15 min sa tam (minimalne teoreticky) da... A ak bude terba, medzi Racou a Sv. Jurom (pevne verim) nebude problem dobudovat jedno aut. hradlo... 160 zase nie je tak malo, len vyuzit to moze len zopar goril s ETCS. Je skor na zamyslenie preco ostatne rychliky, ale aj osobaky, resp. REX-y, nemozu ist aspon tych 140, ked mame HDV alebo jednotky ktore to zvladnu...
Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale modernizovať železnicu na 160 km/h je ako keby som sa ako primátor Bratislavy tešil, že dokončujeme kanalizáciu. 160 bolo málo už pred 20 rokmi. O tom, že HV a vagónov schopných ísť tou rýchlosťou máme toľko čo prstov na ruke ani nehovorím. ten 15 min. takto to len zabil ?
Nechcem tu hádzať nejaké vymyslené čísla, ale v súčasnosti možno hej, ale najmä v prípade nárastu intenzity vlakovej dopravy (súkromný osobný dopravca, hustejšie IC, nárast nákladnej dopravy) mám o tom pochybnosti.
Nuz, je to mozne. Potom je to ale ten spominany fail... to vazne nikto na ZSR necakal ze najblizsich dajme tomu 20 rokov niekoho napadne prevadzkovat v okoli hlavneho mesta atraktivnu vlakovu dopravu?
Radšej by mohol DPB kúpiť tieto busy: http://goo.gl/YdGTs Nízkopodlažné, plne klimatizované a nie tak staré. Len škoda, že sú 3 dveráky tie by tu nemohli byť veď v Bratislave je podmienka minimálne 5 dverí lebo tak vraví európska štúdia... ?
Inak, môže mi niekto vysvetliť, načo máme 0917 101 102 , keď ma pri druhej sťažnosti odkážu na email? Teta ma vraj dobre nepočuje Aj, keď uznávam, toto je dosť vážne, to asi nejde len cez telefón Inak, netvrdím, že nebola milá, ale prišla mi trochu odmeraná
Ike