Reply on: tr3mp #186277:
Alebo potom už ako 64 na Jelačičovu (pokiaľ sa nevybuduje spojka na hlst) a bude to linka čo prekríži sama seba ? #186278 810zssk: 12 minút medzi príchodom a odchodom znamená že z toho je 3-4 min na vyrovnanie meškania a 1-2? min. na prejazd z výstupišťa na nástupište.. Takže teoreticky by stačilo..
Btw: v úzmenom pláne je tbus trať na Drotárskej zakreslená... Takisto sa tam počíta s tbusmi do Lamača...
Aj keď zaujímavé je to, že dnes je z Patrónky tak ráno ako aj poobede približne rovnaká kapacita do Lamača aj Dúbravky, takže či by skôr nemalo zmysel ťahať tbus trať do Dúbravky ?
Ámos
A ako by si vlastne nahradil L207, ta konci na Valaskej, nie? Cize nahradil by si L41 systemom, ze aj tak budu musiet ludia prestupovat.
Vystavba trolejbusovej trate sa predsa vyplaca, az pri nejakom pocte nahradenych spojov za hodinu. tri to urcite nebudu. To uz teda naozaj ten dieselagregat.
Ale ono by vsetko bolo v poriadku, keby si DPB vedel urobit poriadok so zamestnancami a vodici L41 cakali na pripoje tak ako maju.