Podľa tohto článku by momentálne mala prebiehať rekonštrukcia zastávky Bratská, ale ani na týchto stránkach ani na DPB o tom niet ani chýru ani slychu. Rekonštrukcia sa nekonala alebo naopak už skončila? V článku píšu, že skončí 11.8.
No - ta 283-ka. Predlzovala sa predna cast a aj vlek. A to tak, aby celkova dlzka bola tych cca 18m - teda z ikarusu 283 je klasicky klbovy 18m bus. Ze sa tym zvysila kapacita - to je jasne. Zadna naprava - preco ma duplaky - no asi kvoli hmotnosti - inak neviem . Mozno aj 280-ka by mala, keby sa vzdali otocnej (ci natacacej) napravy zadnej - fakt neviem - do konstrukcie nevidim - resp. na dovody konstrukterov.
K tym napisom - nic v zlom, ale aj v osobnom aute mam plno prikazov, ci relativne strucnych malo privetivych viet a necitim sa nejako poskodeny, ako zakaznik. Proste niektore veci musim dodrziavat, minimanle kvoli vlastnej bezpecnosti a sa priznam, ze ich rad dodrziavam. A pravdepodobne sa tym aj vyrobca brani sudnemu napadnutiu, ze o tom neinformoval, aj ked sa to zda byt jasna vec.
No ja si pamätám ešte prvé Ik280 s turbom, keď na Šafku vystúpila kľukovka cez dekel a išla pozdraviť cestujúcich. Všetky Ik280 sa potmom prerábali. Taktiež si pamätám, ako sa za jazdy v podjezde pod kramármi roztrhol Sanos. To nie je žiadna sranda. A keď tak občas pozerám na bratislavské zvrátené konštrukcie, tak mám pocit, že DPB skúša, či sa im to podarí zase...
I.
Ikarus 281 bol predlzeny tiez o 1,5 metra, ale mal riadiacu napravu. Vyzeralo to ako 280 s predlzenym vlekom, mal tam 3 okna, ale to tretie trosku kratsie.
Vidis, ako sa dohodneme ohladom tych filmov? Mam pre teba tie peniaze, tak sa ozvi, kedy a kde budes. Idealne by bolo dnes povecer, ked pojdem domov z mesta, okolo 17:30 az 18:00.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Turbo
Rybnicek si uz naplnil rybnik, takze vodu uz mohli odstavit