Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vrcharske vozidlo na Kuklovskej a vypada to, ako keby boli but draty poskodene alebo pokazena vyhybka (neviem presne) - nevie niekto o co ide?
Reply on: Ike #188027:
aby si nebol prekvapeny, iste casti bratislavy stale nemaju kanalizaciu poriadne poriesenu, napriklad ani prievoz 🙂

ale k teme, faktom ozaj je, ze po rekonstrukcii trate bratislava raca - trnava sa dost rapidne znizila jej priepustnost a to nie len kvoli sv. juru, to by bol najmensi problem.. ale prilis dlhe useky, neni tam poriadne ETCS ... a malo vyhybni... cize problem je tam dost, plus aj nakladna doprava. ten koridor je docela fail
Reply on: 810zssk #188029:
Toto mi ani neukazuj ? človek neverí, že sa to deje len pár km odtiaľto.

Tak ale treba širokorzchodnú, štadión, olympiádu, kozmický program...
Reply on: toldo #188028:
Neviem ako sa berie výhybňa Sv. Jur, ale medzi dvoma stanicami môže byť len 1 AH.
Rozdiel medzi REX200 OeBB a REX120 ZSSK zlozeny z plesnivych B a Bdt je dost fatalny.
Bratislava-Pezinok ak nebude 15 minut v spicke, tak to bude stale nezaujimave. Busy a ZSSK si nadalej veselo konkuruju a vyzera ze aj budu (dnes cakat 30 minut po ujdenom vlaku na dalsi cestou z prace domov si moze malokto dovolit, prvy co ide berie).
No, na Slovensku osobakom resp. REXom 200 km/h? Nie nie, aj ked ide gorila s ETCS na rychliku, dokonca aj vozne su, to sa nesmie. Len IC vlaky su tie prave a najrychlejsie :(((
15 min sa tam (minimalne teoreticky) da... A ak bude terba, medzi Racou a Sv. Jurom (pevne verim) nebude problem dobudovat jedno aut. hradlo... 160 zase nie je tak malo, len vyuzit to moze len zopar goril s ETCS. Je skor na zamyslenie preco ostatne rychliky, ale aj osobaky, resp. REX-y, nemozu ist aspon tych 140, ked mame HDV alebo jednotky ktore to zvladnu...
Reply on: AAA #188024:
Veď to.

Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale modernizovať železnicu na 160 km/h je ako keby som sa ako primátor Bratislavy tešil, že dokončujeme kanalizáciu. 160 bolo málo už pred 20 rokmi. O tom, že HV a vagónov schopných ísť tou rýchlosťou máme toľko čo prstov na ruke ani nehovorím. ten 15 min. takto to len zabil ?
Reply on: AAA #188024:
I keď ako pozerám pravidelné jazdné časy na vlaky.net možno by sa to vyjazdiť dalo, kto vie...
Reply on: AAA #188022:
Nech tam ide RegioJet 😃
Reply on: Ike #188023:
Ale ktoré vlaky reálne tou rýchlosťou okrem IC v súčasnosti chodia?
Reply on: AAA #188022:
160 km/h, 15 min. takt - preboha, čo sme to za džamahíriu!
Reply on: Ike #188021:
Nechcem tu hádzať nejaké vymyslené čísla, ale v súčasnosti možno hej, ale najmä v prípade nárastu intenzity vlakovej dopravy (súkromný osobný dopravca, hustejšie IC, nárast nákladnej dopravy) mám o tom pochybnosti.
Reply on: 810zssk #188020:
To by fakt ten náš supermoderný koridor neezvládol 15 minútový takt?
Reply on: AAA #188019:
Nuz, je to mozne. Potom je to ale ten spominany fail... to vazne nikto na ZSR necakal ze najblizsich dajme tomu 20 rokov niekoho napadne prevadzkovat v okoli hlavneho mesta atraktivnu vlakovu dopravu?
Reply on: 810zssk #188018:
Lenže sa znížila priepustná výkonnosť - zrušenie stanice Svätý Jur a jej nahradenie "výhybňou" rozumej koľajovou spojkou a zrušenie autobloku.
Reply on: AAA #188017:
Ak nie tak je to fail, vzhladom na to ze ten koridor bol nie tak davno modernizovany... ono 15 minutovy interval nie je ziaden supertakt..
Reply on: 810zssk #188016:
Len či by si na ten korytor tie vlaky zmestili.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.