č. O 3, na vozidlá taxisluţby a vozidlá, ktorých vodiči, prípadne prevádzkovatelia majú v miestach za značkou bydlisko, sídlo alebo garáţ; pre tieto vozidlá neplatí značka, pod ktorou je tabuľka umiestnená"

Mozu tam teda legalne jazdit DPB a Lajnsy?
Reply on: Joyki #188051:
No stávaju sa aj také veci. Ešteže má SL relatívne nový vozový park.
Reply on: aquila #188034:
A nešlo im pri modernizácii možno práve o to? Teraz budúc chcieť postaviť širokorozchodnú a rovno tak, aby to nijako neobmedzovalo normálnu trať. Možno inžinieri nespravili chybu, ale sú to mysliace svine 🙂
Reply on: Michal111 #188053:
Asi ťažko, keďže po Prešove sa už preháňajú Sory aj ako autobusy (NB 18) aj ako trolejbusy (31 Tr).
Reply on: Michal111 #188053:
No ja neviem, stále je menšie zlo sem-tam zlomený kĺb, ako kompletné vyhorenie ?
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=8583&secid=4
Aspoň niekde na Slovensku sa to dá aj bez Soru. ?
Reply on: david1 #188049:
Pardon, to ze bola sobota som si nevsimol.
Reply on: david1 #188049:
No tak som niečo dopočul od jednej osoby, vraj ich vodič nevyhodil... nebolo tam veľa ľudí, jeden išiel na vlak, dvaja zavolali miestneho taxikára, a pár ľudí ostali v buse, vraj tak 5 cestujúcich. Náhrada však nevedno, kedy prišla, ale tak hádam zo Senca, lenže len pre tých pár ľudí, a na nácestných zastávkach žiadna informácia, mohli ísť domov do tepla... ? Další spoj už len o 7:16 a 10:09. ?
Ale odťahovka prišla až len na poludnie, po 7 hodinách. ?
Reply on: Andreas.Papak #188048:
Istý čas boli na predaj, ale zjavne ich nikto nekúpil nakoľko koncom roka 2012 boli stále odstavené na dvore v Nitre viď.: http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2649403
Reply on: 810zssk #188041:
Písal o sobote ráno takže to špička nebola. Záložné vozidlo je hádam v garážach SL Senec pri stanici. Ak nie tak ho museli vypraviť až z Bratislavy a to je taká hodinka.Každopádne ich mal nechať čakať v buse do príchodu záložáku. No Joyki nepísal či ich vyhodil.
Reply on: Solider #188044:
Reč bola o konkrétnom úseku BA - Pezinok. A zrušenie jednej stanice by na ten koridor nemalo až taký vplyv, lenže problém je, že celkovo tá koridorizácia znižuje priepustnú výkonnosť. A k tomu intervalu, ako som už napísal, v súčasnosti by bol ten 15 min. interval možný, v prípade nárastu intenzity dopravy, najmä nákladnej, by to už nebolo také jednoduché.
Reply on: N/A #188045:
Podľa dostupných info bolo od Jura po Pezinok iba hradlo, ale to nič nemení na tom, že súčasný systém tam interval 15 minút pri správne vytvorenom grafikone zvládne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.