dnes ma chcela predavacka DPB na hlavnej stanici oyebat o 100sk!! kupoval som elektricenku za 550sk a ona veselo zahlasila, ze 650 (a pritom kludne telefonovala z mobilu!!)...tak som jej ich dal, ze co sa bude diat...keby som jej potom sam nepovedal, ze na potvrdenke je napisane 550, tak by si ich ta ***** nechala...
a minule dalsia pod mostom mi chcela vydat o 20sk menej!! davajte si na ne dobry pozor!!
Jasné, pochopil som. Oznam o zastávke TERNO som samozrejme zaregistroval. Neviem prečo, ako zastávku Bratská mám vždy zafixovanú Kopčany - sídlisko, tak som si myslel, že sa to týka tejto zastávky.
bud rad, ze svieti aspon ta polovica...na niektorych TAMoch casto nesvieti aj cely transparent vzhladom na to ze jazdi len na 33 a 32, tak to az tak moc nevadi
Podľa tohto článku by momentálne mala prebiehať rekonštrukcia zastávky Bratská, ale ani na týchto stránkach ani na DPB o tom niet ani chýru ani slychu. Rekonštrukcia sa nekonala alebo naopak už skončila? V článku píšu, že skončí 11.8.
No - ta 283-ka. Predlzovala sa predna cast a aj vlek. A to tak, aby celkova dlzka bola tych cca 18m - teda z ikarusu 283 je klasicky klbovy 18m bus. Ze sa tym zvysila kapacita - to je jasne. Zadna naprava - preco ma duplaky - no asi kvoli hmotnosti - inak neviem . Mozno aj 280-ka by mala, keby sa vzdali otocnej (ci natacacej) napravy zadnej - fakt neviem - do konstrukcie nevidim - resp. na dovody konstrukterov.
K tym napisom - nic v zlom, ale aj v osobnom aute mam plno prikazov, ci relativne strucnych malo privetivych viet a necitim sa nejako poskodeny, ako zakaznik. Proste niektore veci musim dodrziavat, minimanle kvoli vlastnej bezpecnosti a sa priznam, ze ich rad dodrziavam. A pravdepodobne sa tym aj vyrobca brani sudnemu napadnutiu, ze o tom neinformoval, aj ked sa to zda byt jasna vec.
No ja si pamätám ešte prvé Ik280 s turbom, keď na Šafku vystúpila kľukovka cez dekel a išla pozdraviť cestujúcich. Všetky Ik280 sa potmom prerábali. Taktiež si pamätám, ako sa za jazdy v podjezde pod kramármi roztrhol Sanos. To nie je žiadna sranda. A keď tak občas pozerám na bratislavské zvrátené konštrukcie, tak mám pocit, že DPB skúša, či sa im to podarí zase...
I.
Ikarus 281 bol predlzeny tiez o 1,5 metra, ale mal riadiacu napravu. Vyzeralo to ako 280 s predlzenym vlekom, mal tam 3 okna, ale to tretie trosku kratsie.
Andy