Áno, ale keď tak nad tým rozmýšľam, to dokončenie trate Hroboňova - Patrónka nemá absolútny zmysel pokiaľ nebude dokončená trolejbusová trať aspoň do Lamača. Maximálne to postavíme z eurofondov a bude tam musieť premávať nejaká násilnická linka (ako 64, kde raz za čas nasadia autobus, ktorý zároveň obsluhuje aj 41 = nonsens).
no v praxi musíš nejako riadiť otáčky motoru no a jedným spôsobom ako sa to dá je pomocou tyristora samozrejme je tam okolo toho cela kopa ďalšej riadiacej elektroniky pomocou ktorej sa dá riadiť prúd tečúci cez tyristor a tým ovládať výkon (otáčky )motorov . Dávnejšie sa používala odporová regulácia a v novších vozoch sa používajú výzbroje v ktorých je ako spínací prvok namiesto tyristoru použitý tranzistor , ale vždy to slúži na o iste a je to v každej električke , trolejbuse , el. lokomotíve atd.
Aha.. no takych krizovatiek mas vela... skratka ide o to aby v pripade ze na cele "radu" je vozidlo iduce doprava tak aby mohlo odbocit (kedze neexistuje kolizny smer). Sucasne ale nie je mozne zredukovat pocet pruhov priamo, takze ak je vpredu niekto kto ide rovno tak holt smola.
Dnes ma počas cesty L50 napadlo, že na križovatke Vajnorská Riazanská ? ten autobus odbáča doľava (smer OD Slimák), ale celkom nerozumiem tým semaforom. Keď odbáčací pruh má zelenú, a rovný nie, tak prečo tak nie je aj vod. dop. značenie? Ak v odbáčacom t.j. pravom pruhu stojí vozidlo, čo chce ísť rovno, a iné vozidlo za ním, ktoré odbáča, tak prvé vozidlo zdržuje druhé... A, keď 1. dostane zelenú, tak druhé aj tak odbočí (aj keď zelenú nemá) a ide cez prechod pre chodcom ktorý majú zelenú. Nehovoriac o zdržaní L50, 51 na Riazanskej smer Polus...
to je pravda, ale! Ked som este robil na Mudronke, tak ak L208 prisla prva, tak odviezla baliky na Palisady a L207 za nou to uz v poho zvladala. A aj ked je L207 isla prva a plna, tak nikdy nie, ze by sa ludia nezmestili a mozno to dve-tri zastavky bolo neprijemne, no DPB skutocne nie je tak bohaty aby kvoli 2-3 zastavkam vypravoval klbaky, ktore zvysnu cast budu vozit vzduch.
V kazdom pripade, asi by sme uz debaty mali viest na linkove vedenie, ktore sa chysta zatrolejovanim patronky. Ktore mapu neviem najst a nechce sa mi verit, ze neexistuje.
207 sú v podstate dve linky v jednej (Valašská - Hodžko a Hodžko - Ružová Dolina).
Celá linka funguje tak, že v rannej špičke sa ľudia zbierajú na trase Valašská - Hodžko a na trase Ružová dolina - Hodžko, pričom na Hodžku sa doslova vyprázdni trolejbus v oboch smeroch a pokračuje na Valašskú, resp. Ružovú dolinu skoro prázdny. V poobedňajšej špičke je situácia presne opačná - Na Hodžku v oboch smeroch nastúpi také množstvo ľudí, ktoré prevyšuje kapacitu trolejbusu a smerom na konečné sa trolejbus vyprázdňuje.
V smere na Valašskú rieši kĺbak na 208 len úsek Kozia - Hodžovo námestie (teda jeden medzizastávkový úsek). Problém je však v úseku Červený kríž - Hodžovo námestie.
hej, to by tiez slo. len ci by to ten APU utiahol do toho kopca. Ked to skusali na DD tak to vyzeralo vseliako ?
ale ak ano, tak minimalne v casoch sankovaciek a lyzovaciek super.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk