Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: koco #186251:
Prečo? Oni sa vyskytovali často vo vlakoch vždy, pred rokom, pred 2 taktiež. Prejdú celú súpravu a odvezú sa až do depa. Už pár rokov chodia dosť často. Máš šťastie asi na nich.
Ja zas na revízorov: Vinohrady - Hl.st.
Reply on: Ike #186264:
nie návratná investícia - samozrejme, ze by nebola. Za 100 rokov by L41 neprejazdila naftu v tej hodnote co by stala vystavba trate.
Reply on: 810zssk #186261:
Ja neviem. Proste tá trať Hroboňova - Patrónka bude aj tak slúžiť ako čistý tranzit. Koho by tam vozila L201? Áno, určite by odľahčila napr. L21 po Patrónku. Ale zas určite by to stálo ďalší kĺbový voz.

Pri reko HLST bude treba upraviť niektoré linky, ale možno by som 201 poslal na Prokopa a 210 na Lovinského + zrušil 64
Reply on: AAA #186263:
to, ze nieco tade presmerujes to neurobis rentabilne, lebo ti ostane ina nevyuzita trat. (to je ako keby si si kupil novu chladnicku, lebo usetris na el.energii, ale pustene nechas obe, staru aj novu) Akoze pre kolko cestujucich to chcete stavat trat radovo v milionoch €?
A ako by si vlastne nahradil L207, ta konci na Valaskej, nie? Cize nahradil by si L41 systemom, ze aj tak budu musiet ludia prestupovat.

Vystavba trolejbusovej trate sa predsa vyplaca, az pri nejakom pocte nahradenych spojov za hodinu. tri to urcite nebudu. To uz teda naozaj ten dieselagregat.
Ale ono by vsetko bolo v poriadku, keby si DPB vedel urobit poriadok so zamestnancami a vodici L41 cakali na pripoje tak ako maju.
Reply on: AAA #186263:
+ presmerovať 207 ti tu neprejde. Raz som navrhoval vymeniť konečne 64 a 207 z dôvodu dostupnosti WC pre vodičov, lebo mi vadilo, že nám vodiči močia do predzáhradky a bolo mi povedané, že 207+204 musí na seba nadväzovať z dôvodu dostupnosti Nemocnice Kramáre s Horským Parkom a Palisád.
Reply on: AAA #186263:
Mne sa to tiež nezdá ako priorita. Určite by som skôr tlačil na zatrolejovanie Lamača a prepojenie DD. Potom by určite trolejbusy mohli preniknúť aj do Petržalky a až potom niekde by som umiestnil Drotársku. Ale trolejbusová linka do štvrte, kde má každý na dvore 2 osobné automobily mi príde naozaj ako nie návratná investícia. To skôr obnovenie 41 v pôvodnej trase.
Reply on: Ámos #186262:
Podľa mňa to až tak šoto byť nemusí. Bude možné zrušiť 41 a presmerovať tade 207, teda určitá návratnosť tej trate je.
Reply on: 810zssk #186261:
Drotarskej?kvoli linke s 20minutovym intervalom. To snad nemyslis vazne? ciste soto.
Reply on: Ike #186260:
Ja si vyhladovo viem celkom dobre predstavit predlzenie 201 k Vojenskej 🙂

Ale za prioritu by som momentalne povazoval zatrolejovanie Drotarskej.
Reply on: 810zssk #186254:
Áno, ale keď tak nad tým rozmýšľam, to dokončenie trate Hroboňova - Patrónka nemá absolútny zmysel pokiaľ nebude dokončená trolejbusová trať aspoň do Lamača. Maximálne to postavíme z eurofondov a bude tam musieť premávať nejaká násilnická linka (ako 64, kde raz za čas nasadia autobus, ktorý zároveň obsluhuje aj 41 = nonsens).

Reply on: Andreas.Papak #186253:
no v praxi musíš nejako riadiť otáčky motoru no a jedným spôsobom ako sa to dá je pomocou tyristora samozrejme je tam okolo toho cela kopa ďalšej riadiacej elektroniky pomocou ktorej sa dá riadiť prúd tečúci cez tyristor a tým ovládať výkon (otáčky )motorov . Dávnejšie sa používala odporová regulácia a v novších vozoch sa používajú výzbroje v ktorých je ako spínací prvok namiesto tyristoru použitý tranzistor , ale vždy to slúži na o iste a je to v každej električke , trolejbuse , el. lokomotíve atd.
Reply on: Petto #186245:
33 kde okrem pár odchodov v kritickej hodine - dvoch stačí sólo ?
Reply on: Andreas.Papak #186256:
Aha.. no takych krizovatiek mas vela... skratka ide o to aby v pripade ze na cele "radu" je vozidlo iduce doprava tak aby mohlo odbocit (kedze neexistuje kolizny smer). Sucasne ale nie je mozne zredukovat pocet pruhov priamo, takze ak je vpredu niekto kto ide rovno tak holt smola.
Reply on: 810zssk #186255:
Tam malo byť doprava, pardon 🙂 ...ten autobus odbáča DOPRAVA (smer OD Slimák),...
Reply on: Andreas.Papak #186249:
L50 na krizovatke Vajnorska-Riazanska v smere k Slimaku odbaca doprava.. tak som si nie isty co myslis 🙂
Reply on: Ike #186246:
Ja by som uz hlavne o buducich upravach uvazoval v zmysle noveho linkoveho vedenia.
Reply on: petoo #186250:
A, čo to v praxi znamená pre električku?
Reply on: Ike #186244:
Nz.. uz len doplnim ze bod nakoniec stiahli z programu.
v poslednej dobe som zaznamenal výrazný nárast počtu príslušníkov železničnej polície vo vlakoch ... čo sa deje? Hladajú cinkotu? ?
Reply on: Andreas.Papak #186249:
tyristorová výzbroj znamená že na ovládanie výkonu motorov sú použite tyristory (polovodičová súčiastka)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.