Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pozeral som si stranku DPMZ, a vsimol som si, ze oni predavaju "nadnormativne skladove zasoby". Nekupime si botku za 3357.38 Sk?
Reply on: zdenko #17954:
bud rad, ze svieti aspon ta polovica...na niektorych TAMoch casto nesvieti aj cely transparent 🙂 vzhladom na to ze jazdi len na 33 a 32, tak to az tak moc nevadi 🙂
Reply on: Andy #18174:
pozna, ale nepozna ze chces vystupovat ked nestlacis mackatko 🙂
Reply on: d3k0 #18080:
Ja som nikdy nepochopil ten napis "... ostatne vodic velmi dobre pozna" - to akoze vodic zastavky na znamenie nepozna?
Reply on: Vladimír #18171:
zastavka bratska neexistuje, zastavka sa vola TERNO a pokial viem, tak novinku som pisal 🙂
Reply on: Turbo #18116:
Vidis, keby bol DPB setril na polievacich hadiciach na travu, tak by ten plynak zhorel 🙂
Podľa tohto článku by momentálne mala prebiehať rekonštrukcia zastávky Bratská, ale ani na týchto stránkach ani na DPB o tom niet ani chýru ani slychu. Rekonštrukcia sa nekonala alebo naopak už skončila? V článku píšu, že skončí 11.8.
Reply on: Igorko #18169:

diky...
Reply on: Turbo #18168:
Neviem, nespomínam, ale pozriem do Sanosoknižky z DSZO, kapitoly Bratislavské Sanosy od ing. Rábu, totiž pardon, Horníka a vyzistím...
I.
Reply on: Igorko #18166:

Tomu ver, ze sa im to podari!!! A ktory Sanos to roztrhlo? Nevies?
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: m@rtin #18142:
No - ta 283-ka. Predlzovala sa predna cast a aj vlek. A to tak, aby celkova dlzka bola tych cca 18m - teda z ikarusu 283 je klasicky klbovy 18m bus. Ze sa tym zvysila kapacita - to je jasne. Zadna naprava - preco ma duplaky - no asi kvoli hmotnosti - inak neviem 🙂. Mozno aj 280-ka by mala, keby sa vzdali otocnej (ci natacacej) napravy zadnej - fakt neviem - do konstrukcie nevidim - resp. na dovody konstrukterov.

K tym napisom - nic v zlom, ale aj v osobnom aute mam plno prikazov, ci relativne strucnych malo privetivych viet a necitim sa nejako poskodeny, ako zakaznik. Proste niektore veci musim dodrziavat, minimanle kvoli vlastnej bezpecnosti a sa priznam, ze ich rad dodrziavam. A pravdepodobne sa tym aj vyrobca brani sudnemu napadnutiu, ze o tom neinformoval, aj ked sa to zda byt jasna vec.
Reply on: Z #18147:
No ja si pamätám ešte prvé Ik280 s turbom, keď na Šafku vystúpila kľukovka cez dekel a išla pozdraviť cestujúcich. Všetky Ik280 sa potmom prerábali. Taktiež si pamätám, ako sa za jazdy v podjezde pod kramármi roztrhol Sanos. To nie je žiadna sranda. A keď tak občas pozerám na bratislavské zvrátené konštrukcie, tak mám pocit, že DPB skúša, či sa im to podarí zase...
I.
Reply on: Igorko #18164:

Ikarus 281 bol predlzeny tiez o 1,5 metra, ale mal riadiacu napravu. Vyzeralo to ako 280 s predlzenym vlekom, mal tam 3 okna, ale to tretie trosku kratsie.
Reply on: m@rtin #18142:
Ikarus 2873 nie je predĺžený o pol metra ale o jeden a pol metra. Dvojmontáž tam má preto, že zadná náprava už nie je riadiaca, ako u Ik280.
I.
Reply on: Kira #18134:
Ja som mal. Tuším 8 rokov či tak nejak. Prečo?
I.
Reply on: Igorko #18161:

Ano, prezbroji, ale co nam bude tych 10 rokov, co to bude trvat, jazdit? 🙂
Reply on: nikolas #18110:
Aj 7781/82? Má Bahozu, len pre Tvoju informáciu, takže Tvoje tvrdenie neplatí. Kúp výzbroje, DP určite rád kompletne prezbrojí na Progres.
I.
Reply on: COLOR #18158:

Super, vsak byvam ihned pri obratisku. Vrela vdaka!
Reply on: COLOR #18155:

Rybnicek si uz naplnil rybnik, takze vodu uz mohli odstavit 😃!!!!
Reply on: Turbo #18156:
No ja som do deviatej v robote, vraciam sa 50/2, 3607, Vlado o 21:40 z Auparku. Mozem ich zobrat a okolo tej desiatej Ti ich donesiem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.